Girlycupcake Skrevet 10. august 2021 #1 Skrevet 10. august 2021 Hei dere! Jeg tok en VHC Piercing i går, det gikk greit, men syntes det var ganske vondt å ta den. I ettertid kjenner jeg at det "stikker" litt når jeg beveger meg på ulike måter. Er dette normalt? Jeg er ganske sikker på at den sitter riktig, med tanke på at han som tok den har spesialisert seg i intimpiercing. Det er litt bedre i dag såklart, men blir jo bekymret om den stikkefølelsen vil være permanent, for jeg trenger ikke å være så veldig hardt borti før jeg eventuelt kjenner på den stikkefølelsen. Noen som har kjent på det samme? Hjelp 😢
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #2 Skrevet 10. august 2021 Jeg har hatt både vertikal og horisontal, ingen var vonde og sette og det tok vel rundt ei uke før de var heelet. Kjente ikke noen stikkefølelse, men vil vel ikke tro at det er så unormalt, du har jo stukket hull i huden. Men hvorfor ikke ringe der du satte den og spørre? Anonymkode: 4e348...a1e
OxBall Skrevet 10. august 2021 #3 Skrevet 10. august 2021 Er ikke ekspert, men å stikke en nål gjennom klitten blir vel som med andre sår, det er vondt og ømt de første dagene. Jeg hadde tatt kontakt med han som utførte dette.
Gjest Trøst Skrevet 10. august 2021 #4 Skrevet 10. august 2021 OxBall skrev (10 minutter siden): Er ikke ekspert, men å stikke en nål gjennom klitten blir vel som med andre sår, det er vondt og ømt de første dagene. Jeg hadde tatt kontakt med han som utførte dette. Tro meg, piercingen går IKKE gjennom klitoris..... 😳 Trådstarter, hvorfor tar du ikke kontakt med han som tok piercingen på deg? Han vet nok svaret på dette best.
OxBall Skrevet 10. august 2021 #5 Skrevet 10. august 2021 13 minutter siden, Trøst said: Tro meg, piercingen går IKKE gjennom klitoris..... 😳 Trådstarter, hvorfor tar du ikke kontakt med han som tok piercingen på deg? Han vet nok svaret på dette best. Stemmer, var litt rask i avtrekkeren. Det er vel "hetta" klitoris som pierces? 🙂
Gjest Trøst Skrevet 10. august 2021 #6 Skrevet 10. august 2021 OxBall skrev (2 minutter siden): Stemmer, var litt rask i avtrekkeren. Det er vel "hetta" klitoris som pierces? 🙂 Korrekt.
Girlycupcake Skrevet 10. august 2021 Forfatter #7 Skrevet 10. august 2021 Skal ringe og høre. Tenkte bare å høre om noen andres erfaringer først! Jeg er egentlig litt redd jeg er for sensitiv til å ha en piercing der. Men skal se om det blir bedre, også skal jeg ringe og høre i mellomtiden.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #8 Skrevet 11. august 2021 Burde ikke denne tråden vært under forumet "Velvære og kosmetikk", det er det det handler om. Skjønner at den ligger under seksualitet, men likevel. Anonymkode: c1352...148
Girlycupcake Skrevet 14. august 2021 Forfatter #9 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-8-11 den 13.11): Burde ikke denne tråden vært under forumet "Velvære og kosmetikk", det er det det handler om. Skjønner at den ligger under seksualitet, men likevel. Anonymkode: c1352...148 Beklager for at jeg ikke trykket på "Velvære og kosmetikk" for å gjøre deg fornøyd, men likevel.
Bamseklemmer Skrevet 15. august 2021 #10 Skrevet 15. august 2021 Litt mere spent om den piercingen har noen nytte for seg, annet enn at den er pen å se på?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #11 Skrevet 15. august 2021 Jeg har hatt samme piercing. Litt sann stikkefølelse første dagene, etter det var det ingen problemer eller smerter. Anonymkode: 6f1c3...e61
Gjest Paramount Skrevet 15. august 2021 #12 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har hatt samme piercing. Litt sann stikkefølelse første dagene, etter det var det ingen problemer eller smerter. Anonymkode: 6f1c3...e61 Det skyldes at noen små blodårer er blitt blokkert, blodet finner en annen vei, og det går over av seg selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå