Gå til innhold

Fjerne livmor - utflod

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med å fjerne livmor? Jeg skal fjerne livmor om noen uker å lurer på om jeg kommer til å få redusert utflod/våthet under sex. Håper virkelig det, da det er alt for mye av det gode… altså; ble det tørrere nedentil etter fjerning, sånn bortsett fra med tanke på at blødninger selvsagt opphører… 

Anonymkode: 66b89...a58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fjerning av livmor endrer ingenting i forhold til våthet under sex nei. Det er ikke livmoren som har jobben med å gjøre deg våt, det er kjertler som sitter ved og i skjeden som fikser den saken. 
Lykke til med fjerningen av livmoren. 

• Liker 2
Skrevet

Skal du beholde livmorhals og eggstokker? Da har det ingenting å si. 

Anonymkode: dc6ec...7d1

Skrevet

Ts her. Skal ikke beholde livmortappen, men eggstokker

Gjest Tears in heaven
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.8.2021 den 18.20):

Er det noen som har erfaring med å fjerne livmor? Jeg skal fjerne livmor om noen uker å lurer på om jeg kommer til å få redusert utflod/våthet under sex. Håper virkelig det, da det er alt for mye av det gode… altså; ble det tørrere nedentil etter fjerning, sånn bortsett fra med tanke på at blødninger selvsagt opphører… 

Fikk fjernet min livmor oktober 2020,merker ingen forskjell ang sex før og etter.blødde kun noen få timer etter operasjon.

Skrevet

Fjernet livmor,  livmortapp og sydde igjen livmortappen. Ikke blitt mindre våt ved sex men faktisk mindre utflod. 

Anonymkode: b03f0...863

Skrevet

Gleder meg til den dagen en mann spør om han etter prostataoperasjonen spør om han kommer til å bli litt mindre stiv framover, fordi det blir for mye av det gode. 

Anonymkode: 6096a...8d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...