Serafin Skrevet 8. august 2021 #21 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (På 7.8.2021 den 20.47): Jeg elsker henne jo! Anonymkode: ec604...918 Hun elsker tydeligvis ikke deg når hun knuller en annen fyr i to uker i strekk.
Papirkultur Skrevet 8. august 2021 #22 Skrevet 8. august 2021 Da må du dra ned og slås med fyren. Den som vinner får dama. Hvis du ikke tør å banke fyren så fortjener du ikke å ha dame.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #23 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-8-7 den 20.47): Jeg elsker henne jo! Anonymkode: ec604...918 Spørmålet er vel om hun elsker og respekterer deg. Anonymkode: 4b96b...1f4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #24 Skrevet 8. august 2021 Dere er jo tydeligvis ikke kjærester, så hvordan kan han stjele henne da? Om hun velger han, er det hennes valg. Anonymkode: f474a...07e 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #25 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har det gjensidig enighet om at dere er kjærester? Har dere snakket om dette? Anonymkode: 8ac65...fe3 Jo vi er da kjærester. Hun har vært på besøk i nesten en uke hos meg o det var kjekt. Hun var enig i at vi var kjærester. Nå er hun på camping med exen sin siden dem har barn. Liker det ikke. Men hun sier det aldri blir noe mellom dem igjen. Anonymkode: ec604...918
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #26 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo vi er da kjærester. Hun har vært på besøk i nesten en uke hos meg o det var kjekt. Hun var enig i at vi var kjærester. Anonymkode: ec604...918 Glemte hun å fortelle kroppen sin at dere er kjærester? Anonymkode: 4b96b...1f4 1
Lorieen Skrevet 8. august 2021 #27 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo vi er da kjærester. Hun har vært på besøk i nesten en uke hos meg o det var kjekt. Hun var enig i at vi var kjærester. Nå er hun på camping med exen sin siden dem har barn. Liker det ikke. Men hun sier det aldri blir noe mellom dem igjen. Anonymkode: ec604...918 Dere er ikke kjærester hvis hun knuller en annen fyr i to uker og forteller deg om det! 2
Antiviruset Skrevet 9. august 2021 #28 Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-8-7 den 9.19): Jeg har møtt ei jente på tinder, vi møttes for snart 2 år siden. Pga pandemien så har vi ikke fått møtte så mange ganger. Siden mars har hun kommet i kontakt med en via venneapp. Hun sa de skulle bare være venner. Da han var på besøk så knullet hun han i 2 uker. Jeg bor langt unna og har barna i sommer så kunne ikke gjøre noe med det. Vi har planlagt at hun skal komme på besøk til meg. om noen uker. Jeg ba henne kutte kontakten med han, men vet ikke om hun har gjort det. Hva skal jeg si/ gjøre? Anonymkode: ec604...918 Et flyktig syltynt forhold på grunn av Covid, toppet med at hun har sex med andre menn? Så lurer du på hva du skal gjøre? Ta deg samme da gutt, for det er dette du er. Gi melding til henne om at du finner utroskap totalt uakseptabelt og kutt all kontakt med henne. For en mann er dette veldig lett, så gro deg en ryggrad og få det gjort. Du elsker henne? Det er en illusjon og ikke noe annet, og for henne er du en dørmatte. Kom deg over illusjonen og det kan gjøre vondt ja, men jo raskere dette skjer jo bedre er det. Eller du kan være den tøffelen du er nå, og fortsette ulykkelig resten av ditt liv, med en partner som går bak ryggen din og har sex med andre og null respekt for deg. 1
Kikker Skrevet 9. august 2021 #29 Skrevet 9. august 2021 Jeg knullet et slik jente, hun fortalte det til typen sin og han hadde ikke likt det og sa at hun måtte kutte ut all kontakt med meg, men det har hun ikke gjort selv om hun har besøkt han etterpå. Vet ikke om jeg skal satse på henne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå