Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Opera 8.5 er ute no, og denne gongen heilt utan reklamebanner. Og gratis, så klart.

Om du er ein av dei som har brukt alternativ fordi du ikkje taklar reklame, så er det altså trygt for deg å oppgradere til Opera 8 no... ;)

Er nok ein del millionar som prøver å lasta ned no, så det kan kanskje ta litt tid å sleppe til å laste ned via ftp, men brukar du bittorrent går det fort. (Norsk versjon er ikkje til nedlasting via torrent - men eg satsar på at språkfila er den same som før for min del...)

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Hehe, for noen PR-kåte folk i Opera. Den gratis-party greia var bare en PR-jippo altså :) Men fint at den også er blitt gratis.

Skrevet

Henta også ned koder under Opera-festen. Føler meg litt lurt jeg! Firefox er fint!

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Henta også ned koder under Opera-festen. Føler meg litt lurt jeg! Firefox er fint!

Vet om et par som er litt småforbanna for at de kjøpte Opera.

Skrevet

Jobber du for Opera eller, Crazee? :ler:

Skrevet

Tar ikke så lang tid å laste ned, tok bare 1 min 32 sek, så det er nå ikke så stor pågang tror jeg. Men hva var vitsen med bursdagsgaven om de likevel skulle gjøre alt gratis? Greit nok å få det gratis i noen uker, men jeg hadde strengt tatt klart den lille stunden med reklamebanner. Men det er kjempefint at det nå har blitt helt gratis for alle! Men surt for alle som kjøpte rett før det ble gratis ja...

Forøvrig så er jeg ingen nettleser tro, benytter meg av flere ulike hele tiden, for jeg vil gjerne støtte alle nettlesere som ikke er IE. Av favoritter så liker jeg like godt både Opera og Firefox.

Skrevet
Vet om et par som er litt småforbanna for at de kjøpte Opera.

Er jo 30 dagars angrefrist, om dei har kjøpt nylig...

Jobber du for Opera eller, Crazee? :ler:

Nei - men det kunne nok ha vore gøy det :D

Gjest Utlogget - gjest akkurat nå
Skrevet
Nei - men det kunne nok ha vore gøy det :D

Det er gøy, det kan jeg love deg, selvom det er mye jobb til tider.

Det er satt opp enormt mye ekstra linjekapasitet i forbindelse med slippet av 8.5. En nedlastningstid på 1 min 32 sek er ganske lang tid i så måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...