AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #21 Skrevet 8. august 2021 Petter Northug dukket opp på min tinder i dag. Regner med det er falsk profil. Men de fleste i «topp utvalgte» for gull-brukere har utseende i det sjiktet. Og varierte bilder i imponerende aktiviteter/omgivelser. Stort sett ingen/lite tekst. Har aldri fått match med noen av dem. Er nok ikke deilig nok. Anonymkode: b462b...1cc
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #22 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Petter Northug dukket opp på min tinder i dag. Regner med det er falsk profil. Men de fleste i «topp utvalgte» for gull-brukere har utseende i det sjiktet. Og varierte bilder i imponerende aktiviteter/omgivelser. Stort sett ingen/lite tekst. Har aldri fått match med noen av dem. Er nok ikke deilig nok. Anonymkode: b462b...1cc Mulig Northug regnes som en Tinder-konge, men kjekk er han virkelig ikke. Om han ikke hadde vært Kong Northug, men en gjennomsnittsmann, tror jeg neppe han hadde vasset i damer. Anonymkode: d2ed0...5f0 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #24 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Anonymkode: 963a8...f15 Er det Chad? 🥴 Anonymkode: e961c...b96 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå