AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #1 Skrevet 9. august 2021 Et spørsmål til dere som går eller har gått hos dps. Snakket behandleren din med dine pårørerende også? Hvorfor isåfall? Anonymkode: 38b2f...16a
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #2 Skrevet 9. august 2021 Snakket med pårørende hvis nødvendig for utredningen/anamnestiske opplysninger, nødvendige komparentopplysninger i forbindelse med kriser, pårørendearrbeid ved psykose/schizofreni og andre tilstander, pårørendetilbud ved ruslidelser, og eller hvis det var ønsket eller virket nyttig. Mvh tidligere ansatt. Anonymkode: 0814a...31c
Purple_Pixiedust Skrevet 9. august 2021 #3 Skrevet 9. august 2021 Kun da jeg ble utredet for ADHD og autisme/asperger syndrom. Det var for å høre hvordan jeg har vært i oppveksten. Behandler i akuttpsykiatrien snakker med mine foreldre med jevne mellomrom, men da gjerne fordi mine foreldre ønsker det/fordi de har fokus på å involvere pårørende.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #4 Skrevet 9. august 2021 Js, gjorde det. I mitt tilfelle var det barna mine de snakket om. Anonymkode: ef94b...b10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå