Cuba Skrevet 19. september 2005 #1 Skrevet 19. september 2005 Har hatt en uvane nå ganske lenge.. er nok blitt et par år ja.. har egentlig ikke peiling.. Tar meg selv i å bite meg i tunga.. som oftest på siden.. biter tak i det ytterste skinnet og drar.. når jeg biter sammen tenna da er det akkurat som de er limt sammen.. ikke så sterkt da.. hehe.. Det gjør jo vondt, men samtidig er det deilig.. beroligende på en måte.. Kan jo ikke være helt bra heller, å bite opp samme sår om og om igjen.. Skjelden jeg blør, men det har hendt.. ikke mye da selvfølgelig.. Er jeg HELT alene om dette eller..?
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2005 #2 Skrevet 22. september 2005 Tygde meg i tunga da jeg var yngre, ca ungdomsskolealder. Hos meg var dette et av mange uttrykk for diverse motoriske tics, tvangsmessige sådane. Men det er kanskje annerledes for deg? Du føler vel ikke at du MÅ gjøre det? Så lenge det ikke er noe problem, er det jo greit..?
Cuba Skrevet 22. september 2005 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2005 Hm.. nei, det er vel ikke helt sånn tror jeg.. klarer liksom å stoppe om jeg vil det.. Men det er liksom så "deilig" at jeg nesten må fortsette og! hehe.. vet ikke jeg.. bare det ikke er farlig på noen måte, gjør det ikke så mye egentlig.. Takk for svar!
Søtpotita Skrevet 22. september 2005 #4 Skrevet 22. september 2005 ENDELIG!!! Har det heilt sånn som deg! Gjer det faktisk no, likar veldig godt når det limar tennene sammen Har ei venninne som er likedan, ellers har eg ikkje høyrt om fleire...Har høyrt at det kan føra til kreft, sidan sår aldri får gro...Men det er jo UMULIG å slutte...
Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 23. september 2005 #5 Skrevet 23. september 2005 Jøss, så rart! Hehe.. trodde det bare var noe jeg drev med jeg.. Morsomt da
Gjest anonym Skrevet 19. mai 2012 #6 Skrevet 19. mai 2012 Oj, jeg trodde virkelig jeg var alene om dette? Det var godt å høre at jeg ikke var. Problemet har jeg hatt i små og korte perioder i mange år. Jeg biter i de ytterse smaksløkene/ytterste delen av tunga. Når jeg først starter klarer jeg ikke stoppe! det erlitt vondt, samtidig som det er godt. Jeg bruker vanligvis å innga avtale med meg selv om at "dette er siste biting", og hvis jeg går inn for det, så klarer jeg å slutte. Biter så mye at jeg starter og blø ofte!! Er det farlig, noen som vet noe om dette? 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2017 #7 Skrevet 15. februar 2017 Jeg sliter veldig med dette, har prøvd å slutte mange ganger. Jeg har begynnt å fø store sår på tunga nå, og noen av sårene er gule så jeg begynner å bli veldig bekymret😅 Bra jeg ikke er den eneste da😬 Anonymkode: 26e82...452
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå