Totalya Skrevet 19. september 2005 #1 Del Skrevet 19. september 2005 Hva mener dere er de(n) beste reklamen(e)? Selv digger jeg den nye Rema-reklamen og Soidox med sink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. september 2005 #2 Del Skrevet 20. september 2005 IIIIIIIIIIII'VE been looking for freeeedom!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2005 #3 Del Skrevet 20. september 2005 Lotto-reklamen på gamlehjemmet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 20. september 2005 #4 Del Skrevet 20. september 2005 Lotto-reklamen på gamlehjemmet! ← Ja, den synes jeg er veldig fin! Og den solidox reklamen! Synes hun jenta spiller så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 20. september 2005 #5 Del Skrevet 20. september 2005 Lotto-reklamen på gamlehjemmet! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 20. september 2005 #6 Del Skrevet 20. september 2005 Enig i Lotto på gamlehjemmet, men i går så jeg en som var bedre. Alcos-Anal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 20. september 2005 #7 Del Skrevet 20. september 2005 Lotto reklamen er bra, men har gått litt mye i det siste.... Syns også at den gjennvinningsreklamenfor glass er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderwoman Skrevet 20. september 2005 #8 Del Skrevet 20. september 2005 Rema-reklamen selvfølgelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 20. september 2005 #9 Del Skrevet 20. september 2005 Alcos-Anal! ← Ja, den er festlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 20. september 2005 #10 Del Skrevet 20. september 2005 Er vel en stund siden den frekventerte på TV nå, men synes den Nor-Way Bussekspress reklamen (tror jeg det var) med hu gamle dama som koker egg, er veldig søt. Og så blir jeg aldri lei Lotto-reklamen med Peter Schmeichel og "heia Tufte, heia Tufte...!!" Elsker hele dette "hevnen er søt-konseptet", men mest fordi Mr. Schmeichel har vært Drømmemannen siden EM'92 *fniiiiiiis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leola Skrevet 20. september 2005 #11 Del Skrevet 20. september 2005 men mest fordi Mr. Schmeichel har vært Drømmemannen siden EM'92 *fniiiiiiis* ← min og, NullHull - han er rett og slett noe av det barskeste jeg ser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2005 #12 Del Skrevet 20. september 2005 Den beste reklamen er AKER- konsernene. Viser jo overgangen fra gammel arbeidsteknikk til ny og poengterer jo at gammel kunnskap ligger uansett til grunne for videre tenkning og utvikling. Den låta er så bra og teksten i låta kan reflekteres til mye for mange. Det gjelder å stå på- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 20. september 2005 #13 Del Skrevet 20. september 2005 min og, NullHull - han er rett og slett noe av det barskeste jeg ser ← Så kult!!! Har liksom ikke kommet over så mange som har delt min interesse der, skjønner du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totalya Skrevet 20. september 2005 Forfatter #14 Del Skrevet 20. september 2005 Alcos-Anal! ← Lenge siden jeg har ledd så godt av en reklame! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 20. september 2005 #15 Del Skrevet 20. september 2005 Lenge siden jeg har ledd så godt av en reklame! ← Vet ikke hvem dere snakker om jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. september 2005 #16 Del Skrevet 20. september 2005 Den beste reklamen må være en av de gamle Prix-reklamene. Den med de hardrockerne som drar på butikken for å handle og han som blir igjen kler seg i rosa og synger kitty kat-sangen med hårbørste som mikrofon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totalya Skrevet 20. september 2005 Forfatter #17 Del Skrevet 20. september 2005 Vet ikke hvem dere snakker om jeg. ← Det er reklame på en analkrem, ut fra reklamen vil jeg tro den er kløelindrende... I reklamen er det forskjellige dyr som klør seg i rompa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 20. september 2005 #18 Del Skrevet 20. september 2005 Den beste reklamen må være en av de gamle Prix-reklamene. Den med de hardrockerne som drar på butikken for å handle og han som blir igjen kler seg i rosa og synger kitty kat-sangen med hårbørste som mikrofon. ← Ja, den var bra!! Ellers er det mye dårlig ute å går om dagen, var mye bedre før.... Doffen har daua var jo også artig en stund + diverse andre lottoreklamer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanor Skrevet 20. september 2005 #19 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg liker den hvor noen folk går inn i et dødsbo og finner masse-masse penger - og masse KIWI-poser. Og så "I've been looking for freedom"-reklamen selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 20. september 2005 #20 Del Skrevet 20. september 2005 I've been looking for freedom-reklamen, og Smash-reklamen "Would you like a lovely Smash?", "nei, nei, det er bare en per persson!" (er klar over at det ikke heter persSon, men han bare sier det sånn ) Også det gliset til han smash mannen etter han har sagt "nei, nei, det er bare en per persson" han klarer liksom ikke å holde seg seriøs :hoho: Den reklamen er så dårlig at den er bra! Er det forresten noen som husker den gamle djuice-reklamen med hu gamle dama som sto i vinduet og ropte på noen smågutter: "Ha dere vekk, med rumpestumpene!" Den var også utrolig bra Tror jeg har litt dårlig humor jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå