Gjest Mary77bgo Skrevet 20. september 2005 #1 Skrevet 20. september 2005 Heisann Allesammen :-) Vi gifter oss juli neste år i Bergen, men siden vi begge bor og jobber i Bardufoss må alt arrangeres herfra. Er det noen andre som har erfaringer med å arangere bryllup fra avstand? Vi har ringt til ulike lokaler og lagt inn forespørsler, det er bare litt kjedelig at vi ikke kan komme og se på lokalene selv.
Gjest gjest1 Skrevet 20. september 2005 #2 Skrevet 20. september 2005 Send ein PM til smilepia, dei arrangerte bryllup frå Bergen til Nord-Norge!
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2005 #3 Skrevet 20. september 2005 Jeg har planlagt bryllup i Sverige, men bodd i Norge Tipset er intens søking på nett og et par langhelger der det hele skal foregå, for å få så mye på plass som mulig.
Gjest Molly Mu Skrevet 20. september 2005 #4 Skrevet 20. september 2005 Vi planla et " distansebryllup", er fra et sted og bor et annet. Mitt råd er å planlegge godt, booke inn og ta fri siste uken ( i hvertfall ) før bryllupet - for å få alt 100 % på plass. Den siste uken før bryllupet gjorde vi unna det de siste sannsynligvis gjør unna på 3 mnd. Med lite hjelp fra familien. Bryllupet ble meget vellykket pga. GOD PLANLEGGING.
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2005 #5 Skrevet 20. september 2005 Vi planlegger fra Tromsø, bryllupet står i Stavanger. Går fint det :D
Pasha Skrevet 20. september 2005 #6 Skrevet 20. september 2005 bor i norge,,planlegger i statene.. det går helt fint det har internett og ei god vennine som jobber i reisebyrå.. da ordner det seg lett da
minnimy Skrevet 20. september 2005 #7 Skrevet 20. september 2005 (endret) du kan si hvor du skal ha bryllupet hvis du vil og kirke evnt annet,så kan vi hjelpe deg å forklare eller fortelle.jeg er fra bergen Endret 20. september 2005 av minnimy
Gika Skrevet 20. september 2005 #8 Skrevet 20. september 2005 Jeg planlegger også på avstand. Vi gjorde masse research på internett før vi valgte sted, ög så har jeg vært der en helg for å sjekke litt. Vi reiser en helg til før bryllupet, og så på onsdags kvelden før den store dagen. Det eneste som kan være litt vrient er å finne ulike leverandører, så som frisør og blomster. Vanskelig å vite hvem som er dyktige når man ikke er kjent. Det bør jo ikke være noe problem for Bergen, for vi har jo mange Bergens-bruder her som sikkert kan hjelpe til med tips og anbefalinger.
Fifi Skrevet 21. september 2005 #9 Skrevet 21. september 2005 Jeg hjelper deg gjerne! Har ingen erfaring med å "avstandsplanlegge", men bor i Bergen og skal selv gifte meg her neste år :smile:
Lúthien Skrevet 21. september 2005 #10 Skrevet 21. september 2005 Hei! Jeg tror det lureste du kan gjøre er å alliere deg med en Bergenser som er i bryllupsmodus, vi har jo allerede vurdert mange muligheter, besøkt veldig mange lokaler og har generelt greie på hva som er lurt og hva du bør styre unna. Det går nok kjempebra! Send meg gjerne en PM! Lúthien
Tinema Skrevet 21. september 2005 #11 Skrevet 21. september 2005 Vi planla bryllup fra Danmark, som skulle holdes i Bergen. Nå er dagen vel overstått, og det hele gikk helt som planlagt. Begynte å planlegge ca 1 år før, og brukte telefon og internett mye. Brukte litt kontakter i Bergen som hjalp os med å finne ut litt detaljer. Mitt råd er i allefall, begynn tidlig. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå