Gå til innhold

Bruker dere Tinder-pass noen gang?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flytter dere dere rundt med Tinder-passet, eller er dere alltid på egen lokasjon? I begynnelsen synes jeg det var spennende å sjekke ut Tinder i andre land, men mister litt piffen fordi det skal så mye til at det blir treff når avstanden er stor.

Anonymkode: 3699c...7f5

Videoannonse
Annonse
Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Flytter dere dere rundt med Tinder-passet, eller er dere alltid på egen lokasjon? I begynnelsen synes jeg det var spennende å sjekke ut Tinder i andre land, men mister litt piffen fordi det skal så mye til at det blir treff når avstanden er stor.

Anonymkode: 3699c...7f5

Nei. Hensikten med tinder er å møtes for enten noe seriøst, ons eller fwb. Ikke kast bort tiden din, den er gull verdt.

Skrevet
someone_here skrev (4 timer siden):

Nei. Hensikten med tinder er å møtes for enten noe seriøst, ons eller fwb. Ikke kast bort tiden din, den er gull verdt.

Hvor står det? Hvis 2/3 av brukerne bare fisker oppmerksomhet,  så er det vel dette som er den riktige bruken? 

Anonymkode: fb75c...247

Skrevet

Er ferdig med "brevvenn-alderen" for mange år siden. Herregud, det går da mer enn nok tid bare til å chatte med potensielle dater her i nærområdet. Jeg ser etter kjæreste, ikke tidsfordriv.

Anonymkode: 62d0c...cf7

• Liker 1
Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor står det? Hvis 2/3 av brukerne bare fisker oppmerksomhet,  så er det vel dette som er den riktige bruken? 

Anonymkode: fb75c...247

Det er enklere å møte de som ser etter selvboost, enn de som oppholder seg 1.000-9.000 km unna.

Du velger selv hvordan du vil bruke appen selv i tittelen ser du hva som er hensikten med appen. 

IMG_20210811_132207.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...