Gå til innhold

Coach - livsmestring - lavterskeltilbud ...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

... på Vestlandet.

Har en sytten årig sønn som holder seg litt tilbake i fra oss foreldre. Jeg vet alderen er slik og jeg var mye slik selv.

Men jeg var ungdom som søkte fest og morro, min sønn er veldig rolig og ikke akkurat den som tar mest plass.

Alle lærere og trenere skryter av at han er en kjekk ungdom, men blir sett på som beskjed og har ønsker om at han våger å ta mer plass

vi har begynt med å øvelsekjøre en del, men nå ser det ut som vegrer seg ut for å kjøre.

Jeg begynner så smått å engste meg litt om han opplever angst. Noen jeg selv fikk erfart i den alderen. Fikk mitt første panikk anfall og jeg trodde jeg skulle dø. Så har siden den gang hatt angst men er til tider flink til å håndtere det på egenhånd (+ samtale med leger og psykolog).

Jeg vet gutter kan slite mer med dette pgs dem søker kanskje aldri søke hjelp, eller har ønsker å snakke om det

Men finnes det choach, livscoach osv som jobber med ungdommer og det må å lære å mestre ting ? Helst på Vestlandet (Rogaland). Jeg har lite lyst tiL å snakke med dps og ungdomspsyk med det første. Visst noe mer lavterskeltilbud kan hjelpe så håper jeg noen vet noen tilbyr dette 💙

Anonymkode: 13979...f7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...