Gjest Loublover Skrevet 28. september 2021 #41 Skrevet 28. september 2021 Snillmann her.. skrev (13 timer siden): Herlig, hva er det D u bestemmer vanligvis? Får han straff osv? Bestemmer du mat, påkledning osv? Det er jeg som er Sub og han Dom
Gjest Loublover Skrevet 28. september 2021 #42 Skrevet 28. september 2021 Snillmann her.. skrev (12 timer siden): Det høres jo spennende ut.. må du gå med sexy trange klær f eks? Må du slanke deg? Eller trene? Må du spørre pent om å få gå på do f eks? Får du straff? Må du ha sex med flere? Fortell litt om hvordan det er i hverdagen.. Ja jeg går uten unntak i trange klær, han (og jeg) har en fetisj for jeans så går nesten alltid i det, noen dager i uka er jeg i det 24/7. Går også nesten alltid i høye hæler. Han liker at jeg er slank, jeg trener ca 3 ganger pr uke og spiser sunt. Han sier som regel når jeg får lov å gå på do, bare når det er desperate situasjoner jeg spør. Når jeg ikke er på jobbe eller jobber hjemmefra liker han at jeg ikke dusjer så ofte så da venter jeg å gjøre det til han sier ok. Ja får straff når jeg ikke hører på han eller gjør som han sier😊
Snillmann her.. Skrevet 29. september 2021 Forfatter #43 Skrevet 29. september 2021 Loublover skrev (11 timer siden): Ja jeg går uten unntak i trange klær, han (og jeg) har en fetisj for jeans så går nesten alltid i det, noen dager i uka er jeg i det 24/7. Går også nesten alltid i høye hæler. Han liker at jeg er slank, jeg trener ca 3 ganger pr uke og spiser sunt. Han sier som regel når jeg får lov å gå på do, bare når det er desperate situasjoner jeg spør. Når jeg ikke er på jobbe eller jobber hjemmefra liker han at jeg ikke dusjer så ofte så da venter jeg å gjøre det til han sier ok. Ja får straff når jeg ikke hører på han eller gjør som han sier😊 Hva slags straff er det vanlig at du får da? Går du noen ganger uten undertøy under trange jeans?
Gjest Loublover Skrevet 29. september 2021 #44 Skrevet 29. september 2021 Snillmann her.. skrev (11 timer siden): Hva slags straff er det vanlig at du får da? Går du noen ganger uten undertøy under trange jeans? Går alltid uten😊
Snillmann her.. Skrevet 30. september 2021 Forfatter #45 Skrevet 30. september 2021 Loublover skrev (17 timer siden): Går alltid uten😊 Trange jeans uten noe under er det mest sexy som finnes!
AnonymBruker Skrevet 30. september 2021 #46 Skrevet 30. september 2021 Snillmann her.. skrev (11 minutter siden): Trange jeans uten noe under er det mest sexy som finnes! Er det ikke allerede en tråd for de som aldri blir ferdige med å snakke om trange jeans? Anonymkode: 35bb4...1d9 1
Snillmann her.. Skrevet 30. september 2021 Forfatter #47 Skrevet 30. september 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Er det ikke allerede en tråd for de som aldri blir ferdige med å snakke om trange jeans? Anonymkode: 35bb4...1d9 jo men dette var et svar til en kommentar her.
Gjest Loublover Skrevet 30. september 2021 #48 Skrevet 30. september 2021 Snillmann her.. skrev (4 timer siden): Trange jeans uten noe under er det mest sexy som finnes! Om det er sexy skal jeg ikke utale meg om, men jeg liker i hvertfall å gå sånn😊
Gjest Loublover Skrevet 30. september 2021 #49 Skrevet 30. september 2021 Snillmann her.. skrev (På 29.9.2021 den 10.34): Hva slags straff er det vanlig at du får da? Det kan være forskjellig, eksempel er denne uka hvor jeg må ha på høye hæler 24/7 hele uka som "straff" for at han synes jeg var for mye uten sko i helga
Snillmann her.. Skrevet 1. oktober 2021 Forfatter #50 Skrevet 1. oktober 2021 Loublover skrev (12 timer siden): Det kan være forskjellig, eksempel er denne uka hvor jeg må ha på høye hæler 24/7 hele uka som "straff" for at han synes jeg var for mye uten sko i helga Ja men det er jo veldig bra, da kan du lære deg å bruke høye hæler hele tida.
Gjest Loublover Skrevet 1. oktober 2021 #51 Skrevet 1. oktober 2021 Snillmann her.. skrev (12 timer siden): Ja men det er jo veldig bra, da kan du lære deg å bruke høye hæler hele tida. Jeg går så og si bare i høye hæler😊 Men godt å vile føttene litt innimellom også å være uten sko😊
Snillmann her.. Skrevet 7. oktober 2021 Forfatter #52 Skrevet 7. oktober 2021 Loublover skrev (På 1.10.2021 den 22.05): Jeg går så og si bare i høye hæler😊 Men godt å vile føttene litt innimellom også å være uten sko😊 har du et bilde med jeans og hæler?
Snillmann her.. Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #53 Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 2.9.2021 den 19.19): Kunne tenke meg et omvendt 50-60talls samliv, der mannen hadde "kone-rollen". Altså holde styr på innkjøp og husholdning, sånne ting. Hvis han ikke utfører oppgavene tilfredstillende, så ville det blitt konsekvenser i form av straff. Det er viktig at han er selvdreven, jeg hadde ikke orket noe micro-managing. Og jeg hadde forventet at han var i stand til å støtte meg og være kjæresten min, selv om han hadde hatt den gammeldagse konerollen i forholdet. Anonymkode: 9b1e2...bac Det høres veldig spennende ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå