AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #1 Skrevet 6. august 2021 Hei! Vært svært fyllesyk i hele dag og kastet opp endel. Uansett, la merke til at jeg har små petekkier på magen. Tilfeldig at de er der nå, etter at jeg har angstrengt meg og kastet opp idag? Anonymkode: 791a0...b85
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #2 Skrevet 7. august 2021 Om du har lenet deg mot doet eller sengekant fx, så er det vel naturlig Anonymkode: fea4e...2b8
Duff Skrevet 7. august 2021 #3 Skrevet 7. august 2021 Hm, det har jeg fått etter oppkast. Rundt øynene. Jeg hadde ikke drukket alkohol men våknet av ekstrem brystbrann og fikk brekninger som ikke stoppet før mageinnholdet kom opp. Visste ikke at disse prikkene hadde ett navn.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #4 Skrevet 7. august 2021 Jeg har hatt det i minst 20 år (som jeg vet) konstant. Ble oppdaget da jeg ble innlagt for blindtarmbetennelse, legen antok det da kom av at jeg hadde kastet opp. Antakelig har de vært der lengre, og jeg har de fortsattt. visste heller ikke at det hadde et navn, er aldri blitt plukket opp av lege (er synlig på meg), og ingen av mine faste helsesjekker har avdekket noe unormalt. Nå som jeg googlet det, skal jeg jammen spørre lege om det neste gang. Anonymkode: f0e19...ce8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå