AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #3 Skrevet 6. august 2021 Nei, helt ærlig tror jeg ikke det. Jeg tror faktisk han kunne vært en god konge men vil aldri få anledning til å vise det. Anonymkode: f8b83...8d9
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #5 Skrevet 6. august 2021 Hvorfor tror dere det? Anonymkode: 305ee...051 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #6 Skrevet 6. august 2021 Tror det blir William. Anonymkode: 7e6cf...fba
Gjest Maxwell Skrevet 6. august 2021 #7 Skrevet 6. august 2021 Han blir selvfølgelig konge om moren dør før han. Spørsmålet er bare om han dør før sin mor, og det er lite trolig.
Fabienne Skrevet 6. august 2021 #8 Skrevet 6. august 2021 Han blir garantert konge når moren dør. Hva ellers. Konservative briter endrer ikke arverekkefølgen til tronen sånn uten videre. Hvilket lovgrunnlag skulle de i så fall ha? Hvis Charles er sånn nogenlunde frisk, ikke dement og ikke psykotisk, ja, da blir han konge når moren dør. 8
Million Skrevet 6. august 2021 #9 Skrevet 6. august 2021 Han er jo rene ungsauen der i familien. Bare 72! Foreldrene hans, moren på 96, lever ennå og faren ble 99! Og Charles bestemor, dronningmoren, ble 101! Har han arvet noe av disse genene har han nok noen år på tronen før han legger på røret. Moren hans på 96 kan jo ikke leve evig.
Fabienne Skrevet 6. august 2021 #10 Skrevet 6. august 2021 Athena79 skrev (33 minutter siden): Nei, neste blir nok William. Hva bygger du det på? At Charles kommer til å dø før moren sin? 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. august 2021 #11 Skrevet 6. august 2021 Fabienne skrev (1 minutt siden): Hva bygger du det på? At Charles kommer til å dø før moren sin? Nei, ikke akkurat men den dagen moren dør, er han muligens for gammel til å bli konge, så tenker jeg han kanskje gir fra seg tronen og gir den til William
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #12 Skrevet 6. august 2021 Hvorfor er Charles så hatet? Han bryr seg virkelig om miljøet - faktisk var han miljøforkjemper før de fleste miljøvernere. Prince's Trust er en kraft for det gode i verden. Og han er drivkraften bak. Han tar sine plikter på alvor, og viser virkelig interesse for menneskene han møter. Så - hva skal man hate? Du kan mislike tanken på en kongelig familie og monarki - men hvorfor BARE hate prins Charles? Anonymkode: e3880...540 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #13 Skrevet 6. august 2021 Athena79 skrev (7 minutter siden): Nei, ikke akkurat men den dagen moren dør, er han muligens for gammel til å bli konge, så tenker jeg han kanskje gir fra seg tronen og gir den til William Ja, det kan han kanskje gjøre. Det er veldig uvanlig da. Anonymkode: 5c3a0...c50
Fabienne Skrevet 6. august 2021 #14 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, det kan han kanskje gjøre. Det er veldig uvanlig da. Anonymkode: 5c3a0...c50 Det var meg. jJg vet ikke hvorfor den kom som anonym.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #15 Skrevet 6. august 2021 Så lenge han lever lenger så selvsagt om så han ligger for døden selv. Dere andre som tror noe annet = 🙇♀️ Anonymkode: 1af30...981 2
ops2 Skrevet 7. august 2021 #16 Skrevet 7. august 2021 Det er ikke noe som heter "for gammel til å være konge" med mindre Charles får en alvorlig sykdom som Alzheimer. Kong Harald er 84 år, og Charles er mye friskere og bare 72 år. Dessuten har Charles ventet så lenge, jeg tror han vil være konge og ikke abdisere til for del for William. Men kanskje Charles abdiserer, av hensyn til Camilla. Jeg har begynt å få sympati og respekt for Camilla. Hun vil bare leve i fred og ro med Charles, ikke være midtpunktet som Diana. 3
Daria Skrevet 7. august 2021 #17 Skrevet 7. august 2021 Den eneste grunnen til at Charles ikke skulle bli konge er om han ikke overlever sin mor. Det britiske monarkiet er så konservativt og uten tradisjoner for abdisering - at han skulle velge å tre tilbake til fordel for William ser jeg som svært usannsynlig. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå