AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #1 Skrevet 8. august 2021 Hei. Jeg trenger hjelp her. hodet mitt kjennes tom hele tiden hver dag jeg får ikke til å tenke klart det er jævla plagsomt. også lurer jeg på om jeg sliter med angst og at det kan være grunnen til at jeg ikke får til å tenke? Nå skal de si seg at jeg har vært gjennom en depresjon og går fortsatt på en veldig lav dose antidepressiva. jeg ønsker bare å bli frisk og få det bra med meg selv. En siste ting at jeg merker at jeg klarer ikke å gråte eller føle noe, muligens pga medisinen. fastlegen anbefalte raskt psykisk hjelp gjennom kommunen men dette er ikke noe for meg da det er kun kurs basert samling. Er det noen som har opplevd lignende som vet hva jeg kan gjøre? eller noen som ønsker å prate med meg internt Anonymkode: eb314...ea5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #2 Skrevet 8. august 2021 Kan du be fastlegen om å henvise deg til psykolog, dersom du ønsker det? Anonymkode: affac...960
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #3 Skrevet 8. august 2021 Det er også mulig å få jevnlige støttesamtaler med fastlegen og jevnlige samtaler med en psykiatrisk sykepleier eller sosionom gjennom Kommunen. Anonymkode: affac...960 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #4 Skrevet 8. august 2021 Privat psykolog med bedriftsavtale, da betaler du kun egenandel. Nav har en liste på alle psykologer med bedriftsavtale i kommunen, du kan spørre nav om å få denne listen, selv om du ikke har noe med nav å gjøre. Det er ofte ventelister da. Om du har råd, dra til vanlig privat psykolog, jeg fikk time samme uke. Ta en time hos fastlegen din, hen kan gi deg alle alternativer for deg. At du ikke ønsker gruppe samtaler er helt greit! Finnes mange andre alternativer 😊 Anonymkode: 668b5...eaa 1
kaveh Skrevet 8. august 2021 #5 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan du be fastlegen om å henvise deg til psykolog, dersom du ønsker det? Anonymkode: affac...960 vil ikke dette koste ordinær pris? i såfall har jeg ikke råd til det.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #6 Skrevet 8. august 2021 Hos privatpraktiserende psykolog med avtalepraksis betaler man kun egenandel og får etterhvert frikort på samme måte som ved psykologtimer på dps og legetimer m.m. Anonymkode: affac...960
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå