AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #1 Skrevet 10. august 2021 Jeg driver å går ned i vekt og har lært jeg skal veie meg tidlig, uten klær Veier meg noen ganger på kvelden også, for nysgjerrighetens skyld 😂 Da kan jeg veie ca 0,5-2 kg mer!! Hvor mye differanse pleier dere å ha? Syntes det også er rart hvordan så mye kan forsvinne ila natten (8 timer), selv om jeg ikke har gått på do. Skjønner jo at noe er vann, men jeg svetter heller aldri 🙈 er så merkelig Anonymkode: 71307...f00 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #2 Skrevet 10. august 2021 Pleier å ha like mye differanse. Da har man jo spist i løpet av dagen. Man skal helst veie seg før man spiser på modningen. Og veie seg en gang i uka. For å ikke miste motivasjon. Anonymkode: 3d737...2af 2
Tessa12 Skrevet 10. august 2021 #3 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg driver å går ned i vekt og har lært jeg skal veie meg tidlig, uten klær Veier meg noen ganger på kvelden også, for nysgjerrighetens skyld 😂 Da kan jeg veie ca 0,5-2 kg mer!! Hvor mye differanse pleier dere å ha? Syntes det også er rart hvordan så mye kan forsvinne ila natten (8 timer), selv om jeg ikke har gått på do. Skjønner jo at noe er vann, men jeg svetter heller aldri 🙈 er så merkelig Anonymkode: 71307...f00 Du svetter hele døgnet, ikke alltid merkbart, men alle svetter. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #4 Skrevet 10. august 2021 Har aldri pleid å veie meg om kvelden, men gjorde det akkurat nå pga. denne tråden. Ca. en kilo opp fra i dag tidlig. Er sikkert pga mat og drikke. Pleier i alle fall å tisse før veiing om morgenen. Vet ikke hva resten skyldes? Anonymkode: cac6a...6a4 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #5 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Pleier å ha like mye differanse. Da har man jo spist i løpet av dagen. Man skal helst veie seg før man spiser på modningen. Og veie seg en gang i uka. For å ikke miste motivasjon. Anonymkode: 3d737...2af Veide meg først en gang i uka, men da drev jeg å lagde meg unnskyldninger som at «pffh er jo 5 dager igjen til veiing, trenger ikke å gå ned noe i dag, det tar jeg igjen!» 🤦🏼♀️ Så måtte begynne å veie meg hver dag, for å klare være streng med meg selv 😂 men har egentlig fått mer motivasjon 😊 men forstår godt hvorfor det anbefales å veie en gang i uka altså, men er vell forskjellig hva som funker for folk 😅 ts Anonymkode: 71307...f00 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #6 Skrevet 10. august 2021 Tessa12 skrev (2 minutter siden): Du svetter hele døgnet, ikke alltid merkbart, men alle svetter. Ja vet 😅 Er bare så rart hvordan 2 kg forsvinner 😳 ts Anonymkode: 71307...f00 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #7 Skrevet 10. august 2021 Tessa12 skrev (3 minutter siden): Du svetter hele døgnet, ikke alltid merkbart, men alle svetter. Forresten, leste først «skvetter» (altså urin) 😂tenkte «jeg skvetter da faen meg ikke!!» 😂 ts Anonymkode: 71307...f00 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #8 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har aldri pleid å veie meg om kvelden, men gjorde det akkurat nå pga. denne tråden. Ca. en kilo opp fra i dag tidlig. Er sikkert pga mat og drikke. Pleier i alle fall å tisse før veiing om morgenen. Vet ikke hva resten skyldes? Anonymkode: cac6a...6a4 Oj, nå følte jeg at jeg hadde stor påvirkningskraft 😂🙈🙈 men virker veldig normalt da, siden de fleste her sier samme differanse? ts Anonymkode: 71307...f00 2
Tessa12 Skrevet 10. august 2021 #9 Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Forresten, leste først «skvetter» (altså urin) 😂tenkte «jeg skvetter da faen meg ikke!!» 😂 ts Anonymkode: 71307...f00 Haha🙈hender det blir artige setninger om man leser en bokstav feil😂 1
Purple_Pixiedust Skrevet 11. august 2021 #10 Skrevet 11. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har aldri pleid å veie meg om kvelden, men gjorde det akkurat nå pga. denne tråden. Ca. en kilo opp fra i dag tidlig. Er sikkert pga mat og drikke. Pleier i alle fall å tisse før veiing om morgenen. Vet ikke hva resten skyldes? Anonymkode: cac6a...6a4 Avføring og innhold i mage/tarm. De fleste går jo på do hver dag. Ikke bare urin. I tillegg har inntak av salt noe å si i forhold til å binde vann. Derfor er det best å veie seg uten klær, etter man har gått ordentlig på do, og på fredags morgen da mange spiser mer i helgen (økt tarminnhold), og mange har ekstra vann i kroppen på mandag pga mer salt når det er helg. Mye inntak av karbohydrater kan også holde litt eksta vann. Endret 11. august 2021 av Purple_Pixiedust
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #11 Skrevet 11. august 2021 Veier meg aldri på kvelden, det er jo poengløst når man skal ned i vekt Hold deg til en gang om dagen maks, eller en gang i uka. Det kommer ikke noe bra ut av å veie seg flere ganger om dagen. Anonymkode: d5edd...366
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #12 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): . Og veie seg en gang i uka. For å ikke miste motivasjon. Anonymkode: 3d737...2af Det handler mer om hva man ønsker selv. Jeg har stor vektvariasjon gjennom uken, og veier meg daglig for så å se på gjennomsnittet gjennom uken om jeg har gått opp eller ned. Anonymkode: 15758...d3a
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #13 Skrevet 11. august 2021 I går var min differanse 3kg fra morgen til kveld! Det er mye mat- og væskeinntak som spiller inn.. Tror ikke det har noe for seg å veie seg på morgen og kveld, men hos absolutt alle vil vekten variere iløpet av dagen. Anonymkode: 9db11...e23
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå