Gå til innhold

Beste reklame

Totalya

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Er vel en stund siden den frekventerte på TV nå, men synes den Nor-Way Bussekspress reklamen (tror jeg det var) med hu gamle dama som koker egg, er veldig søt.

Og så blir jeg aldri lei Lotto-reklamen med Peter Schmeichel og "heia Tufte, heia Tufte...!!" Elsker hele dette "hevnen er søt-konseptet", men mest fordi Mr. Schmeichel har vært Drømmemannen siden EM'92 :hjerter_rundt: *fniiiiiiis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste reklamen er AKER- konsernene. Viser jo overgangen fra gammel arbeidsteknikk til ny og poengterer jo at gammel kunnskap ligger uansett til grunne for videre tenkning og utvikling.

Den låta er så bra og teksten i låta kan reflekteres til mye for mange.

Det gjelder å stå på-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min og, NullHull - han er rett og slett noe av det barskeste jeg ser  :sjarmor:

Så kult!!! :hoppe: Har liksom ikke kommet over så mange som har delt min interesse der, skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den beste reklamen må være en av de gamle Prix-reklamene. Den med de hardrockerne som drar på butikken for å handle og han som blir igjen kler seg i rosa og synger kitty kat-sangen med hårbørste som mikrofon. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vet ikke hvem dere snakker om jeg.  :tristbla:

Det er reklame på en analkrem, ut fra reklamen vil jeg tro den er kløelindrende...

I reklamen er det forskjellige dyr som klør seg i rompa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste reklamen må være en av de gamle Prix-reklamene. Den med de hardrockerne som drar på butikken for å handle og han som blir igjen kler seg i rosa og synger kitty kat-sangen med hårbørste som mikrofon.  :ler:

Ja, den var bra!!

Ellers er det mye dårlig ute å går om dagen, var mye bedre før....

Doffen har daua var jo også artig en stund + diverse andre lottoreklamer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker den hvor noen folk går inn i et dødsbo og finner masse-masse penger - og masse KIWI-poser.

Og så "I've been looking for freedom"-reklamen selvfølgelig :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøllefrøet

I've been looking for freedom-reklamen, og Smash-reklamen "Would you like a lovely Smash?", "nei, nei, det er bare en per persson!" (er klar over at det ikke heter persSon, men han bare sier det sånn :ler:) Også det gliset til han smash mannen etter han har sagt "nei, nei, det er bare en per persson" han klarer liksom ikke å holde seg seriøs :hoho: :hoho: Den reklamen er så dårlig at den er bra! :tunge1:

Er det forresten noen som husker den gamle djuice-reklamen med hu gamle dama som sto i vinduet og ropte på noen smågutter: "Ha dere vekk, med rumpestumpene!" :hoho: Den var også utrolig bra :ler:

Tror jeg har litt dårlig humor jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...