Fen Skrevet 17. august 2021 #21 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (På 12.8.2021 den 19.48): Og du følte du bare måtte pisse mer på disse foreldrene, som i en periode måtte løse det slik før de fikk nye jobber? Fikk du det bedre med deg selv når du skrev dette? Anonymkode: 3d3a3...ded Merket umiddelbart at livet så lysere ut. Takk som spør! Heldigvis var dette kloke foreldre som gjorde en endring da situasjonen ble som den ble. Det finnes nok av slitne barn som strever med lange barnehagedager fordi foreldrene feilprioriterer.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #22 Skrevet 17. august 2021 Barnehagen er åpner 06:45, men det er uansett ikke aktuelt å levere så tidlig med mindre det er krise. Mannen begynner på jobb 7.15 når han har dagvakt og da må han være på plass. Jeg leverer derfor når han jobber dag. Han leverer når han jobber kveldsvakt eller har fri. Samt når han kommer av nattevakt. Jeg har i utgangspunktet arbeidstid fra 8-15.30, men har en fleksibel jobb så jeg kommer derfor 08.30-9 da jeg leverer og jobber inn timene på ettermiddagen da mannen henter. Anonymkode: 1c532...bb2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå