ItchyBitchySpider Skrevet 11. august 2021 #41 Del Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): TS da, har hun ordnet noe til ham, tror du? Anonymkode: a82fe...650 Igjen - han må jo ordne noe uavhengig av henne. Eller skal de sammenligne prislappen på gavene før de kjøper dem, slik at det for Guds skyld ikke blir urettferdig den ene eller den andre veien? Skal begge booke restaurant på samme dag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #42 Del Skrevet 11. august 2021 ItchyBitchySpider skrev (Akkurat nå): Igjen - MÅ. DET. VÆRE. KLIN. LIKT. HELE. TIDEN? Mannen burde jo ha ordnet noe for henne uavhengig om hun ordnet noe for ham. Hun har ytret ønsket om å feire dagen tidligere. Det blir jo råteit av henne å bestille restaurant hvis han bestiller samtidig. Hun forventet jo at ved å ytre ønsket om å feire, så ga hun et signal til mannen om at han må ordne restaurant. Eller skal kvinner alltid ordne alt? Det må ikke være KLIN. LiKT. HELE. TIDEN, nei! Men man kan ikke forvente at andre skal gjøre noe, bare fordi en selv har lyst. Jeg har ingen interesse av å tvinge mannen min på romantiske tull, når det ikke er han i det hele tatt... Anonymkode: a82fe...650 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #43 Del Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Skjønner deg godt, ts, og synes 90% av svarene du har fått er idiotiske. Anonymkode: 28404...025 Idiotiske!? Det var jo ikke HENNES jubileum men DERES jubileum, ergo burde hun gjøre en innsats for dagen like mye som det han burde ha gjort! Anonymkode: fefe8...d00 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenFri Skrevet 11. august 2021 #44 Del Skrevet 11. august 2021 ItchyBitchySpider skrev (2 minutter siden): Igjen - han må jo ordne noe uavhengig av henne. Eller skal de sammenligne prislappen på gavene før de kjøper dem, slik at det for Guds skyld ikke blir urettferdig den ene eller den andre veien? Skal begge booke restaurant på samme dag? Må han det altså? Så hun kan bare forlange og han må ordne opp? Hva med å snakke sammen og avtale noe sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #45 Del Skrevet 11. august 2021 ItchyBitchySpider skrev (2 minutter siden): Igjen - han må jo ordne noe uavhengig av henne. Eller skal de sammenligne prislappen på gavene før de kjøper dem, slik at det for Guds skyld ikke blir urettferdig den ene eller den andre veien? Skal begge booke restaurant på samme dag? Vet du om TS noensinne har ordnet noe for ham? Du sier at HAN burde ordne noe, men HUN fritas. Dette handler ikke om urettferdighet, men at ene paeten forventer og nærmest krever noe, og den andre parten ikke har samme interessen. Anonymkode: a82fe...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #46 Del Skrevet 11. august 2021 ItchyBitchySpider skrev (5 minutter siden): Hun har sagt noe til ham tidligere, i god tid. Skulle de ordnet dobbelt opp av restaurant på samme dagen? De burde ha samarbeidet, hun kunne ha sagt noen uker i forveien at hun bestiller bord på den og den restauranten og spurt når han syntes de skulle spise! Anonymkode: fefe8...d00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ItchyBitchySpider Skrevet 11. august 2021 #47 Del Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det må ikke være KLIN. LiKT. HELE. TIDEN, nei! Men man kan ikke forvente at andre skal gjøre noe, bare fordi en selv har lyst. Jeg har ingen interesse av å tvinge mannen min på romantiske tull, når det ikke er han i det hele tatt... Anonymkode: a82fe...650 Ordner han aldri noe for deg, gjør han aldri stas på deg, ordner ikke bursdag, kjøper ikke julegave osv? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ItchyBitchySpider Skrevet 11. august 2021 #48 Del Skrevet 11. august 2021 FrøkenFri skrev (2 minutter siden): Må han det altså? Så hun kan bare forlange og han må ordne opp? Hva med å snakke sammen og avtale noe sammen. Han bør det, ikke må. Bør hvis han ønsker å vise kona at han setter pris på henne og ekteskapet. Samtidig som hun bør vise det samme mot ham. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ItchyBitchySpider Skrevet 11. august 2021 #49 Del Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De burde ha samarbeidet, hun kunne ha sagt noen uker i forveien at hun bestiller bord på den og den restauranten og spurt når han syntes de skulle spise! Anonymkode: fefe8...d00 Så, hun skulle ha ordnet alt. Som vanlig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ItchyBitchySpider Skrevet 11. august 2021 #50 Del Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vet du om TS noensinne har ordnet noe for ham? Du sier at HAN burde ordne noe, men HUN fritas. Dette handler ikke om urettferdighet, men at ene paeten forventer og nærmest krever noe, og den andre parten ikke har samme interessen. Anonymkode: a82fe...650 Nei, HUN fritas ikke. De bør begge ha ordnet noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #51 Del Skrevet 11. august 2021 ItchyBitchySpider skrev (Akkurat nå): Så, hun skulle ha ordnet alt. Som vanlig? Nei, men hvis hun er så innmari opptatt av at dagen skal feires så får hun gjøre en innsats og enten bestille bord på en restaurant selv eller be mannen om gjøre det! Om hun hadde sagt at nå bestiller jeg bord, så hadde han kanskje tatt hintet og kjøpt en fin gave til henne! Anonymkode: fefe8...d00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ItchyBitchySpider Skrevet 11. august 2021 #52 Del Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, men hvis hun er så innmari opptatt av at dagen skal feires så får hun gjøre en innsats og enten bestille bord på en restaurant selv eller be mannen om gjøre det! Om hun hadde sagt at nå bestiller jeg bord, så hadde han kanskje tatt hintet og kjøpt en fin gave til henne! Anonymkode: fefe8...d00 Det er vanlig kutyme å feire så runde dager. Er det virkelig vanlig nå at folk ikke feirer noen ting, og kun har 365 hverdager hvert år? Aldri gjør noe uoppfordret romantisk for partneren sin, viser oppmerksomhet? Hva slags forhold lever dere i? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequoia Skrevet 11. august 2021 #53 Del Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Huff, kjedelig for deg om du ble skuffet - det er vanskelig det der, når håpet om at han skal huske på det ikke blir innfridd. Nå har ikke jeg vært gift i 20, men i 12 år. Og begynner etterhvert å kjenne mannen min, på godt og vondt. Han er ikke superromantisk, og har nok selv ikke noe behov for å være det heller. Han trives liksom i hverdagen og er godt nøgd med det. De første årene av forholdet vårt gikk vi på noen sånne «smeller», der jeg så inderlig håpte at han var tankeleser og skulle oppfylle alle mine ønsker 🙈 For meg var det uromantisk å skulle «mase» om ting. Vi gikk til parterapeut som hadde masse klokt å fortelle om hvordan man kan tenke ulikt rundt slike ting, og hvordan mange kvinner tester relasjonen på nettopp denne måten «kommer han til å huske sånn og sånn i år?» osv. Jeg var skyldig i det! Nå etter mange år sammen har jeg blitt kanongod på å uttrykke mine forventninger og ønsker for ting. Og jaggu følger han opp. Det er kanskje ikke det mest romantiske alltid - men det gjør liksom ikke noe. Det høres banalt ut, men for han er den intime delen av forholdet romantisk for han. Det er det som betyr mest for han, og det prøver jeg å ta hensyn til. Vi prøver å minne hverandre på ting som er viktige for hverandre, slik at vi unngår de store skuffelsene når partner ikke er tankeleser. For oss funker det! Anonymkode: 6d30d...853 Dette! 👏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 11. august 2021 #54 Del Skrevet 11. august 2021 ItchyBitchySpider skrev (2 minutter siden): Det er vanlig kutyme å feire så runde dager. Er det virkelig vanlig nå at folk ikke feirer noen ting, og kun har 365 hverdager hvert år? Aldri gjør noe uoppfordret romantisk for partneren sin, viser oppmerksomhet? Hva slags forhold lever dere i? Kan bare svare for meg selv: Eneste grunnen til at vi husker bryllupsdagen er Facebook sin minnefunksjon 😅 Da sender jeg SMS (fordi jeg har FB og han ikke), sier «Shit, vi har bryllupsdag i dag - jeg kjøper et par kakestykker». 🤷♀️🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ItchyBitchySpider Skrevet 11. august 2021 #55 Del Skrevet 11. august 2021 Fløff skrev (Akkurat nå): Kan bare svare for meg selv: Eneste grunnen til at vi husker bryllupsdagen er Facebook sin minnefunksjon 😅 Da sender jeg SMS (fordi jeg har FB og han ikke), sier «Shit, vi har bryllupsdag i dag - jeg kjøper et par kakestykker». 🤷♀️🙈 Men da velger dere 365 hverdager i året. Vi andre velger annerledes. Det betyr ikke at deres fremgangsmåte er den eneste riktige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #56 Del Skrevet 11. august 2021 Jeg ville blitt veldig skuffet om mannen min hadde glemt bryllupsdagen vår. Vi har vært gift i 27 år, og det har ikke vært ett år at vi ikke har sagt "gratulerer med dagen" til hverandre på dagen. Om det er jeg eller ham som sier det først varierer, men ingen av oss går og venter på at den andre skal si det først. Men mer enn det (altså et gratulerer) forventer jeg ikke. Skal vi feire er det noe vi planlegger sammen, blomster gir vi hverandre når vi føler for det, og diamanter er ikke min stil Anonymkode: 7897e...e3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenFri Skrevet 11. august 2021 #57 Del Skrevet 11. august 2021 ItchyBitchySpider skrev (6 minutter siden): Det er vanlig kutyme å feire så runde dager. Er det virkelig vanlig nå at folk ikke feirer noen ting, og kun har 365 hverdager hvert år? Aldri gjør noe uoppfordret romantisk for partneren sin, viser oppmerksomhet? Hva slags forhold lever dere i? Selvsagt feirer folk ting, men det flere prøver å si er at det ikke er en selvfølge at mannen skal ordne alt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 11. august 2021 #58 Del Skrevet 11. august 2021 ItchyBitchySpider skrev (1 minutt siden): Men da velger dere 365 hverdager i året. Vi andre velger annerledes. Det betyr ikke at deres fremgangsmåte er den eneste riktige. Ok Karen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ItchyBitchySpider Skrevet 11. august 2021 #59 Del Skrevet 11. august 2021 FrøkenFri skrev (1 minutt siden): Selvsagt feirer folk ting, men det flere prøver å si er at det ikke er en selvfølge at mannen skal ordne alt. Og heller ikke at kvinnen skal ordne alt, noe som vanligvis er tilfelle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ItchyBitchySpider Skrevet 11. august 2021 #60 Del Skrevet 11. august 2021 Fløff skrev (1 minutt siden): Ok Karen Ok Prompefjerthild. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå