Gå til innhold

Femdom 24/7

Anbefalte innlegg

Gjest Loublover
Skrevet
Snillmann her.. skrev (13 timer siden):

Herlig, hva er det D u bestemmer vanligvis?  Får han straff osv?  Bestemmer du mat, påkledning osv?  

Det er jeg som er Sub og han Dom

Gjest Loublover
Skrevet
Snillmann her.. skrev (12 timer siden):

Det høres jo spennende ut.. må du gå med sexy trange klær f eks?  Må du slanke deg? Eller trene?  Må du spørre pent om å få gå på do f eks?  Får du straff?  Må du ha sex med flere?  Fortell litt om hvordan det er i hverdagen.. 

Ja jeg går uten unntak i trange klær, han (og jeg) har en fetisj for jeans så går nesten alltid i det, noen dager i uka er jeg i det 24/7. Går også nesten alltid i høye hæler. Han liker at jeg er slank, jeg trener ca 3 ganger pr uke og spiser sunt. Han sier som regel når jeg får lov å gå på do, bare når det er desperate situasjoner jeg spør. Når jeg ikke er på jobbe eller jobber hjemmefra liker han at jeg ikke dusjer så ofte så da venter jeg å gjøre det til han sier ok. Ja får straff når jeg ikke hører på han eller gjør som han sier😊

Skrevet
Loublover skrev (11 timer siden):

Ja jeg går uten unntak i trange klær, han (og jeg) har en fetisj for jeans så går nesten alltid i det, noen dager i uka er jeg i det 24/7. Går også nesten alltid i høye hæler. Han liker at jeg er slank, jeg trener ca 3 ganger pr uke og spiser sunt. Han sier som regel når jeg får lov å gå på do, bare når det er desperate situasjoner jeg spør. Når jeg ikke er på jobbe eller jobber hjemmefra liker han at jeg ikke dusjer så ofte så da venter jeg å gjøre det til han sier ok. Ja får straff når jeg ikke hører på han eller gjør som han sier😊

Hva slags straff er det vanlig at du får da?  Går du noen ganger uten undertøy under trange jeans? 

Gjest Loublover
Skrevet
Snillmann her.. skrev (11 timer siden):

Hva slags straff er det vanlig at du får da?  Går du noen ganger uten undertøy under trange jeans? 

Går alltid uten😊

Skrevet
Loublover skrev (17 timer siden):

Går alltid uten😊

Trange jeans uten noe under er det mest sexy som finnes! 

Skrevet
Snillmann her.. skrev (11 minutter siden):

Er det ikke allerede en tråd for de som aldri blir ferdige med å snakke om trange jeans?

Anonymkode: 35bb4...1d9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Er det ikke allerede en tråd for de som aldri blir ferdige med å snakke om trange jeans?

Anonymkode: 35bb4...1d9

jo men dette var et svar til en kommentar her.

Gjest Loublover
Skrevet
Snillmann her.. skrev (4 timer siden):

Om det er sexy skal jeg ikke utale meg om, men jeg liker i hvertfall å gå sånn😊

Gjest Loublover
Skrevet
Snillmann her.. skrev (På 29.9.2021 den 10.34):

Hva slags straff er det vanlig at du får da?

Det kan være forskjellig, eksempel er denne uka hvor jeg må ha på høye hæler 24/7 hele uka som "straff" for at han synes jeg var for mye uten sko i helga

Skrevet
Loublover skrev (12 timer siden):

Det kan være forskjellig, eksempel er denne uka hvor jeg må ha på høye hæler 24/7 hele uka som "straff" for at han synes jeg var for mye uten sko i helga

Ja men det er jo veldig bra, da kan du lære deg å bruke høye hæler hele tida. 

Gjest Loublover
Skrevet
Snillmann her.. skrev (12 timer siden):

Ja men det er jo veldig bra, da kan du lære deg å bruke høye hæler hele tida. 

Jeg går så og si bare i høye hæler😊 Men godt å vile føttene litt innimellom også å være uten sko😊

Skrevet
Loublover skrev (På 1.10.2021 den 22.05):

Jeg går så og si bare i høye hæler😊 Men godt å vile føttene litt innimellom også å være uten sko😊

har du et bilde med jeans og hæler?

• 1 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.9.2021 den 19.19):

Kunne tenke meg et omvendt 50-60talls samliv, der mannen hadde "kone-rollen". Altså holde styr på innkjøp og husholdning, sånne ting. Hvis han ikke utfører oppgavene tilfredstillende, så ville det blitt konsekvenser i form av straff.

Det er viktig at han er selvdreven, jeg hadde ikke orket noe micro-managing. Og jeg hadde forventet at han var i stand til å støtte meg og være kjæresten min, selv om han hadde hatt den gammeldagse konerollen i forholdet.

Anonymkode: 9b1e2...bac

Det høres veldig spennende ut. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...