AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #21 Skrevet 8. august 2021 Det er en grunn til at damer i din alder er single. Og det er fordi du ikke har sjans på Chad lenger. Og nå klarer du ikke å akspetere noe annet. Ingen sympati fra meg. Anonymkode: 19001...de1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #22 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva skal til for at du blir tiltrukket av en person? Jeg har datet litt de siste årene og jeg har en tendens til å (dessverre) henge meg opp i detaljer rundt utseende til personen.. Jeg er en dame i midten av 30 årene med et helt ok utseende. Jeg har fått høre jeg er pen, vakker, søt osv, og prøver å treffe menn med et helt normalt utseende, med gode verdier, og som har like interesser som meg selv.Som oftest har jeg møtt menn via nettet. Men så møtes man da, går en tur, tar en kaffe og oppdager fort at det er "noe" ved de som jeg rett og slett finner lite tiltrekkende🙄 Det kan være noe så "teit" som at de har bittesmå hender, er kjempe lave, tynne ben, brune eller stygge tenner osv. Da er det gjort liksom.. Selv om de har så mye annet ved seg som er bra. Jeg prøver å se mellom fingrene på det, men det går bare ikke.. jeg har møtt andre som kanskje er både lave og lite hår på hodet, men da har de hatt et pent ansikt og et pent smil som har sjarmert meg i senk. Noen som har det sånn som meg? Anonymkode: 4d314...448 Hah! Detaljer... Du beskriver jo freaks😁 Skjønner deg godt, om du ikke har knøttsmå hender og brune tenner selv da... 😅 Anonymkode: ccdd0...307
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #23 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er en grunn til at damer i din alder er single. Og det er fordi du ikke har sjans på Chad lenger. Anonymkode: 19001...de1 😄 Anonymkode: 3ca1a...544 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #24 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): ...Han må ikke være over 180cm. Men det er jo litt forskjell på en som er 165 høy og 180?De aller fleste menn er vel rundt 180cm høye?... Anonymkode: 4d314...448 De aller fleste norske menn er fra 175 til 185 høye. Men det som er mest relevant her er vel din høyde, som er på det norske kvinnelige snittet med 167. Dvs at for ei lav kvinne på 150 er mannen på 165 høy. Ingenting galt ved å være gjennomsnittlig dame som søker gjennomsnittlig mann. Anonymkode: 3ca1a...544
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #25 Skrevet 8. august 2021 Hvis det er trekk ved utseendet som jeg ikke finner tiltrekkende, reagerer jeg også på samme måte. Det gjør vel alle? Tror ikke en kan kalles verken kresen eller kravstor hvis daten har noe ved seg som man blir fiksert på, og ikke klarer å synes er tiltrekkende. Jeg har en sånn greie når det gjelder føflekker, vorter og forhøyninger i huden, og da spesielt i ansiktet. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg klarer det bare ikke. Men jeg klarte å overse det hos en jeg møtte for mange år siden. Han hadde en slags føflekk/forhøyning mellom nesa og munnen, og det var nok til at jeg mistet litt gløden. Etter hvert som vi ble kjent, glemte jeg egentlig litt av at den var der, og det plaget meg ikke. Sannsynligvis fordi jeg ble dønn forelsket, og hadde den beste sexen ever med han! Vi var sammen i seks år. Så noen ganger kan det være lurt å gi folk en sjanse, selv om de har små hender eller er litt tynne i hyssingen, for eksempel. Anonymkode: 83be9...9d3 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #26 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis det er trekk ved utseendet som jeg ikke finner tiltrekkende, reagerer jeg også på samme måte. Det gjør vel alle? Tror ikke en kan kalles verken kresen eller kravstor hvis daten har noe ved seg som man blir fiksert på, og ikke klarer å synes er tiltrekkende. Jeg har en sånn greie når det gjelder føflekker, vorter og forhøyninger i huden, og da spesielt i ansiktet. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg klarer det bare ikke. Men jeg klarte å overse det hos en jeg møtte for mange år siden. Han hadde en slags føflekk/forhøyning mellom nesa og munnen, og det var nok til at jeg mistet litt gløden. Etter hvert som vi ble kjent, glemte jeg egentlig litt av at den var der, og det plaget meg ikke. Sannsynligvis fordi jeg ble dønn forelsket, og hadde den beste sexen ever med han! Vi var sammen i seks år. Så noen ganger kan det være lurt å gi folk en sjanse, selv om de har små hender eller er litt tynne i hyssingen, for eksempel. Anonymkode: 83be9...9d3 Er rart at bare kvinner har slike problemer. Dere bryr dere mer om utseende. Anonymkode: 19001...de1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #27 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er rart at bare kvinner har slike problemer. Dere bryr dere mer om utseende. Anonymkode: 19001...de1 Sett Shallow Hal? Anonymkode: 3ca1a...544
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #28 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er rart at bare kvinner har slike problemer. Dere bryr dere mer om utseende. Anonymkode: 19001...de1 Det er da virkelig ikke bare kvinner som har slike problemer, ærlig talt. Anonymkode: 714d8...366 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #29 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er rart at bare kvinner har slike problemer. Dere bryr dere mer om utseende. Anonymkode: 19001...de1 Kom deg ut fra gutterommet og opplev virkeligheten, før du kommer med det tullet der. Er det noen som er utseendefiksert, så er det mannfolk. Anonymkode: 83be9...9d3 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #30 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Kom deg ut fra gutterommet og opplev virkeligheten, før du kommer med det tullet der. Er det noen som er utseendefiksert, så er det mannfolk. Anonymkode: 83be9...9d3 Menn bryr seg ikke om utseende. Anonymkode: 19001...de1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #31 Skrevet 8. august 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Menn bryr seg ikke om utseende. Anonymkode: 19001...de1 Som en fysisk attraktiv dame kan jeg bekrefte at DET gjør de vel. Blir betatt før de i det hele tatt kjenner deg og tillegger deg masse positive egenskaper, kaster dealbreakers de egentlig hadde ut av vinduet og blir en «ja-mann» samt blir knust når man ikke følte kjemien og skriver i måneder til år etterpå etter bare et par dater. Anonymkode: 35cd9...ecb 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #32 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Som en fysisk attraktiv dame kan jeg bekrefte at DET gjør de vel. Blir betatt før de i det hele tatt kjenner deg og tillegger deg masse positive egenskaper, kaster dealbreakers de egentlig hadde ut av vinduet og blir en «ja-mann» samt blir knust når man ikke følte kjemien og skriver i måneder til år etterpå etter bare et par dater. Anonymkode: 35cd9...ecb De er snille og bryr seg om deg. Og du gjør det alle jenter gjør mot snille menn. Anonymkode: 19001...de1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #33 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Kom deg ut fra gutterommet og opplev virkeligheten, før du kommer med det tullet der. Er det noen som er utseendefiksert, så er det mannfolk. Anonymkode: 83be9...9d3 Hvorfor har jeg likt jenter som alle andre synes var stygge da? De satte ikke pris på det da. De ville fortsatt ha chad. Anonymkode: 19001...de1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #34 Skrevet 8. august 2021 Dette er problemet med nettdating. Veldig mange damer kan fortelle følgende historie: da de møtte mannen sin første gangen, synes de ikke han var spesielt kjekk. Men så ble de kjent, og han ble verdens deiligste mann. Med nettdating går ikke det, for man rekker ikke bli kjent på to dater. Anonymkode: ddb9a...e9a
Matas Skrevet 8. august 2021 #35 Skrevet 8. august 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Matas, mod.
Fremhevede innlegg