AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #1 Skrevet 7. august 2021 Hei… I går dro jeg på legevakta fordi jeg hadde et skikkelig ille panikkanfall… De sjekka litt forskjellige ting, og alt var visst fint… Jeg ble sendt hjem igjen fordi de ikke kunne gjøre noe… Jeg fikk snakka med en veldig koselig lege, men det hjalp egentlig ikke noe særlig… Angsten er nesten verre i dag enn den var i går… Det føles ut som om jeg skal miste bevisstheten når som helst, jeg får ikke med meg hva de rundt meg sier, hjernen min er helt blank, jeg klarer ikke å tenke og snakke, osv… Jeg er så redd for å bli helt bevisstløs og ikke våkne igjen… Jeg føler meg faktisk bevisstløs nå når jeg sitter og skriver dette… Jeg har lyst til å ringe legevakta igjen og be om å få noe beroligende, men de ville ikke gi meg noe beroligende i går, så da vil de sikkert ikke gi det i dag heller… Hva hadde dere gjort? Jeg tror ikke jeg klarer å gå sånn her resten av helga… Anonymkode: 2cac3...484
Khloe P.T Skrevet 7. august 2021 #2 Skrevet 7. august 2021 I en sånn situasjon tror jeg at jeg ville tatt kontakt med noen og vært sammen med dem. For mange år siden hadde jeg det omtrent som deg og da var moren min "barnevakt" for meg mens mannen min var på jobb. Det verste var å være alene. Angsten i seg selv er jo ikke farlig. Du vil ikke miste bevisstheten og aldri våkne. Men det er helt forferdelig å ha det slik du har det, du har min fulle medfølelse. Jeg håper at du finer en løsning som gjør deg mer komfortabel 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå