AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #1 Skrevet 8. august 2021 Det er relativt vanlig at jenter som har studert har ligget rundt f. eks. i fadderuka osv.. Hva med jenter som har gått yrkesfag, og hva med ufaglærte jenter? Er det vanlig at disse jentene også har ligget mye rundt? Anonymkode: cb9e6...18d
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #2 Skrevet 8. august 2021 Ligger rundt i fadderuka? Hva slags studium har du gått? Anonymkode: eee3e...03e 31
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #3 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ligger rundt i fadderuka? Hva slags studium har du gått? Anonymkode: eee3e...03e https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/bzyV0g/sender-ut-rundt-50000-kondomer-foer-fadderukene Anonymkode: cb9e6...18d 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #4 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ligger rundt i fadderuka? Hva slags studium har du gått? Anonymkode: eee3e...03e Ikke jeg som er TS, men har hørt om jenter på BI som har knulla 5 stk i løpet av fadderuka. Anonymkode: b3197...d38
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #5 Skrevet 8. august 2021 Jeg tror kvinner trenger menn for å ha bruk for de kondomene. Så spørsmålet er vel heller: Har yrkesmenn lavere bodycount? Seriøst viktig for meg å vite. Han kan jo være en hore og ha hatt sex! Anonymkode: 99d21...51e 30
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #6 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/bzyV0g/sender-ut-rundt-50000-kondomer-foer-fadderukene Anonymkode: cb9e6...18d Studenter har naturlig nok ikke sex med hverandre før de har møtt hverandre, så sesongen starter med studiestart/fadderuka. Det trenger ikke være ons heller, mange studenter blir jo kjærester og samboere. Fylla har skylda-opplegg er vel helst på vdg. Anonymkode: eee3e...03e 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #7 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tror kvinner trenger menn for å ha bruk for de kondomene. Så spørsmålet er vel heller: Har yrkesmenn lavere bodycount? Seriøst viktig for meg å vite. Han kan jo være en hore og ha hatt sex! Anonymkode: 99d21...51e Start en tråd om menn da. Denne handler om kvinner. Anonymkode: b3197...d38 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #8 Skrevet 8. august 2021 I min erfaring var det full fest hele tiden på yrkeslinja på vår videregående skole (der "yrkeslinja" for jenter stort sett besto av frisør, hjelpepleier, og reiseliv). Tror de jentene bare startet "bodycounten" tidligere. Totalen var nok den samme innen alle var 25. Anonymkode: f31e8...28b 4
Lorieen Skrevet 8. august 2021 #9 Skrevet 8. august 2021 Herregud for en tråd. 🙄 «Bodycount» henviser for øvrig til hvor mange man har drept hvis man er soldat eller snikskytter eller tilsvarende. Det har ingenting med sex å gjøre. 32
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #10 Skrevet 8. august 2021 Er nok noe i det TS snakker om. Er nok en forventning om å "leve livet" under studietiden. Slå seg til ro seinere. Min personlige opplevelse var ihvertfall at min kjæreste gjennom 3 begynte på høyskole. Tok 2 uker før hun var utro med en gitarspillende kjekkas på nachspiel. Så jenter ferdig med studier må man regne med å ha rast litt og. Det er forventet. Anonymkode: 190f9...085
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #11 Skrevet 8. august 2021 Lorieen skrev (16 minutter siden): Herregud for en tråd. 🙄 «Bodycount» henviser for øvrig til hvor mange man har drept hvis man er soldat eller snikskytter eller tilsvarende. Det har ingenting med sex å gjøre. Det blir og brukt som slang om antall sexpartnere i dag. Det er helt greit at du ikke er oppdatert på de siste uttrykkene som brukes, men da kan du ikke være så arrogant, for du tar bare feil. Anonymkode: cb9e6...18d 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #12 Skrevet 8. august 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Ligger rundt i fadderuka? Hva slags studium har du gått? Anonymkode: eee3e...03e Sexologi? Anonymkode: aa198...2d2 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #13 Skrevet 8. august 2021 Jeg hadde ikke sex med en eneste en de årene jeg studerte. Jentene som gikk yrkesfag på videregående raste mer da enn oss som gikk studiespesialisering. Anonymkode: 2ef5a...dd2 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #14 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/bzyV0g/sender-ut-rundt-50000-kondomer-foer-fadderukene Anonymkode: cb9e6...18d Litt av grunnen er vel at studentgutta fremdeles er såpass umodne at de bruker mange kondomer til å blåse opp gøye ballonger, ha konkurranse i hvem som klarer å skvise hodet sitt inn i en ballong, eller bruket dem til partytriks (tre kondomen inn i nesen og ut av munnen). Resten av gutta liker bare å sprade rundt med kondomsamlinga som pynt og som statussymbol ("seeee, jeg får pult, masse!"), og bruker dem ikke til å faktisk ha sex. Når de har sex, gidder de ikke bruke den uansett, og jentene gidder ikke mase siden de bruker andre prevensjonsmidler og uansett er for fulle til å bry seg (YOLO, liksom). Hadde alle disse kondomene faktisk blitt brukt, hadde ikke Norge ligget (pun intended) i verdenstoppen når det kommer til kjønnssykdommer. Anonymkode: 18bb3...193 7
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #15 Skrevet 8. august 2021 Kondomer koster vanligvis penger, men her er det snakk om å få gratis. Blir alle disse kondomene brukt under Fadderuka, eller benytter mange anledningen til å hamstre gratiskondomer som de bruker i andre sammenhenger? Hvem tar med seg alle disse kondomene, er det bare jentene? Kanskje guttene tar med seg de fleste? Hvor mange har sex flere ganger med én partner, og hvor mange har sex med flere partnere? Hvor mange av guttene trenger kondomer før de har sex med andre gutter? Mange spørsmål vi ikke vet svar på, så det er temmelig umulig å hevde at enkelte grupper av jenter "ligger rundt". Anonymkode: 79184...a4d 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #16 Skrevet 8. august 2021 Tja. De som tok yrkesfag var ofte de som var lette på tråden (og ble smelt på tjukken) på videregående. Som student... var det noen som lå rundt, men veldig mange med kjæreste. Mulig jeg hadde en sær venninnegjeng da, ingen på BI eller eiendomsmegler eller slikt. Anonymkode: 05a18...727 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #17 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ikke jeg som er TS, men har hørt om jenter på BI som har knulla 5 stk i løpet av fadderuka. Anonymkode: b3197...d38 Så fint for dem! Håper de koste seg og hadde det gøy 😊 Anonymkode: e5a5d...acf 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #18 Skrevet 9. august 2021 Jeg tror det er langt fra alle som ligger rundt i fadderuka. Noen gjør det nok, men selv om det deles ut kondomer så betyr ikke det at alle benytter seg av dem og ligger med så mange som mulig. Tror slike ting handler mer om person enn hva slags utdannelse man har, men dersom man er så livredd for at dama har ligget med andre så burde man kanskje oppsøke religiøse miljø. Jeg tror de fleste ikke ligger med veldig mange, men holder seg innenfor normalen. Mener å ha lest at det er rundt 8 stykker for kvinner. Anonymkode: aaa77...0c2 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #19 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/bzyV0g/sender-ut-rundt-50000-kondomer-foer-fadderukene Anonymkode: cb9e6...18d Her står det jo enkelt og greit forklart at kondomene inkluderes i en "velkomstpakke" som deles ut. Jeg fikk også velkomstpakke da jeg var 1. års student. Det er mulig det var kondomer i den. I så fall ble de ikke brukt. Antagelig ble de liggende i en skuff et sted sammen med mye annet "kjekt å ha" fra den posen. Vi fikk masse rabattkuponger, husker jeg. Og en del små vareprøver. Skal antallet kondomer som deles ut indikere hvor mye sex noen har, så bør det også telles hvor mange som gis ut i forbindelse med sexualundervisning på ungdomstrinnet. For der får barna med seg kondomer hjem. (Men det er nok de færreste av dem som er seksuelt aktive som 15-åringer likevel.) Anonymkode: b7ca5...d74 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #20 Skrevet 9. august 2021 Student jenter er mer kresne så kanskje litt mindre bodycount der. Anonymkode: afcf3...156
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå