AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #1 Skrevet 6. august 2021 Føler meg så lettet nå. Var hos tannlegen i dag og fikk fikset ei tann, da jeg mistet en bit av fyllingen forrige uke. den sprøyta er så vond. Kjenner hele kroppen spenner seg og jeg holder pusten. Prøvde slappe av og puste men gikk ikke. Nå er jeg bare veldig glad jeg er ferdig Anonymkode: 5b788...48b 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #2 Skrevet 6. august 2021 Ok. Og dette MÅTTE du dele på internet, fordi? Det er dette dagbøker er til, ikke nettforum Anonymkode: febb8...a80 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #3 Skrevet 6. august 2021 Sånt fint for deg da😊 Anonymkode: 600d8...c31 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #4 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok. Og dette MÅTTE du dele på internet, fordi? Det er dette dagbøker er til, ikke nettforum Anonymkode: febb8...a80 Får så lyst å si "hold kjeft" til sånne som deg. La vær å kommentere. Trenger ikke å lese det en gang. Til TS vil jeg si: Så bra du er ferdig. Å ja, vet den sprøyta er vond. Å alt annet med tannbehandling. Hilsen ei med tannlege skrekk. Anonymkode: 32b4b...f05
infectedsopp Skrevet 6. august 2021 #5 Skrevet 6. august 2021 (endret) Skjønner deg godt TS. Hater å gå til tannlege selv. Godt du er ferdig nå Endret 6. august 2021 av infectedsopp 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #6 Skrevet 6. august 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Får så lyst å si "hold kjeft" til sånne som deg. La vær å kommentere. Trenger ikke å lese det en gang. Til TS vil jeg si: Så bra du er ferdig. Å ja, vet den sprøyta er vond. Å alt annet med tannbehandling. Hilsen ei med tannlege skrekk. Anonymkode: 32b4b...f05 Tannlege skrekk Anonymkode: febb8...a80
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #7 Skrevet 6. august 2021 Yesss! Bra du gikk! Tannlegen min setter sprøytene så forsiktig at jeg ikke kjenner det. Tar på bedøvelse gel på gommen først tror jeg? Det kan absolutt gjøres mer skånsomt, så slipper du grue deg til sprøyta Liker at vi kan dele at man har gjort noe man gruer seg til men fikk til å gå likevel. Anonymkode: d8448...1c8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå