Gå til innhold

Mobil ved jogging

Bokdamen

Anbefalte innlegg

Har begynt å jogge denne sommeren og innser jeg har kommet til et punkt der mobilen ikke kan ligge i bh-en lenger.

Vil ha den med for å høre på musikk, men fitbiten kan styre spotify, så den kan være «pakket vekk». Har ikke bluetooth øretelefoner, og må vente litt før jeg kan prioriterer å kjøpe det. 

Hvor har du telefonen mens du løper? Hva bør jeg se etter? Blir veldig glad for link 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Løpebelte! Finnes mange ulike, litt avhengig av type telefon. Jeg fant min på Løplabbet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Løper med den i hånden. Har kjøpt et par billige blue tooth på Kjeldesen & Co til 199kr. 

Anonymkode: bbbfe...e81

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Løpebelte, kjøpte til 50kr på sportoutlet, fungerer supert!

Anonymkode: 1714e...5c1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Løpebelte, kjøpte til 50kr på sportoutlet, fungerer supert!

Anonymkode: 1714e...5c1

Takk 😊

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Flipbelt.

Anonymkode: 9f087...c11

Hvilken versjon har du?

miss summers skrev (7 minutter siden):

Løpebelte! Finnes mange ulike, litt avhengig av type telefon. Jeg fant min på Løplabbet. 

Ser ut som det blir løpebelte ja 😊 Har du er spesielt merke?

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Løper med den i hånden. Har kjøpt et par billige blue tooth på Kjeldesen & Co til 199kr. 

Anonymkode: bbbfe...e81

Det distraherer meg å ha den i hånden, så derfor jeg er på jakt etter noe annet. Men skal se litt nærmere på øretelefoner 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bokdamen skrev (2 minutter siden):

Takk 😊

Hvilken versjon har du?

Ser ut som det blir løpebelte ja 😊 Har du er spesielt merke?

Det distraherer meg å ha den i hånden, så derfor jeg er på jakt etter noe annet. Men skal se litt nærmere på øretelefoner 😊

Har denne i sort/grå og iPhone 11 pro Max passer i den; https://www.fjellsport.no/silva-strive-belt-blue.html?channable=01384b6964003133322d3230393530&gclid=CjwKCAjwmK6IBhBqEiwAocMc8mowFP0G1f06XjQn3PMzp4Bh_20tIz_Wkbcrt395xYRs8VMy5Ur8pRoCjW0QAvD_BwE

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Flipbelt. Sitter godt og holder ting på plass. Har også tl små flasker på 150ml som får plass inni beltet, er godt å ha litt påfyll på lengre turer.

Anonymkode: c54af...972

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Flipbelt. Sitter godt og holder ting på plass. Har også tl små flasker på 150ml som får plass inni beltet, er godt å ha litt påfyll på lengre turer.

Anonymkode: c54af...972

Fant meg en ubrukt flipbelt på Tise i går til en rimelig penge, så tester dette 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...