Gå til innhold

Han stjeler dama mi!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt ei jente på tinder, vi møttes for snart 2 år siden. Pga pandemien så har vi ikke fått møtte så mange ganger. Siden mars har hun kommet i kontakt med en via venneapp. Hun sa de skulle bare være venner. Da han var på besøk så knullet hun han i 2 uker. Jeg bor langt unna og har barna i sommer  så kunne ikke gjøre noe med det. Vi har planlagt at hun skal komme på besøk til meg. om noen uker.  Jeg ba henne kutte kontakten med han, men vet ikke om hun har gjort det. Hva skal jeg si/ gjøre?

Anonymkode: ec604...918

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at hun ser på deg som en kjæreste? Hvis ja, da er problemet at hun er utro mot deg. Selv om noen andre menn prøver seg, så er det den som er i et forhold som har ansvaret for å si nei til andre. 

Ser Hun ikke på deg som en kjæreste? Da har hun ikke vært utro, men hun har gitt deg kanskje falske forhåpninger, eller hun har ikke vært tydelig nok på det hun vil/,ikke vil.

Jeg spør deg disse spørsmålene da du sier at dere ikke har møttes så ofte pga pandemien. Når man ikke møtes så ofte er det kanskje vanskelig å skulle bygge opp er forhold, og det kan hende at hun tenker at dere ikke har noe forhold.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du møte henne etter at hun var utro?

Anonymkode: 4b96b...1f4

• Liker 3
Skrevet

Nå må du komme deg bort fra henne. Hun har knullet en annen fyr og du visste det, enda er du villig til å ta henne tilbake. Nå må dere snakke sammen. Si hva du ønsker. Er det monogami så må du si det. Blir veldig giftig å ha det slik når man egentlig ikke ønsker det. 

• Liker 5
Skrevet

Høres ikke ut som hun tenker at hun er dama di...

Skrevet
Kwest skrev (3 minutter siden):

Høres ikke ut som hun tenker at hun er dama di...

Enig

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har møtt ei jente på tinder, vi møttes for snart 2 år siden. Pga pandemien så har vi ikke fått møtte så mange ganger. Siden mars har hun kommet i kontakt med en via venneapp. Hun sa de skulle bare være venner. Da han var på besøk så knullet hun han i 2 uker. Jeg bor langt unna og har barna i sommer  så kunne ikke gjøre noe med det. Vi har planlagt at hun skal komme på besøk til meg. om noen uker.  Jeg ba henne kutte kontakten med han, men vet ikke om hun har gjort det. Hva skal jeg si/ gjøre?

image.png.d2a90f5be3124a78aaeee5c85033c0b6.png

• Liker 6
Skrevet
jabx skrev (53 minutter siden):

image.png.d2a90f5be3124a78aaeee5c85033c0b6.png

Jepp

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er lenger enn 500km unna så er det ikke utroskap så ikke vær så usikker

Anonymkode: d2698...406

• Liker 1
Skrevet

Dere er vel ikke sammen og har vel ikke avtalt eksklusivitet? Da kan hun faktisk knulle hvem hun vil. Så får det bli opp til deg om det er ok for deg eller ikke. 

Men hun har ikke vært utro hvis dere ikke er sammen. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så lett for kvinner å ha sex?

Anonymkode: f07f6...520

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hvorfor er det så lett for kvinner å ha sex?

Anonymkode: f07f6...520

Fordi mannfolk er lett å få med på akkurat den biten. Gjelder sikkert 90% for damer. 

• Liker 2
Skrevet

Mennesker kan ikke stjeles. 

Hun her er tydeligvis ikke dama di. At du ønsker at hun skal være det teller ikke, når hun ikke er av samme formening. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvis det er lenger enn 500km unna så er det ikke utroskap så ikke vær så usikker

Anonymkode: d2698...406

Gjør det ikke?

AnonymBruker
Skrevet
Missy77 skrev (8 timer siden):

Dere er vel ikke sammen og har vel ikke avtalt eksklusivitet? Da kan hun faktisk knulle hvem hun vil. Så får det bli opp til deg om det er ok for deg eller ikke. 

Men hun har ikke vært utro hvis dere ikke er sammen. 

Vil nå si at vi er sammen selv om vi bor langt unna? Ville du likt om typen du hadde avstandsforhold til hadde knullet ei annen jente?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvorfor vil du møte henne etter at hun var utro?

Anonymkode: 4b96b...1f4

Jeg elsker henne jo!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg elsker henne jo!

Slik kjærlighet er ødeleggende for din selvrespekt... 

Anonymkode: 8e5f5...eb3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Vil nå si at vi er sammen selv om vi bor langt unna? Ville du likt om typen du hadde avstandsforhold til hadde knullet ei annen jente?

Har dere snakket om at dere er sammen? Jeg hadde aldri bare gått ut fra at vi er sammen hvis vi bare hadde møttes et par ganger og ikke hadde snakket om at vi var sammen. 

Datinglivet nå til dags er dessverre ikke så enkelt. Det kan være temmelig rått og brutalt. 🤷🏼‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Hun er ikke dama di. 

Anonymkode: 9a19e...4a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har det gjensidig enighet om at dere er kjærester? Har dere snakket om dette?

Anonymkode: 8ac65...fe3

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...