Gå til innhold

Meltdown over date

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg dater flere om gangen men har nå omsider bestemt meg for at jeg vil kutte ut de andre pga han ene som jeg har begynt å bry meg om. 

Så skjer det. Vi skal møtes i dag men det oppstår noen misforståelser og nå blir det ikke noe av allikevel. Jeg takler det veldig dårlig. Får lyst til å bare tekste en annen og be han komme på en kjappis nå med en gang. Han daten som betyr noe kan jeg ikke møte på en stund heller, av praktiske årsaker, og det var derfor skikkelig nedtur å ikke møtes i dag. 

Hvis jeg er så lite viktig så kan jeg jo bare møte en av de andre 5 alternativene men jeg vil jo egentlig ikle. Uff. Høres barnslig ut men nå gikk jeg rett i kjelleren og ser meg kanskje nødt til å kontakte noen andre, så ble ikke det forholdet noe av allikevel. Fck han... 

Anonymkode: f46a9...61d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

stakkar. 

Anonymkode: 42b7c...9e7

• Liker 3
Skrevet

Ring alle 5 og be dem komme samtidig.

• Liker 10
Skrevet

Hvis jeg går ut ifra at dette ikke er trolling, så ville jeg sagt at det er viktig å lære seg å være sårbar overfor de man virkelig liker. Du bryr deg om denne ene fyren, og da gjør det vondt å føle seg avvist. Ikke løp fra det, eller bagatellisere det, eller tro at du er svak og må ta igjen ved å ha sex med noen andre. Du bryr deg. Det er en fin ting. En ting å ta vare på. Nå må du fortelle denne ene fyren det. Hvis han ikke liker deg på samme måte, så er det dessverre ingenting man kan gjøre det. Men kanskje han gjøre det? 😊

Uansett, lykke til.

Anonymkode: 33966...c9d

• Liker 11
Skrevet
Slowpoke skrev (1 minutt siden):

Ring alle 5 og be dem komme samtidig.

Tanken har slått meg 🤣🤣🤣 Skal ha sånn eget realityshow og avslutte med å gi dem fingeren, en etter en. "Fuck deg 🌹 Fuck deg, og deg 🌹 Fuck deg enda mer 🌹 Og aller sist men også mest: fuck deg! 🌹" Det blir en episk vakker seremoni. 

Det skal de ha for å være så lette og lese og for å tro at jeg ikke skjønner hva de er ute etter. Han ene skal jeg dog vurdere avskjedsquickie med. Men nå får jeg vel ikke tid til det fordi jeg fikk en date med en ny match nå akkurat... Ut på tur. 

Skrevet

Håper dette er tull. Makan til narsissisme. 🤦‍♀️

• Liker 9
Skrevet

Jeg er i samme situasjon som deg. Sier nei til dater fordi jeg er kun interessert i én fyr. Vi skal møtes nå til helgen men jeg forventer nesten at han avlyser, da han gjorde det forrige gang vi skulle møtes. I tillegg er han litt lunken generelt, men sier han er veldig interessert selv om handlingene taler det motsatte. Dropper han om han avlyser denne gangen også, gidder ikke sitte og vente på noen som ikke vil prioritere meg. 

Anonymkode: e2292...cc0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tanken har slått meg 🤣🤣🤣 Skal ha sånn eget realityshow og avslutte med å gi dem fingeren, en etter en. "Fuck deg 🌹 Fuck deg, og deg 🌹 Fuck deg enda mer 🌹 Og aller sist men også mest: fuck deg! 🌹" Det blir en episk vakker seremoni. 

Det skal de ha for å være så lette og lese og for å tro at jeg ikke skjønner hva de er ute etter. Han ene skal jeg dog vurdere avskjedsquickie med. Men nå får jeg vel ikke tid til det fordi jeg fikk en date med en ny match nå akkurat... Ut på tur. 

Husk å filme!

