Gå til innhold

Mat/snacks med nesten NULL kalorier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker ikke «sPiS vAriErT, dEt fUnKeR bEsT🤪» kommentarer, det er IKKE det jeg spør om, og ønsker KUN svar på det jeg spør om! 
 

Jeg går ned i vekt og jeg slutter å røyke. Behovet for å ha noe å knaske på er STORT! 😳 Spiser en del grønnsaker og frukt, men er også ganske lei... 

Noen sukkerfrie pastiller med nesten 0 kalorier? Noen som vet om noen gode? 
 

Eller noen andre alternativer? 😊

Anonymkode: 3b356...235

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fisherman friend kanskje? :)

Denne er sukkerfri:
968805_2_1200x1200_w_g.thumb.jpg.85f53e9a38243ec7a64109d5d846d370.jpg

Endret av infectedsopp
la til bilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

https://www.nidar.no/products/store-ifa-sot-lakris/

Disse spiste jeg mye av da jeg ikke spiste sukker, det finnes (fantes?) også en variant med bærsmak. Er litt usikker på kaloriinnholdet, men de er ihvertfall sukkerfrie.

Anonymkode: 48485...027

De hadde jeg glemt, de er jo gode! 😄 takk for tips! 😊

ts

Anonymkode: 3b356...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

infectedsopp skrev (1 minutt siden):

Fisherman friend kanskje? :) 

Sjekket kalori nivå, og det er godt innafor 😄 takk! 😊

ts

Anonymkode: 3b356...235

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer du til å gå ned enda mere i vekt, oppskriften på sjuk diaré er å knaske sukkerfrie saker. 

Anonymkode: b212a...23e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemmelaget marengs laget med stevia eller erythritol. Eggehviter har veldig lite kalorier. 

Anonymkode: 67271...a69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye de dropsene som innholder kunstig søtning gir deg bare mer lyst på noe med sukker. Prøv riskaker eller nutrilettsjokolade👍🏻

Anonymkode: 3e066...7f6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Läkerol med salt karamell er en redning for meg. En hel pakke inneholder under 50 kalorier. Dvs kanskje etpar kalorier per pastill, uten at jeg har telt hvor mange pastiller som egentlig er i esken. De trigger faktisk ikke søtsug for min del.

Endret av Ullvott
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da kommer du til å gå ned enda mere i vekt, oppskriften på sjuk diaré er å knaske sukkerfrie saker. 

Anonymkode: b212a...23e

Det er det som er bra med sukkerfrie saker - jeg klarer å la være å overspise fordi jeg vet jeg kommer til å angre hvis jeg spiser mer enn en pakke :fart2:

Jeg liker noen med colasmak, tror det er YUP? Ligner litt på sure føtter. 

Er ikke alle Fishermans Friend som er sukkerfrie, jeg gikk på en smell med de kjempegode i gul pakke. 

Jeg synes de gulrøttene med dusk som de har i butikkene på sommeren er kjempegode å knaske på. 

Kjør frosne bringebær og litt sånn lettmelk med vaniljesmak i en blender til det blir "sorbet". Ikke null kalorier, men tror ikke det er så mange. 

Jeg suger på isbiter, eller lager ispinner av bare vann. Hjelper hvis du bare må ha noe i munnen. Men jeg tror det var et tips fra en anorektiker, mulig det ikke er så sunt ... Lager også ispinner av vann og sukkerfri saft. 

Eller du kan lage gele av sukkerfri saft. 

 

Anonymkode: 9d04e...f36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg ønsker ikke «sPiS vAriErT, dEt fUnKeR bEsT🤪» kommentarer, det er IKKE det jeg spør om, og ønsker KUN svar på det jeg spør om! 
 

Jeg går ned i vekt og jeg slutter å røyke. Behovet for å ha noe å knaske på er STORT! 😳 Spiser en del grønnsaker og frukt, men er også ganske lei... 

Noen sukkerfrie pastiller med nesten 0 kalorier? Noen som vet om noen gode? 
 

Eller noen andre alternativer? 😊

Anonymkode: 3b356...235

Sukkerfri tyggis med jordbærsmak! Demper søtsug og dekker trangen til å tygge på noe. Eneste aber er at de blir fort smakløse og at man blir sliten i kjevemusklene av å tygge tyggis til stadighet :ler:

Ellers synes jeg sukkerfri gele med vaniljesaus zero er godt. En rimelig god porsjon gir ca 150 kcal, så det er jo ikke akkurat null kalorier, men du blir ganske mett og fornøyd. Har også veldig sansen for disse, som inneholder bare 9 kcal pr is! De har jeg spist mye av i sommer:

11975_FUN_light10PK_left.png

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hjemmelaget marengs laget med stevia eller erythritol. Eggehviter har veldig lite kalorier. 

Anonymkode: 67271...a69

Hvor mye erytritol og stevia har du pr eggehvite da? Jeg prøvde å lage sukkerfrie marengs (med sukrin) og de smakte mildt sagt helt jævlig. Gikk rett i søpla.

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Mye de dropsene som innholder kunstig søtning gir deg bare mer lyst på noe med sukker. Prøv riskaker eller nutrilettsjokolade👍🏻

Anonymkode: 3e066...7f6

Ikke alle får mer lyst på søtt av å spise noe med søtningsstoffer i. For mange stagges søthungeren så lenge det smaker søtt og godt.
Nutrilettsjokolader er ikke spesielt kalorifattige (125 kcal for de minste barene og 200 kcal for de litt større barene). 125 kalorier er ikke særlig mye, men når de kommer i en bitteliten sjokoladebar som man lett svelger unna på to minutt, så er det jo ikke særlig tilfredsstillende når man er fysen på snop/snacks. Dessverre smaker de ikke spesielt godt heller.

Anonymkode: ff671...d7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som snacks er solsikkefrø bra. De med skall. Prosessen med å ta av skallet gjør at mengden man faktisk spiser er liten. Fint når man ser på film eller sitter å prater. Kiwi og de fleste innvandrerbutikker selger de. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sukkerfri sjokoladepudding med vaniljesaus laget av protein vaniljepudding f.eks  yt   blandet med stivpisket eggehvite.  Ikke helt kalorifritt, men vesentlig og betraktelig kalorieredusert

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Liker denne bedre enn funlight sine.

B3465518-E016-400A-A03D-2FC64AF271E8.jpeg

Anonymkode: 7ae01...625

Fy faen, dette er noe av det verste jeg noen gang har puttet i munnen! Føltes som en straff å spise dette.

Anonymkode: 2b2cd...c13

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Frukt/bær med vaniljekesam som dip
- Riskaker som chips (kommer i små poser med innhold i "chips-størrelse").

Anonymkode: df71a...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Fy faen, dette er noe av det verste jeg noen gang har puttet i munnen! Føltes som en straff å spise dette.

Anonymkode: 2b2cd...c13

Javel,men nå var det ikke det Ts spurte om

Anonymkode: acbff...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Fy faen, dette er noe av det verste jeg noen gang har puttet i munnen! Føltes som en straff å spise dette.

Anonymkode: 2b2cd...c13

Ja haahhaa søstra slanker seg og spiser disse. Jeg kaller det bare vond is. Usj

Anonymkode: 35d9c...992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukkerfri gele. Den ferdig bringebærgele med bringebær er 5 kcal for hele pk. Pulveret er litt mer kcal men veldog lite.

Anonymkode: 22804...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullvott skrev (På 2021-8-11 den 16.45):

Läkerol med salt karamell er en redning for meg. En hel pakke inneholder under 50 kalorier. Dvs kanskje etpar kalorier per pastill, uten at jeg har telt hvor mange pastiller som egentlig er i esken. De trigger faktisk ikke søtsug for min del.

Enig. Jeg spiste Lakerol med salt lakris og den med jordbær og lakris smak når søtsuget meldte seg som verst. Og det hjalp utrolig mye 🙂 Fikk ikke mer søtsug av det, trolig fordi man ikke spiser noe sukker eller sukkerfritt ellers. 

Anonymkode: a3e0d...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...