kineknute Skrevet 10. august 2021 #1 Skrevet 10. august 2021 Hei dere! i går var jeg hos tatovøren. Jeg tok en halfsleeve (nedre del av armen), satt i fem timer. Kun tatovert på utsiden av armen. Tatoveringen ser fin ut, ingen tegn til infeksjon.. Men jeg har sååå vondt!! Helt fra skulderen/nakken, ned i overarmen, ikke noe særlig i underarmen, men håndleddet - og ut i ringefinger og lillefinger. Konstante smerter, ikke bedre ved hvile. Hadde ingen rare posisjoner på armen mens jeg tatoverte. Hittil i dag har jeg tatt både Paracet og tramadol, uten at det har hjulpet noe særlig. Generell sykdomsfølelse, men det er jo normalt - påkjenning for kroppen og immunforsvaret jobber på spreng. Men denne smerten?! Jeg har flere tatoveringer, men har ikke opplevd makan. Har dere?
Gjest Trøst Skrevet 10. august 2021 #2 Skrevet 10. august 2021 (endret) Opplevde ikke noe av dette når jeg tok min største tatovering på ett sitt, og det var ca. 8 timer. Jeg er nysgjerrig på hvordan den ser ut, om du vil vise den frem tar jeg gjerne imot bilde på PM. Det høres voldsomt ut med så kraftige smerter etter en tatovering, selv om den er stor. Det er dog en stor påkjenning for kroppen å bli tatovert, så kan hende immunforsvaret ditt bare reagerer kraftig. Vær obs på infeksjoner og ta livet med ro de kommende dagene. Hadde jeg vært deg hadde jeg oppsøkt lege for å være på den sikre siden. Jeg hadde blitt smånervøs av dette, og iallfall om tramadol ikke tok smertene. Endret 10. august 2021 av Trøst
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå