AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #1 Skrevet 9. august 2021 Min datter ( 19 år) har adhd og sliter veldig i perioder, der alt er helt jævlig og hun klarer ikke å lande tankene. Hun kommer ofte i konflikt med kollegaer Og venner fordi hun har en væremåte som ikke er så lett å takle rett og slett. Hun har Ritalin, men den ser ikke ut til å virke. Føler meg så hjelpeløs, og samtidig sliten fordi hun ringer meg til alle døgnets tider og klager over hvor jævlig hun har det. Hun bor hos far, da hun jobber i nærheten av han, de går ikke så godt sammen lenger . Sier at jeg alltid er her for henne og at hun alltid er velkommen her, men hun vil ikke ut til meg, da det er for langt utpå landet ift venner osv .. Har så vont av henne og bekymrer meg hver dag for hvordan det skal gå med henne i fremtiden når hun ikke klarer å holde på relasjoner/arbeid osv. Redd for at hun begynner å ruse seg .. Noen gode råd? Anonymkode: 8ed1c...260 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #2 Skrevet 12. august 2021 Be henne gå til legen for vurdering av annen medisin enn ritalin. Anonymkode: d2c1d...452
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå