Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er etablert med kone, barn, ok økonomi, hus og biler. har venner og jobb og alt i orden. Jeg kjeder meg så jeg holder på å gå på veggen. Alt er rutine og gørr. 

Hva er deres mål for livet. Hva gir dere glede og mening? Hva gjør at dere får kick og spenning? 

Anonymkode: c1e8e...e00

AnonymBruker
Skrevet

kunne du heller tenke deg å være singel, gå på byen, ha mange alenekvelder da de fleste venner sikkert også er familiemenn og ikke har flust av tid til kamerater? 

Prøv og tenk hvor kjipt livet kunne vært om du var alene? Jeg er kvinne og kan også kjede meg til tider, men da må man sette av tid til egentid med venninner eller mannen og kunne gjøre noe alene uten barn. 

Anonymkode: 6fcbc...2a3

• Liker 1
Skrevet

Å se Carlsen feie over dronninga med tårnet sitt!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det høres da ut som du har fått deg full pakke 😊 Kanskje du trenger en hobby i tillegg? Noe som er bare ditt som du kan drive med?

Her har vi ett stort felles mål og det er å starte hver vår virksomhet som gir oss mulighet til å jobbe hvor som helst i verden, når det er på plass ønsker vi å flytte til utlandet og gi rom for å reise mest mulig! Reise og nye opplevelser er noe som gir oss begge stor glede sammen med nye matopplevelser 😄 

Vi har ikke barn da, så mulig vi har gjort selvrealisering litt enklere for oss selv.

Anonymkode: 87e4a...051

AnonymBruker
Skrevet

Lære nye ting, bli kjent med meg selv, finne ekte frihet og lykke, bli mest mulig selvforsynt, følge hjertet og ikke hodet, ha gode relasjoner, bli kvitt frykt i alle former.

Anonymkode: d3d00...f19

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Reise til nye og spennende steder. Eller hoppe på en kort helgetur til London med litt for mye vin. Eller bare en natt på et SPA hotell i byen. 

Ta nye muligheter på jobben. Selv om det er tøft, gir det et kick å prestere. 

Oppussingsprosjekter, gjøre det litt bedre rundt seg. 

Gjøre noe nytt innimellom. Kjøpe kajakk, ta et klatrekurs. 

Spare til pensjonistbolig i varmere strøk. Drømme om late morgener i skyggen med for mye kaffe, matmarkeder, og gode viner på kvelden. 

Ta vare på vennskap. Innimellom finne på noe med helt perifere venner, og se om det er en relasjon som gir noe, eller ikke. 

Nå når varmen er her - dra på kveldsbading. Gjerne med primus. 

Anonymkode: 60481...820

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å holde meg singel og i sølibat. 

Anonymkode: 4a9a1...8d7

AnonymBruker
Skrevet

Drikke så alkohol og bruke som mye drugs som overhodet mulig. Pule så mange damer jeg bare kan og ha det gøy som det går ann. 

Anonymkode: f4f88...b5a

AnonymBruker
Skrevet

Kick og spenning: prøv psykedelisk og få nye perspektiv/lærdom.

Anonymkode: d3d00...f19

Skrevet

Tar livet som det kommer. Er ganske spontan og impulsiv. Itillegg er jeg målløs. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Være lykkelig og føle meg trygg og elsket. Ha god økonomi, kunne reise, være i et forhold der vi utfordrer hverandre og flørter i hverdagen.

Anonymkode: 96726...3f5

AnonymBruker
Skrevet
Veslemøy22 skrev (17 minutter siden):

Å se Carlsen feie over dronninga med tårnet sitt!

Her er vi på bølgelengde.

Anonymkode: d4a29...a26

Gjest Warrior
Skrevet

Finne noen jeg kan tørre å være i et fast forhold med, få barn sammen og leve lykkelig. Ikke bare rømme hver gang noen vil noe seriøst, og selvfølgelig fortsette å ha det gøy med vennene mine, fortsette å finne på mye sprøtt sammen, og gjerne få bort angst, og prøve å glemme ting som har skjedd og ikke tenke på ting som kan skje. 
Jo bli mindre sint også, hver gang jeg blir stressa, redd eller irritert. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Her er vi på bølgelengde.

Anonymkode: d4a29...a26

Alt jeg vil her i livet mitt 🙃

Endret av Veslemøy22
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er etablert med kone, barn, ok økonomi, hus og biler. har venner og jobb og alt i orden. Jeg kjeder meg så jeg holder på å gå på veggen. Alt er rutine og gørr. 

Hva er deres mål for livet. Hva gir dere glede og mening? Hva gjør at dere får kick og spenning? 

Har det på samme måte. Mann, barn, to million inntekter, dyre ferier, alt er drit kjedelig, selv om jobben er utfordrende nok.

har de siste tre årene prøvd å røske opp i tilværelsen med å prøve nye ting, minimalisme, leve på fattigdomsgrensa, løfte vekter, toppturer, vannfasting osv  funker litt og er gladere  men livet er fortsatt for det meste rutine. 

Anonymkode: 9956d...e3d

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har alltid nye reisemål, ellers trener jeg crossfit, løping og svømming og setter meg nye nål her. Kjører motorsykkel om sommeren og slalom om vinteren og får litt adrenalin.

Anonymkode: 5e70f...3ba

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har det på samme måte og har ikke barn. Men har alt som mann,fast jobb,bil og venner. Alt er på stell. 

Har begynt å se på serier og har begynt med hobbyer. Har begynt å vær lite på Facebook og Instagram + snap. 

k33

Anonymkode: dcf62...f0c

AnonymBruker
Skrevet

Dere som kjeder dere sånn, har dere alltid kjeda dere? 

Anonymkode: 6a547...de7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...