Gå til innhold

Mange matcher på Tinder.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så jeg er litt ny i dating-verden. Ihvertfall den moderne med Tinder.

På fredag lagde jeg meg en profil uten bilde av meg selv, men med ganske morsom tekst.

Det viste seg å være ganske populært. Har vel fått ca 15 matcher og pratet med de fleste.

Problemet er jo at det er jo skikkelig stressende. Opptil flere av damene er jo fantastiske og man vil gjerne bli bedre kjent.  Men selv om intensjonen er å finne EN man passer med, så er det jo så mye at det er umulig å velge.

Hva er gode strategier for å luke ut og ikke gå ned i for mange kaninhull? 

Ser at det er utrolig enkelt å bli rundbrenner, om man skulle ha det ønsket.

Nysingel M 44

Anonymkode: 829ed...57d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Luksusproblem 😅 K31 her og har samme «problemet». Kjøpte også Tinder gull og så jeg hadde flere tusen likes. Vi får bare ta det som et kompliment. 

Anonymkode: 07294...2c4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke betalt noe 😄

Men er det egentlig noe poeng når man får så mye likes? 🤔

Gjest laPistola
Skrevet

Du må jo starte med de du liker best, og invitere de på feks kaffe eller vin om de bor i nærheten. Du kan godt treffe flere på en uformell kaffe for og bli bedre kjent uten at det gjør deg til rundbrenner. Er jo helt umulig og velge en livspartner ut fra tekst 😅 ja, det er utrolig lett og bli rundbrenner om en ønsker det, så hvis du ikke ønsker det er det noe du bør spørre disse damene om også. Har de lyst til og ta en kaffe for og bli bedre kjent, eller er de bare på jakt etter et ligg. 

AnonymBruker
Skrevet

Høres litt usannsynlig ut, mannlig profil uten bilde og 15 matcher på så kort tid. Matcher du alle som trykker liker på deg? 

Anonymkode: be9c0...28a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har ikke betalt noe 😄

Men er det egentlig noe poeng når man får så mye likes? 🤔

Nei, men var så nysgjerrig på hva slags folk som hadde sveipet 😅

Anonymkode: 07294...2c4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg personlig hadde aldri sveipa på det, av den enkle grunn med mangel på bilde

sveiper også vekk de som ikje har et skikkelig bilde som viser ansiktet deres skikkelig

så folk med tekst eller et svart bilde leser jeg ikke engang, sveiper dem bare bort

Anonymkode: a711f...347

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om problemet er at kvantitetsfolk har fått for mye makt … og at kvantitetsfolket i tillegg til det skal ha kvalitet og dermed tar for mye plass overalt. 

Anonymkode: eca3e...c00

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Høres litt usannsynlig ut, mannlig profil uten bilde og 15 matcher på så kort tid. Matcher du alle som trykker liker på deg? 

Anonymkode: be9c0...28a

Allikevel skjedde det 😄

Hvordan matche med alle egentlig? Har ikke pluss/gold

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sveiper bare noen om gangen slik at det ikke blir et problem. Når samtalene så ebber ut eller man finner ut at det ikke er dem man vil treffe/evnt treffe dem og ikke finne kjemi - så sveiper jeg videre.

Har normalt 2-3 samtaler gående samtidig. Så skiftes de ut regelmessig. Men om jeg finner en jeg liker godt, sveiper jeg ikke videre selv om de andre ebber ut. 

Anonymkode: a5d5f...c88

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er dette en test eller et eksperiment? Jeg sveiper aldri på menn uten bilde, kjenner ingen andre som gjør det heller.

Anonymkode: 2f534...def

AnonymBruker
Skrevet

Synes forøvrig også det høres merkelig ut at du har 15 matcher uten bilde som mann! Men bra for deg da, du har nok en veldig god tekst☺️

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes forøvrig også det høres merkelig ut at du har 15 matcher uten bilde som mann! Men bra for deg da, du har nok en veldig god tekst☺️

Fikk denne av en 😄

"Gratulerer med tidenes beste tinder-profil"

Gjest someone_here
Skrevet

Hva har du skrevet på tinder?

AnonymBruker
Skrevet

Hva er problemet? 😂 vet du ikke hva du skal gjøre videre?

Snakk med så mange du orker. Så må du velge ut de du liker best, basert på samtalen. Så spør du et par om å møtes. Når du har møtt et par og føler du vil satse på en av de, så fortsetter du å date bare den personen. Enten så funker det (dere blir sammen) eller ikke og du går videre og dater noen andre

Anonymkode: fa3c4...30e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...