AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #1 Skrevet 10. august 2021 Flytter dere dere rundt med Tinder-passet, eller er dere alltid på egen lokasjon? I begynnelsen synes jeg det var spennende å sjekke ut Tinder i andre land, men mister litt piffen fordi det skal så mye til at det blir treff når avstanden er stor. Anonymkode: 3699c...7f5
Gjest someone_here Skrevet 11. august 2021 #2 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Flytter dere dere rundt med Tinder-passet, eller er dere alltid på egen lokasjon? I begynnelsen synes jeg det var spennende å sjekke ut Tinder i andre land, men mister litt piffen fordi det skal så mye til at det blir treff når avstanden er stor. Anonymkode: 3699c...7f5 Nei. Hensikten med tinder er å møtes for enten noe seriøst, ons eller fwb. Ikke kast bort tiden din, den er gull verdt.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #3 Skrevet 11. august 2021 someone_here skrev (4 timer siden): Nei. Hensikten med tinder er å møtes for enten noe seriøst, ons eller fwb. Ikke kast bort tiden din, den er gull verdt. Hvor står det? Hvis 2/3 av brukerne bare fisker oppmerksomhet, så er det vel dette som er den riktige bruken? Anonymkode: fb75c...247
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #4 Skrevet 11. august 2021 Er ferdig med "brevvenn-alderen" for mange år siden. Herregud, det går da mer enn nok tid bare til å chatte med potensielle dater her i nærområdet. Jeg ser etter kjæreste, ikke tidsfordriv. Anonymkode: 62d0c...cf7 1
Gjest someone_here Skrevet 11. august 2021 #5 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor står det? Hvis 2/3 av brukerne bare fisker oppmerksomhet, så er det vel dette som er den riktige bruken? Anonymkode: fb75c...247 Det er enklere å møte de som ser etter selvboost, enn de som oppholder seg 1.000-9.000 km unna. Du velger selv hvordan du vil bruke appen selv i tittelen ser du hva som er hensikten med appen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå