Gå til innhold

Multiorgasme og personlighet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd det ja, og jeg blir ofte stemplet som stille og beskjeden. Prøver å jobbe meg ut av det stempelet. Tror folk hadde fått bakoversveis hvis de visste at jeg har er sexliv som singel kvinne. De ser det nok ikke for seg med min personlighet. Ligger ikke rundt da, men masturberer. Vært singel ca. et år. 

Anonymkode: 3c1db...95f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Resignert skrev (På 9.8.2021 den 0.03):

Min (forholdsvis begrensede) erfaring tilsier at damer med litt mere temperament og heller moderat impulskontroll er bedre i senga, og får mange flere orgasmer enn de som er mer forutsigbare. 

Og motsatt, de som er opptatt av å ha kontroll og søker trygghet og konformitet er helt håpløse i denne sammenheng. Man kan rett og slett bare avskrive enhver tanke om å gi dem en eller flere orgasmer. Kjedelig.

Jeg er ekstremt avhengig av å ha kontroll, og ønsker trygghet og konformitet. Men jeg kan få serieorgasmer, sprutorgasme og jeg er virkelig ikke kjedelig i senga. 

Anonymkode: fef62...44d

Skrevet

Jeg er kontrollfreak, men har samtidig litt dårlig impulskontroll😆🙃

Får som regel alltid  flere orgasmer etter hverandre. På det meste 8 stk på rappen om jeg går inn for det. Min erfaring er at orgasmene blir sterkere etter den første, sterkest 3-4 for så bli noe svakere igjen. Da sikkert pga litt overfølsomhet og slitenhet😅 

Når dette er sagt er jeg blant dem som omtrent kun kommer ved klitorisstimuli. Kunne ikke fått serieorgasme kun vaginalt. Misunner de som kan det. Kunne også vært tøft å få oppleve å sprute en dag🙂

Anonymkode: 2b6a2...f5c

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har opplevd det ja, og jeg blir ofte stemplet som stille og beskjeden. Prøver å jobbe meg ut av det stempelet. Tror folk hadde fått bakoversveis hvis de visste at jeg har er sexliv som singel kvinne. De ser det nok ikke for seg med min personlighet. Ligger ikke rundt da, men masturberer. Vært singel ca. et år. 

Jeg klarte ikke å holde meg, fordi det er så viktig det du skriver... Det er så sjelden jeg ser at noen kan være stille og beskjeden, singel og fornøyd, og fremdeles ha et flott sexliv kun av onani. Du beviste nettopp at introverte ikke er noen demper for et flott sexliv... for det du gjør i onani blir med deg inn i sexlivet til et forhold. Tror nok det er flere menn som ikke ser hvem du er, så lett er det å gå glipp av ei fantastisk udetonert bombe og drømmedame.

Jeg vet nok hva de får bakoversveis av... "Teksten" overbeviste meg og skapte nyskjerrighet. Vedlikehold av onani i singeltilværelsen er ikke så dumt, det er nesten som en slags omsorg til sin neste partner... som vil dra stor nytte av det🥰

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er ekstremt avhengig av å ha kontroll, og ønsker trygghet og konformitet. Men jeg kan få serieorgasmer, sprutorgasme og jeg er virkelig ikke kjedelig i senga. 

Uten kontroll, trygghet og konformitet bli du kjedelig i senga ja, for uten det klarer du ikke å få serieorgasmer. Sprutorgasmene har du ikke så mye kontroll med, fordi den ikke styrt fra hjernen men påvirkes av ytre krefter... men en viss samarbeidsvilje må til uansett. Men hvis du får sprutorgasme alene, er det jo hjernen som styrer hendene😇

Skrevet

Jeg får det, og kan kjenne meg igjen i hun som så hun var grådig. Jeg liker mye av det gode! Jeg er også veldig laidback, tar omtrent ingenting seriøst. Hater ansvar, elsker frihet. Elsker medmenneskelige relasjoner da, og mange sier jeg er en varm person.

🤷‍♀️

Anonymkode: d84b7...4c3

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Folk hadde fått bakoversveis om de visste at ei singel dame runker? Er ikke det ganske opplagt? 

Anonymkode: d0032...6c5

• Liker 1
Skrevet

Personlig tror jeg evne til orgasme har mer med selvfølelse og selvsikkerhet å gjøre.

Før jeg ble 30 var jeg jevnt over et nevrotisk vrak som slet med å komme med en partner. Som 40-åring som er glad i meg selv og har kastet all usikkerhet over bord, kan jeg komme uten ytre stimuli og kommer alltid mer enn én gang - også sammen med ny partner.

Jeg har neppe endret personlighet totalt, men selvfølelsen har gitt meg en annen evne til å nyte meg selv.

Anonymkode: 57598...86d

• Liker 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (6 timer siden):

Uten kontroll, trygghet og konformitet bli du kjedelig i senga ja, for uten det klarer du ikke å få serieorgasmer. Sprutorgasmene har du ikke så mye kontroll med, fordi den ikke styrt fra hjernen men påvirkes av ytre krefter... men en viss samarbeidsvilje må til uansett. Men hvis du får sprutorgasme alene, er det jo hjernen som styrer hendene😇

Men er man kjedelig i senga hvis man ikke får serieorgasmer? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Folk hadde fått bakoversveis om de visste at ei singel dame runker? Er ikke det ganske opplagt? 

Anonymkode: d0032...6c5

Trodde det var helt normalt at damer onanerer, jeg onanerer nesten daglig selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...