Gå til innhold

Hvilken datingside synes du er best?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med flere ulike datingsider? I så fall, hvem kommer best ut? Tenker på pris, tilgjengelighet, antall personer, søkefunksjoner osv. 

Anonymkode: 4a02b...6c3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Match.com

Tinder er drømmen hvis du er kvinne, helt mentalt nedbrytende hvis du er mann. 

Sukker.no er bra om du bor på Østlandet. 

Anonymkode: 33a67...3f1

Skrevet

Badoo🙋‍♀️.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som mann fungerer filipinacupid.com best. Alltid stort utvalg. Mye interesse og gjerne de litt yngre enn meg. Faktisk ganske mange som kunne tenkt seg å flytte til Norge.  Prisen er ok.

Anonymkode: da066...351

AnonymBruker
Skrevet

Tinder fungerer vel best for kvinner og de høyeste og kjekkeste mennene. For menn fungerer nok både sukker og møteplassen. Facebook dating er jeg ikke så kjent med, men vet i allefall at man kan legge inn filter på høyde. Så kan vel fort bli enda mer ekstremt enn tinder med tanke på utseendekrav for menn.

Anonymkode: f9cef...e70

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Match.com

Tinder er drømmen hvis du er kvinne, helt mentalt nedbrytende hvis du er mann. 

Sukker.no er bra om du bor på Østlandet. 

Anonymkode: 33a67...3f1

Virkelig er Tinder rette stedet for kvinner som søker et seriøst forhold? Her inne og andre steder der man snakker om dette får ikke jeg inntrykket av det. Det klages, det sytes det jamres i ett sett om hvor useriøst Tinder er for de som søker seriøse forhold. Som en "knulleapp" funger den for de mest attraktive og de som gir sex lett om det er kvinner. For de seriøse er det helt minimalt tenker jeg. Noen suksesshistorier er det nok.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ingen?

Match, sukker, Møteplassen, Badoo er vel de største. Så er det noen nisje datingsider som Turvenn og Kristendate. Felles for de alle sammen er at de bare fungerer godt om du betaler for det, lager en seriøs profil med tekst og bilder, og ikke minst er kritisk ovenfor hvem du kommuniserer med og dater. For felles for alle også Tinder er at det er mange useriøse der. Noe som garantert også gjelder for å date utenfor slike sider. Jeg tenker da på barer, vennekrets, jobb, interesser, ja alt sammen. Det er mange som sier at de er ute etter noe seriøst, men langt i fra alle er det. Mange er bare ute etter en kort romanse og sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...