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg dater flere om gangen men har nå omsider bestemt meg for at jeg vil kutte ut de andre pga han ene som jeg har begynt å bry meg om. 

Så skjer det. Vi skal møtes i dag men det oppstår noen misforståelser og nå blir det ikke noe av allikevel. Jeg takler det veldig dårlig. Får lyst til å bare tekste en annen og be han komme på en kjappis nå med en gang. Han daten som betyr noe kan jeg ikke møte på en stund heller, av praktiske årsaker, og det var derfor skikkelig nedtur å ikke møtes i dag. 

Hvis jeg er så lite viktig så kan jeg jo bare møte en av de andre 5 alternativene men jeg vil jo egentlig ikle. Uff. Høres barnslig ut men nå gikk jeg rett i kjelleren og ser meg kanskje nødt til å kontakte noen andre, så ble ikke det forholdet noe av allikevel. Fck han... 

Dette er trolling, men det syke her er at det finnes slike kvinner som dette og det er heller ikke uvanlig

Skrevet

Dette er ikke trolling men helt legit. 

Jeg gidder bare ikke la være å date i to uker og liksom vente på han. 

Slowpoke skrev (10 minutter siden):

Husk å filme!

Ehh..nei. 

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg er i samme situasjon som deg. Sier nei til dater fordi jeg er kun interessert i én fyr. Vi skal møtes nå til helgen men jeg forventer nesten at han avlyser, da han gjorde det forrige gang vi skulle møtes. I tillegg er han litt lunken generelt, men sier han er veldig interessert selv om handlingene taler det motsatte. Dropper han om han avlyser denne gangen også, gidder ikke sitte og vente på noen som ikke vil prioritere meg. 

Anonymkode: e2292...cc0

Han her har ikke vørt lunken indet hele tatt. Jeg orker bare ikke la være å date når det ikke ble noe av i dag. 

CorvusCorax skrev (13 minutter siden):

Håper dette er tull. Makan til narsissisme. 🤦‍♀️

Ehhh. Kall det hva du vil men jeg behøver faktisk ikke sitte og vente og glo. Da treffer jeg noen andre. 

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvis jeg går ut ifra at dette ikke er trolling, så ville jeg sagt at det er viktig å lære seg å være sårbar overfor de man virkelig liker. Du bryr deg om denne ene fyren, og da gjør det vondt å føle seg avvist. Ikke løp fra det, eller bagatellisere det, eller tro at du er svak og må ta igjen ved å ha sex med noen andre. Du bryr deg. Det er en fin ting. En ting å ta vare på. Nå må du fortelle denne ene fyren det. Hvis han ikke liker deg på samme måte, så er det dessverre ingenting man kan gjøre det. Men kanskje han gjøre det? 😊

Uansett, lykke til.

Anonymkode: 33966...c9d

Han vil men sikkert bare fordi jeg har gjort meg litt vel interessant for han. Men uansett venter jeg ikke i evigheter. Take it or leave it er nå min devise. 

Skrevet

Jeg dater ikke flere om gangen, men måtte kutte med han jeg har datet gjennom sommeren i dag. Vi får rett og slett ikke til å treffes, avstanden er for stor, barn på hver sin kant osv. Ingen løsning i sikte, og jeg føler han er blitt mer og mer fraværende på meldinger. Orker ikke å føle at jeg maser, har hatt vondt i magen de siste ukene.

Men fy f… det gjør så vondt! Har bare hatt kontakt og møttes den siste måneden, men jeg klarer ikke annet enn å gråte.

Om så jeg hadde hatt 5 andre hadde det interessert med lik null. Han her var tvers igjennom flott. Rett og slett drømmemannen, på feil sted og feil tid.

Anonymkode: 3575d...d8f

• Liker 1
Skrevet

Hører du på Sichelle?

Anonymkode: df70d...046

Skrevet

Forresten høres du ut som ett fyrverkeri og være rundt, er du singel nå da eller?

Anonymkode: df70d...046

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Såpass 😳 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...