AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #1 Skrevet 6. august 2021 Gikk til legen i dag angående øreverk, og fikk beskjed om at legen ikke kunne se noe fordi det var for mye voks i øret. En sykepleier pumpet øret fullt av vann gjentatte ganger, var ganske ubehagelig, men hun sa hun fikk ut alt. Så gikk jeg inn til legen igjen, og fikk konstatert at det var en infeksjon der, men at det så ut som det var i ferd med å bli bedre av seg selv. Fikk en resept på noen øredråper i tilfelle det skulle bli verre igjen. Nå HAR det imidlertid blitt verre, men det er ikke infeksjonen. Oppdaget det først da jeg kom hjem, men har en ganske intens øresus i øret som ble skylt, og det er ærlig talt ganske frustrerende. Er dette vanlig? Kan jeg forvente at det går over i løpet av dagen? Kan se for meg at jeg kommer til å slite med å sove med denne lyden. Anonymkode: 9f3cb...ced
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #3 Skrevet 6. august 2021 😳 skylle ørene uten at du har oljet dem først? Det må jo ha vært fryktelig vondt!? Grådig rart at du fikk skylt ørene uten olje i dem! Jeg har hatt øresus etter hjemme-skylling, det var fordi jeg ikke hadde latt oljen virke lenge nok før jeg gjorde det… men det gikk over i løpet av en dag eller to. Anonymkode: af18c...6c8
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #4 Skrevet 7. august 2021 De brukte ikke olje, bare vann, og mengder av det, ved høyt trykk (stor sprøyte). Suser fortsatt, holder på å bli småsprø. Anonymkode: 9f3cb...ced
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå