Gå til innhold

Skader som ikke burde vært skader.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen gang skadet deg på en måte som er helt utrolig? 

Selv måtte jeg gå med bandasje over et øye på grunn av rusk som kom inn på grunn av at jeg blåste på noe støv. Så ut som jeg hadde operert i hode. 🙈

Anonymkode: a38b8...343

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det er så veldig utrolig, men hadde mye dumme ulykker som barn 🙈. Mista faktisk noen tenner da jeg holdt igjen døra på rommet mitt med munnen, når brodern prøvde å komme inn. Hvorfor jeg syns det var en lur ide å putte dørhåndtaket i munnen aner jeg ikke🤪

Brakk nesa da jeg akte ned trappa i en plastboks. Klemte egen finger i bildøra da jeg glemte å flytte handa. Brodern klipte meg i øret når vi lekte frisør. Hoppa ned fra en krakk og brakk ankelen, kjørte en spiker i handa med spikerpistol🙈

Anonymkode: 2e8f0...9da

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde trehjulsykkel med spiler i fremhjulet. 

Prøvde hva som skjedde da jeg stappa inn tommelen i spilene i en nedoverbakke.  😂😂

At jeg ikke knakk tommelen er et under, og kan kun skyldes myk barnebeinbygning. 

Anonymkode: 12434...82b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg reise meg for brått ut av sengen en gang. Helt utrolig dumt, men ryggen gikk i fullstendig lås, og jeg ble sykemeldt i to uker. :ler: Føltes ut som om jeg var 90, og jeg var bare 26. Var jo sikkert noe som lå der å ulmet altså, men det ble da utløst av en strekk... 🤦🏼‍♀️

Betennelse i en kvise. Endte med en gigantisk klump midt i ansiktet, og en tur til legevakta for å drenere. 😫

Mannen brakk to tær en gang han kastet seg opp av sofaen. Traff så vidt det var (i følge han selv) kanten på bordet, men jaggu brakk han to tær...!

Anonymkode: 105bd...910

AnonymBruker
Skrevet

Vel, høyre hånd på venstre sykkelhåndtak og motsatt var ikke en spesielt god ide i en bratt nedoverbakke.   

Anonymkode: b6553...4d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...