Lizca Skrevet 12. august 2021 #1 Skrevet 12. august 2021 Hvilke klesmerker liker du å kle barnet ditt i? Personlig elsker jeg dyre klær, slik som Hust&Claire (spesielt de uten ull har fantastisk deilig stoff) hummel er en favoritt! Gullkorn, MarMar er også noe jeg foretrekker. Alle hyller jo Newbie, men personlig liker jeg bedre fargene enn passform. Synes de blir sjuskete på. Er også veldig glad i ensfargede varme farger, gjerne høstfarger. Er så pokkens lei av blått nå 😂 er glad i varme farger, og grønn er min ffavorittfarge. Er det også slik at jo tidligere mor kler barnet i pene kvalitetsklær, at barnet blir obs på det senere? Jeg har gutt
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #2 Skrevet 12. august 2021 Polarn O Pyret. Det er behagelige klær barna kan vokse i, som beholder fasong og farge og som kan arves av mindre søsken i flere omganger. Men de har jo så få butikker i Norge nå! men nettside da. Nei, jeg tror ikke barna blir så kvalitetsbevisste av å gå i merkeklær. Det viktigste er at klærne er komfortable og holder en varm og tørr. Anonymkode: 40a55...4ba 14
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #3 Skrevet 12. august 2021 Liker godt marmar, hust&claire, gullkorn, lilleba, joha etc. Kan også bruke newbie (opptil ca 3 år). Er ikke så glad i mønster og trykk pp klærne, men litt kan gå (slik som ullen fra H&C, joha som ofte har litt mønster på overdelene), lilleba har også ofte mønster, men mere nedtonet i duse farger. Gullkorn settene (vilvettne) syns jeg er komfortable og ofte i spreke farger. Spreke farger liker jeg så lenge plaggene ellers er helt «plain». Liker ikke hummel, syns det blir for mye trykk på de plaggene (stripene/pilene) som ofte dekker hele kanten på ben og ermer. Anonymkode: 5cac7...839 3
Familielykke Skrevet 12. august 2021 #4 Skrevet 12. august 2021 (endret) Forskjellig. Vi pleier og kjøpe alt fra nytt til brukt, også er det mange snille mennesker på finn.no som gir bort masse fint av klær gratis. vi har tatt I mot masse fine brukte merke klær som er uten merker/skader.🙂 men vi pleier og handle masse på h&m og Cubus og lindex spar kjøp osv da de har kjempe masse fint til barna. Barna liker klæra også🤗 Endret 12. august 2021 av Familielykke 4
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #5 Skrevet 12. august 2021 Lindex og H&M, billig, passer i fasongen for junior, mye mer solid enn folk skal ha det til, og sønnen min elsker alt mønsteret. Anonymkode: 55e03...184 5
Sirinna Skrevet 12. august 2021 #6 Skrevet 12. august 2021 Jeg liker bambusbodyene fra joha, og bomullsbodyene fra Lindex. «Joggebuksene» til baby fra sparkjøp er fantastiske i passformen, men dessverre ofte glorete i fargen. 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #7 Skrevet 12. august 2021 ColorWool (ull). Hummel, Wheat, Polarn, Hust&Claire, MarMar, Freds World. Yttertøy Reima og Kattnakken. Kivat luer. Anonymkode: a0d6b...a3c
Gjest Chroma Skrevet 12. august 2021 #8 Skrevet 12. august 2021 Bryr meg lite om merker. Liker klærne fra h&m godt. På vinter foretrekker jeg hjemmestrikket og ullundertøy fra nameit, det er skikkelig mykt.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #10 Skrevet 12. august 2021 Alt til sitt bruk tenker jeg. Hverdagsklær handler vi ofte fra Lindex. Uteklær er reima og hestra. Eneste stedet jeg ikke er så fornøyd med barneklær er cubus, ryker etter få vask og passform fra nameit på mine gutter, passer dårlig. Anonymkode: fa970...1c9
Arkana Skrevet 12. august 2021 #12 Skrevet 12. august 2021 Vi bryr oss ikke om merker, bortsett fra til yttertøy. Barna har klær fra både kjedebutikker og dyrere merker, og jeg må innrømme at jeg merker lite forskjell på kvaliteten. Barna får dessuten velge selv hva slags klær de skal ha, så hva jeg liker var kun vesentlig da de var helt små. 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #13 Skrevet 12. august 2021 New Yorker. Får så utrolig mye for pengene. Har tenåringer 😄 Anonymkode: 59c9b...231
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #14 Skrevet 12. august 2021 Det er som om jeg kunne skrevet innlegget ditt selv! Min gutt kles lite i blått, i hvertfall ikke babyblått.. Går mest i grøntt, oransj, oker, brunt, rødt.. høstfarger ja Kjøper en blanding av dyre og billige klær. Favorittene er marmar, Serendipity, soft gallery og konges sløjd. Liker bambusen fra gullkorn, og yttertøyet. Bambusen fra hust and claire er også en vinner (har flere sett i grønt og brunt). Har hatt mye fint tøy fra name it, ensfarget basic som i grunn er ganske likt marmar Modal, men av en eller annen grunn er det så vanskelig å få tak i! De fleste butikker som selger name it selger bare disse glorete tegneserie-klærne, og de kjøper jeg ikke. Enklere i danske butikker, mye bedre utvalg av klær generelt.. Varierer litt fra sesong til sesong hvilke merker som er favoritter, alt etter hvilke farger og prints de lanserer. Av billige merker har vi nå mye hm og newbie. Min erfaring er at newbie er så som så, tøyet kan være veldig stivt! Så her liker jeg ikke å bestille over nett. Så har jeg ulike favoritter som ull/bomull fra Cubus, sokker fra Lindex osv 😅 Elsker barneklær. Kan scrolle på nett i timesvis. Men leter alltid etter gode deals og tilbud Og har ingen problem med å arve eller kjøpe brukt. Anonymkode: 38dca...966
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #15 Skrevet 12. august 2021 HM til eldste, han er så tynn at det kun er slimfit-bukser derfra som passer han, da ser de ut som vanlige bukser. Name it/Lindex til yngste, de er litt mer strechy og vide i formen og hun er tjukkere enn broren. Kjøper ikke dyre merkeklær til mine barn, de er aktive barn som leker masse ute, da gidder jeg ikke dyre klær som blir hull i like fort som de billige😊 Anonymkode: cc4f2...c08 4
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #16 Skrevet 12. august 2021 Liker godt sånn romantisk stil med wheat, marmar, fub til de to minste barna mine. Kjøper jeans fra levis til alle. Til det store barnet mitt på 11 så ønsker han seg ofte klær fra Polo, Lyle Scott, Levis, Kenzo og lignende teen-merker. Typisk kledd i jeans og college genser, eventuelt matchende joggesett. Handler mye på babyshop, zalando og boozt, de kjører ofte 70% rabatt så føler ikke jeg betaler så veldig mye for klærne. Anonymkode: 118b4...c95 1
Sandie Skrevet 12. august 2021 #17 Skrevet 12. august 2021 (endret) Kjøper både rimelig og dyrt. Mango Kids, Bobo Choses, Mayoral, H&C, Polarn O Pyret, Lillelam, Name it, Hummel, Adidas, Joha, Reflex, Gullkorn, Ralph Lauren og Lindex. Likte også Memini, men det merket finnes desverre ikke lenger. Yttertøy har stort sett vært Reima,Skogstad og Lindberg men har også vært fornøyd med regntøy fra H&M og Lindex. KappAhl og Cubus har jeg også kjøpt litt fra, men holder meg stort sett unna vanlige bukser og overdeler fra H&M. Synes klærne fra H&M ofte er trange/små i størrelsen og særlig buksene har en rar og trang passform. Endret 12. august 2021 av Sandie
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #18 Skrevet 12. august 2021 Ikke noen spesielle merker. Handler det meste på Aliexpress. Anonymkode: 2f23b...4ac 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #19 Skrevet 12. august 2021 Louis Vuitton, Gucci, Hermès, Prada. Skal i ihvert fall ikke ha noen Cubus-unge 🤮 Anonymkode: d0e78...79d 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #20 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Louis Vuitton, Gucci, Hermès, Prada. Skal i ihvert fall ikke ha noen Cubus-unge 🤮 Anonymkode: d0e78...79d Særlig🙄 Anonymkode: 6b8d9...b47 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå