Gå til innhold

sukk.....


betine

Anbefalte innlegg

endelig........................... :) her er jeg og kan skrive litt om hvordan jeg har det ..deilig og ha noen og dele det med for det er veldig mange tanker som svirrer inne i hodet mitt nå... må innrømme at nå om dagen har jeg totalt panikk ang giftemål,bryllup baby og hus kjøp...alt detter liksom ned i hodet på meg og det er alt for masse nå føler jeg!!!liksom litt dumt og ta alt på en gang oxo da men....

dette her er saken, vi er gravide i snart femte mnd, jeg har vert sykemeldt hele tiden og kjeder meg masssssssse, har fra før av en gutt på fire så det er jo ikke akuratt det at jeg ikke har noe og gjøre men etter fem mnd hjemme hvor dagene så og si bare går ut på og plukk opp skittene sokker, rydde og vaske etter de to mennene mine føler jeg meg ikke som noe annet enn en utslitt vaske kone!så frir gutten da og alt er bare fryd og gammen,nesten!dette er jo alt jeg har drømt om siden jeg var liten og har sett fram til dette, men med mitt energi nivå etter alle andre vanlige gjøremål, er svigemor og mamma mer opptatt av dette brylluppet enn det jeg er , og det er trist synes jeg.....Og ikke nok med det, oppi alt dette kjøper vi hus da eller, og er egentlig ikke enig om så veldig mye annet enn at dette var drømmehuset....hvis jeg siea a sier han b også vidre.... mye min skyld tenker jeg for jeg hadde synes det hadde spart meg for masse energi om han bare var enig med meg og alle mine gode ideer som selvfølgelig er best...smil! graviditetens stygge monster har gjort meg veldig nærtagen ja ,huff burde vel bare si det som det er at dette er så alt for masse på en gang og takle for lille meg, men samtidig vet jeg jo at jeg er heldig for han er veldig snill og har mått tåle veldig mye fra min kant i det siste....

får gi meg nå for mannen i dette brevet og (mannen i mitt liv) kommer snart hjem så middagen kaller ....klem og kyss helene :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hadde nok kanskje vert det beste...vil liksom ikke skuffe noen bare....alle gleder seg og jeg tøyset med svigemor om det og da fikk hun fullstendig panikk...men vi skal ikke giftes før 27 mai oxo og terminen er jo i februar.....har tre mnd etter der da selv om det også er knapp tid.........klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Huff, dette hørtes slitsomt ut! Sikker på at det ikke er lurt å utsette bryllupet til sensommeren? Er jo veldig fint at dere tenker på "alle andre", men ikke glem at dette i hovedsak er DERES dag!

Uansett; Velkommen som dagbok-skribent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja det ordner seg nok...vi jenter må vel bare slutte og ha så veldig høye krav til oss selv...er jo tross alt veldig lykkelig over at det er en mann som ønsker og dele livet sitt med meg, selv i disse tider...han fridde jo mens jeg var på mitt verste hormonelt i graviditeten så han elsker meg jo masse! skal ikke klage så veldig jeg men heller rope et høøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøyt hurra...smil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei lille vakre vene...

Stakkarsm får helt vondt av deg jeg! Er det ikke så lett å være deg om dagen kanskje....Det derre graviditetsmonsteret høres ikke noe snilt ut :sur:

Håper det blir bedre snart! Men, er dere ikke enige om innredningen osv i huset da???Hva skjer...??

Love you vennen min :hjertesmil::hjertesmil::hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen hit! Gratulerer med baby, hus og bryllup! Det var neimen ikke lite på en gang, og det er jo ikke rart hvis det blir litt slitsomt. Uansett så er jo alt veldig store og positive begivenheter, selv om det blir mye samtidig.

Hvis dere ønsker å feire bryllup såpass kort tid etter fødselen så tror jeg helt sikkert at dere får det til. Det viktigste da blir nok som du selv sier: senk kravene! Finn ut hva som er viktigst for deg og konsentrer deg om det, og ikke "sløs" energi på det andre. For eksempel: kanskje er det ikke så viktig med håndlagede invitasjoner og bordkort som tar 1 timer pr stk å lage. I så fall går du for en enklere variant eller kjøper noe ferdig. I tillegg tror jeg at det er et godt tips å sette bort så mye oppgaver som mulig. Har du familie eller venner som kan ta ansvar for forskjellige ting? Hvis du spør, synes de sikkert at det er hyggelig å bidra.

Lykke til, og pass på at du får tid til å kose deg litt også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dere har mer enn nok tid til å planlegge bryllupet etter fødselen! Tror det er unntakene du møter her inne, det vanligste er vel et par måneders jobbing før bryllupet, det har iallfall vært tilfellet med alle mine venners brylluper de siste årene.

Det eneste dere egentlig trenger å gjøre NÅ, er vel å finne en dato, bestille kirke og lokale. Så kan du jo bare kose deg med diverse tanker rundt det, eller la være å tenke på det i det hele tatt.

Ser ut til at du er så heldig å ha en sprek mor og svigermor også, mange må jo ordne alt selv.

Kos deg du, med 4-åringen, mannen, den ufødte og det nye huset! :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tuuuuuuusen takk alle sammen ...blir glad og stolt over at det finnes så mange kvinner som har forståelse og empati for andre...selv om en klager litt innimellom er vi jo priviligert de aller fleste av oss....stolt av og være kvinne og at vi gidder og bry oss om andre, hadde vi jentene styrt verden hadde ting vært mye lettere tror jeg hi9 hi, liker og tro det iallefall.........skriver mer i kveld jeg, middagen kaller igjen, smil !!!!!!ha en deilig dag så lenge alle jenter...klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen.

Beklager at jeg ikke har vært så aktiv her inne i det siste, også nå som du endelig harfått deg dagbok og alt :sur: Men, det har vært sykt mye de to siste dagene...Litt sliten nå jeg.(bare les dagboken min, så skjønner du at jeg holder fart om dagen:)

Håper du har det bra også!

Si ifra når vi skal sette på langt hår på deg gumman.

Glad i deg lille hønemor :kys_2:

Klem Silje Bethina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...