Gå til innhold

Multiorgasme og personlighet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg lurer på om KK kan opplyse meg om det finnes  flere  med  erfaring  med kvinner  som  har lett  for å få serieorgasme. Lurer videre  på om dere har gjort  dere tanker om personlighet og om  det kan finnes  en sammenheng med enkelte  personlighetstrekk.  

Takker for alle svar :)

Anonymkode: 6832f...46f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm vanskelig. Sannsynligvis klarer man ikke å isolere personlighetstrekk og kunne påvise sammenheng med evne til orgasme. Men man kunne jo tenke seg et en ladning dopaminer til hjernen i ny og ne ville virke positivt på de fleste:) 

• Liker 1
Skrevet

Min (forholdsvis begrensede) erfaring tilsier at damer med litt mere temperament og heller moderat impulskontroll er bedre i senga, og får mange flere orgasmer enn de som er mer forutsigbare. 

Og motsatt, de som er opptatt av å ha kontroll og søker trygghet og konformitet er helt håpløse i denne sammenheng. Man kan rett og slett bare avskrive enhver tanke om å gi dem en eller flere orgasmer. Kjedelig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Resignert skrev (15 minutter siden):

Min (forholdsvis begrensede) erfaring tilsier at damer med litt mere temperament og heller moderat impulskontroll er bedre i senga, og får mange flere orgasmer enn de som er mer forutsigbare. 

Og motsatt, de som er opptatt av å ha kontroll og søker trygghet og konformitet er helt håpløse i denne sammenheng. Man kan rett og slett bare avskrive enhver tanke om å gi dem en eller flere orgasmer. Kjedelig.

Bullshit. Om det skulle være noe må det være evnen til å nyte. 

Anonymkode: 336be...a56

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen er bare velsignet, slik som jeg. Med mulighet for å få vaginal orgasme opptil flere ganger, men også klitoris orgasme. 

Anonymkode: ea129...ead

• Liker 3
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Bullshit. Om det skulle være noe må det være evnen til å nyte. 

Anonymkode: 336be...a56

Er det et personlighetstrekk? Eller kanskje et resultat av det?

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen er bare velsignet, slik som jeg. Med mulighet for å få vaginal orgasme opptil flere ganger, men også klitoris orgasme. 

Og den velsignelsen er jo også til stor glede for de menn som er så heldige å få oppleve sånne damer 😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Resignert skrev (11 minutter siden):

Og den velsignelsen er jo også til stor glede for de menn som er så heldige å få oppleve sånne damer 😁

Har ikke fått noen klager enda 😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Resignert skrev (1 time siden):

Det stemmer ikke før meg iallefall. Jeg søker trygghet og konformitet som du sier. Derfor skal det veldig lite til for at det blir kinky og multiorgasmer på meg.

Anonymkode: 157d6...806

• Liker 1
Skrevet
Resignert skrev (14 timer siden):

Ja, vet at kjæresten min setter veldig pris på det 😀

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Resignert skrev (15 timer siden):

Jeg har både temperament og manglende impulskontroll OG søker trygghet og liker å ha kontroll. 

Jeg kommer veldig fort og veldig mange ganger (mannfolka blir stort sett overrasket🤣), liker litt kinky greier og får høre at jeg er flink i senga (spesielt til å suge, har fått alle til å komme, selv de som sa at de aldri hadde gjort det før. Han ene fikk sjokk da det skjedde og holdt så hardt rundt meg mens han lo at han nesten kvalte meg).

Tar denne som anonym. 😛

Anonymkode: 7dbdb...e60

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Resignert skrev (15 timer siden):

OK, der tar du feil. Jeg skal ikke si at jeg er god i senga, men trodde ikke å være god i senga hang sammen med hvor lett kvinnen får orgasme heller. Jeg har begrenset lyst, så er nok ikke drømmedame for de flest pga det, men orgasmer får jeg lett som en plett 😛 Jeg er en kvinne som ikke har voldsomt temperament eller er særlig impulsiv og jeg liker å ha kontroll.

De få mennene jeg har hatt sex med har alle kommentert (lettere sjokkert) at jeg veldig lett får orgasme. Ingen av dem hadde vært med andre damer som "kom så lett". Men jeg får kun klitorisorgasme, vaginal har aldri skjedd (ikke i nærheten en gang).

Anonymkode: 15af2...8f4

AnonymBruker
Skrevet

Må være verdens deiligste gave å kunne få multiorgasmer. 

Anonymkode: 5bde8...e07

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Orgasmer avler flere orgasmer er min erfaring👍

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Må være verdens deiligste gave å kunne få multiorgasmer. 

Anonymkode: 5bde8...e07

Jupp👍🏼

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det stemmer ikke før meg iallefall. Jeg søker trygghet og konformitet som du sier. Derfor skal det veldig lite til for at det blir kinky og multiorgasmer på meg.

Anonymkode: 157d6...806

Dette stemmer ganske godt med min erfaring. Trenger ikke være spesielt kinky og utforskende. Kanskje er det i trygge/konforme relasjoner slike ting er mulig å oppnå for mange?

Nå vet jeg ikke hvordan multiorgasmer fremtoner seg for alle, men jeg vil beskrive det som en lang krampe med kraftige sammentrekninger. Det kan vare etter at jeg har trukket meg ut i kanskje ett minutt og jeg kan se underlivet hennes dunke, og  hvis jeg går inn i henne da må jeg nesten bruke makt fordi det trekker seg veldig sammen. Da kommer det ofte også tårer, så jeg lurer nesten på om det er litt ubehag. Men hun liker å bli dominert og å miste kontroll. Når vi er der, føles det som det ikke er noen grense for hvor mange ganger hun kan komme. 

Jeg tenker at hvis man har denne evnen til flere slike utladninger jevnlig, at det vil kunne påvirke hjernen positivt. Kunne tenkes at det kan påvirke evne til stress-mestring, og humør generelt. Ikke minst har det jo en viss effekt på en manns ego og selvbilde, så hun vil få positiv respons på den måten også og dermed forsterke de positive impulsene ytterligere. 

Endret av Gulltann
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får det. Tenker at det har litt med personlighet å gjøre ja. Jeg er grådig. Tar for meg av absolutt alt som føles kjekt, oppbyggende og deilig. Fra mat og opplevelser til sex og orgasmer. 

Synes ikke det er noe rart at jeg ikke var fornøyd med å få bare en orgasme, og styrte på til jeg knakk koden for å få flere. Det er helt i tråd med min personlighet det. 

Jeg tenker imidlertid også at slikt kan være noe tilfeldig, og også resultat av fantastisk samspill mellom partnere seksuelt sett. Trygghet, kommunikasjon, nysgjerrighet og utforsking. 

Anonymkode: c1bb7...e44

• Liker 1
Skrevet
Ishavsrøya skrev (2 timer siden):

Ja, vet at kjæresten min setter veldig pris på det 😀

Ja, den myten at menn er happy selv om ikke kvinnen ikke får orgasme, har jeg veldig lite tro på. De er kanskje flink til å lyge for å tilfredstille dama si?

Rent biologisk blir kvinner glad for hver orgasme de får, det frigjøres så mye opp i hodet og av hormoner som gir lykke. Så at en mann også blir lykkelig av det stemmer nok mest. Orgasme er som en rus og et stort adrealinkick, noe som gjør kvinner mere kåt, lykkeligere og blir litt avhengig av det. De som som er så heldige at de får multiorgamer, sier sjelden nei til sex.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Gulltann skrev (2 timer siden):

Dette stemmer ganske godt med min erfaring. Trenger ikke være spesielt kinky og utforskende. Kanskje er det i trygge/konforme relasjoner slike ting er mulig å oppnå for mange?

Nå vet jeg ikke hvordan multiorgasmer fremtoner seg for alle, men jeg vil beskrive det som en lang krampe med kraftige sammentrekninger. Det kan vare etter at jeg har trukket meg ut i kanskje ett minutt og jeg kan se underlivet hennes dunke, og  hvis jeg går inn i henne da må jeg nesten bruke makt fordi det trekker seg veldig sammen. Da kommer det ofte også tårer, så jeg lurer nesten på om det er litt ubehag. Men hun liker å bli dominert og å miste kontroll. Når vi er der, føles det som det ikke er noen grense for hvor mange ganger hun kan komme. 

Jeg tenker at hvis man har denne evnen til flere slike utladninger jevnlig, at det vil kunne påvirke hjernen positivt. Kunne tenkes at det kan påvirke evne til stress-mestring, og humør generelt. Ikke minst har det jo en viss effekt på en manns ego og selvbilde, så hun vil få positiv respons på den måten også og dermed forsterke de positive impulsene ytterligere. 

Hm....

dette skjer med meg og(kvinne), men jeg tenker ikke på det som multiorgasme? 🧐

Jeg tenker liksom på det som en 🤷‍♀️

Anonymkode: e9acf...e61

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...