Beskjeden Skrevet 6. august 2021 #1 Skrevet 6. august 2021 Hei! Jeg kjøpte noen tulipanløker på tilbud i fjor høst. Kom aldri så langt at jeg fikk plantet dem, og glemte de helt ut. Kan jeg plante de nå i høst? De har ligget i kjelleren i posen jeg kjøpte dem i.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #2 Skrevet 8. august 2021 Prøv å plante de, enten så går det eller så går det ikke. 🙂 Litt ekstra spennende å se om de kommer opp da 😊 Anonymkode: 33580...8c8 3
skrue Skrevet 8. august 2021 #3 Skrevet 8. august 2021 On 8/6/2021 at 4:59 PM, Beskjeden said: Hei! Jeg kjøpte noen tulipanløker på tilbud i fjor høst. Kom aldri så langt at jeg fikk plantet dem, og glemte de helt ut. Kan jeg plante de nå i høst? De har ligget i kjelleren i posen jeg kjøpte dem i. Skader ikke å prøve i år, men vent til oktober eller den tiden man normalt setter slike i jorden der du bor. Setter du dem nå er sjansen stor for at de spirer i høst (om de i det hele tatt spirer da) og det er ikke gunstig mtp frost etc. 2
Beskjeden Skrevet 9. august 2021 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2021 Takk for svar begge to! Da prøver jeg om et par måneder😊
Rumle Skrevet 9. august 2021 #5 Skrevet 9. august 2021 Beskjeden skrev (4 timer siden): Takk for svar begge to! Da prøver jeg om et par måneder😊 Jeg har også et par pakker med tulipanløk liggende fra i fjor som skal plantes i høst, blir spennende dette 😊 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå