Gå til innhold

Reiser du noe mer med Norwegian?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja. Jeg har ikke råd til å betale dobbel pris med SAS, og jeg har ikke god erfaring med SAS sin kundeserivce. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en følelse av at de som jobber i kundeservicen for både SAS og Norwegian elsker jobben sin 🙈

Senest i sommer måtte jeg ha hjelp av Norwegian kundeservice på Gardermoen. Makan til surt kvinnfolk bak skranken skal en lete lenge etter. Det var ikke kø, men likevel gjorde hun seg veldig opptatt. Da hun endelig gadd å se opp, var det ikke et smil eller et "hei". Neida, da gryntet hun "ja?" Det betyr visst "hei, hva kan jeg hjelpe deg med?".

Anonymkode: 9cbf1...dfc

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg liker Norwegian. Det siste halvannet året har vært fullstendig unntakstilstand for alle. Så jeg har også forståelse for at det settes begrensninger på bruk av cashpoints i en periode. Jeg gleder meg til å fly utenlands igjen snart. 

Anonymkode: d40aa...fb6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.8.2021 den 14.50):

Mener du de fleste av disse flyr fra alle landets flyplasser altså? 

Jeg bor i en ganske stor by, og her har vi SAS, norwegian, og widerøe for innenlands, og kun KLM for utenlands. 

Anonymkode: 06a7f...9d1

Tror du må lese litt nøyere om du ikke bor nær en flyplass hvor disse flyr.

=, som det står, google 🙇‍♀️🤦‍♀️🤷‍♀️

Anonymkode: 3b97e...8c7

Skrevet
On 8/10/2021 at 11:20 PM, AnonymBruker said:

Holder meg unna. Etter at de slettet alle mine cashpoints er jeg ikke interessert i å ha noe mer med det selskapet å gjøre!

Anonymkode: c9919...0ce

Da må du kontakte kundeservice, for det er jo en feil. Med mindre poengene hadde gått ut, da... Man fikk forøvrig forlenget gyldighetstiden under Corona.

Skrevet

Ja unngår Norwegian (gjorde også før covid)

Anonymkode: e3215...eff

Skrevet
Knirke skrev (18 timer siden):

Da må du kontakte kundeservice, for det er jo en feil. Med mindre poengene hadde gått ut, da... Man fikk forøvrig forlenget gyldighetstiden under Corona.

Poengene er borte vekk, fikk cashpoints tilbake for flybilletter i fjor blant annet. Alt er slettet. Jeg kommer ikke til å kontakte dem for jeg skal ikke ha noe mer med dem å gjøre.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Poengene er borte vekk, fikk cashpoints tilbake for flybilletter i fjor blant annet. Alt er slettet. Jeg kommer ikke til å kontakte dem for jeg skal ikke ha noe mer med dem å gjøre.

Ja, men da kan du jo takke deg selv...

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Men da er det jo selvforskyldt. Betingelsene er klare. 

Jeg valgte kontanter, det tok tid, men pengene er på konto.

Det jeg hadde av cashpoints som var i ferd med å gå ut ble brukt på en flott helgetur i Norge. 

Anonymkode: e3338...350

Skrevet
Knirke skrev (På 15.8.2021 den 23.24):

Ja, men da kan du jo takke deg selv...

Haha, er ikke min feil at de er noen sleipe jævler. Jeg er ferdig med det selskapet, og det valget lever jeg godt med. Har ikke bedt om råd fra deg :)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.8.2021 den 7.52):

Men da er det jo selvforskyldt. Betingelsene er klare. 

Jeg valgte kontanter, det tok tid, men pengene er på konto.

Det jeg hadde av cashpoints som var i ferd med å gå ut ble brukt på en flott helgetur i Norge. 

Anonymkode: e3338...350

Jeg fikk aldri valget om kontanter.

• Liker 1
Skrevet
Familielykke skrev (På 2021-8-12 den 12.52):

Hvorfor skal jeg det? Har ingen problemer med Norwegian. 

Enig !  Har aldri vært noe som helst tull med de når jeg har brukt de.  Presis på minuttet var de også.  Ille med bonusene, men boikotte noe som jeg er 100 % fornøyd med ellers ?  Nei

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Haha, er ikke min feil at de er noen sleipe jævler. Jeg er ferdig med det selskapet, og det valget lever jeg godt med. Har ikke bedt om råd fra deg :)

Tror ikke det er fordi Norwegian er "sleipe jævler" at poengene dine er borte... Det ville de i så fall ikke tjent mye penger på. Jeg tipper poengene dine gikk ut på dato.

Om du lever godt med å betale dobbelt for flybilletter så er det jo fint for deg :). Men du reiser vel kanskje ikke så mye uansett?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.8.2021 den 22.59):

Hei, jeg må ut å fly nå i helgen. Norwegian er det beste alternativet, men føler mest for å boikotte selskapet, etter at sjefene der ga seg selv bonuser i 10-milloners klassen etter at de fikk masse koronastøtte av staten. Sto jo masse i media om dette. Svært sleipt gjort.

Hvordan er det med dere? Holder dere dere unnå Norwegian nå?

Anonymkode: d16ad...2bd

Ingen planer om å fly med et annet selskap. 
Har utelukkende positive erfaringer med Norwegian. 
God kundeservice også. Har fått god hjelp de gangene jeg har hatt behov for assistanse👍

Anonymkode: 0989d...d81

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8/10/2021 den 22.59):

Hei, jeg må ut å fly nå i helgen. Norwegian er det beste alternativet, men føler mest for å boikotte selskapet, etter at sjefene der ga seg selv bonuser i 10-milloners klassen etter at de fikk masse koronastøtte av staten. Sto jo masse i media om dette. Svært sleipt gjort.

Hvordan er det med dere? Holder dere dere unnå Norwegian nå?

Anonymkode: d16ad...2bd

De er helt forkastelige. Jeg flyr bare Ryan Air og Wizz Air nå. 

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.8.2021 den 14.50):

Mener du de fleste av disse flyr fra alle landets flyplasser altså? 

Jeg bor i en ganske stor by, og her har vi SAS, norwegian, og widerøe for innenlands, og kun KLM for utenlands. 

Anonymkode: 06a7f...9d1

Hei på deg i Kristiansand!😃

Skrevet

Etter å ha snakket med en venninne som er flyvertinne i SAS, har jeg ikke lyst til å reise med dem, heller.

Sas har permittert mange kabinansatte. Nå når det begynner å bli mer trafikk, skulle man tro at de permitterte ansatte får tilbud om å komme tilbake. Neida, SAS bruker like gjerne nå kabinansatte fra en irsk tjeneste, kabinansatte som kan stille på kort varsel, på minstelønn, fra ulike (øst-)europeiske land. 
så slipper de å kalle tilbake sine bedre lønnende, norske ansatte som har opparbeidet seg høy ansiennitet.

det er STOR frustrasjon blant sas sine flyvertinner nå, virker som selskapet vil bytte dem ut alle som en.

Så jeg har om mulig enda mindre lyst til å kjøpe billetter hos sas enn his Norwegian. Jeg forventer mer av sas!

Anonymkode: 5bb0f...b4f

• Liker 2
Skrevet

Jeg har aldri flydd med Norwegian, og kommer aldri til å fly med Norwegian heller. Har ikke spesielt god råd, og dersom jeg ikke har råd til å fly med et annet selskap, reiser jeg ikke. Jeg MÅ ikke fly, det er ikke miljøvennlig å fly. Men om jeg unner meg en reise, bruker jeg Widerøe, KLM eller Air France. Så flyr jeg heller til destinasjoner de kan tilby. 

Anonymkode: 0f351...868

Skrevet

Er mange år siden jeg kutta ut Norwegian. Ikke det at SAS er perfekt, men de er en helt annen liga enn Norwegian når det gjelder kundeservice, regularitet og det å ta vare på kundene sine ved irrops. Er billettene dyre bruker jeg bonuspoeng. Norwegian Reward er også en vits sammenlignet med SAS EuroBonus, spesielt nå.

Utenlands er det jo mer å velge i, men holder meg stortsett i Star Alliance eller Oneworld.

Skrevet

Flyr minst mulig. Tar meg råd til å fly SAS eller tilsvarende når jeg først flyr.

Anonymkode: 14db6...b0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...