AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #1 Skrevet 7. august 2021 Har hatt en slags kvalme som kommer og går. Det er ikke hele tiden, kan komme på morgenen når jeg våkner, kan komme på dagen, etter jeg har spist osv, altså når som helst. Bestilte time hos lege, eller vikar, da min lege er sykemeldt. Han bare stilte meg masse spm, tok litt på magen min, hørte på den og ga meg resept på kvalmestillende tabletter. 🙄 Det var det. Selv om jeg sa til han at jern/ferittin har vært lavt hos meg de siste 2 årene,,ligger under 19 og at jeg tenker at det kan være noe i det, kvalmen og at jeg nesten stadig føler meg energiløs og slapp. Sa ingenting 🙄 Her sitter jeg og tenker på alt mulig rart angående kvalmen min, men får i gen hjelp. Anonymkode: a1d81...005
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #2 Skrevet 7. august 2021 Hvor lenge har du hatt det slik? Tok du noen blodprøver? Anonymkode: 760b3...39d
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #3 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hvor lenge har du hatt det slik? Tok du noen blodprøver? Anonymkode: 760b3...39d Sikkert over en måned. Tok blodprøver i juni, d vitamin, ferritin (var rød), jern, b12. Anonymkode: a1d81...005
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #4 Skrevet 7. august 2021 Da må du selvsagt gå tilbake til legen din. Si at du enda er kvalm, og spørre hva som kan undersøkes eller gjøres. Anonymkode: 40a14...d5f
Kalevala Skrevet 7. august 2021 #5 Skrevet 7. august 2021 Langvarig kvalme er et litt diffust symptom som kan ha veldig mange årsaker. Ikke så lett å finne ut av alltid. Men du må nesten bare gå tilbake til legen og be om mer hjelp.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #6 Skrevet 7. august 2021 Jeg har slitt 2 år med kvalme. Pga ibs. Anonymkode: 85a04...d8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå