Bokdamen Skrevet 5. august 2021 #1 Del Skrevet 5. august 2021 Har begynt å jogge denne sommeren og innser jeg har kommet til et punkt der mobilen ikke kan ligge i bh-en lenger. Vil ha den med for å høre på musikk, men fitbiten kan styre spotify, så den kan være «pakket vekk». Har ikke bluetooth øretelefoner, og må vente litt før jeg kan prioriterer å kjøpe det. Hvor har du telefonen mens du løper? Hva bør jeg se etter? Blir veldig glad for link 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #2 Del Skrevet 5. august 2021 Flipbelt. Anonymkode: 9f087...c11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 5. august 2021 #3 Del Skrevet 5. august 2021 Løpebelte! Finnes mange ulike, litt avhengig av type telefon. Jeg fant min på Løplabbet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #4 Del Skrevet 5. august 2021 Løper med den i hånden. Har kjøpt et par billige blue tooth på Kjeldesen & Co til 199kr. Anonymkode: bbbfe...e81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #5 Del Skrevet 5. august 2021 Løpebelte, kjøpte til 50kr på sportoutlet, fungerer supert! Anonymkode: 1714e...5c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 5. august 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Løpebelte, kjøpte til 50kr på sportoutlet, fungerer supert! Anonymkode: 1714e...5c1 Takk 😊 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Flipbelt. Anonymkode: 9f087...c11 Hvilken versjon har du? miss summers skrev (7 minutter siden): Løpebelte! Finnes mange ulike, litt avhengig av type telefon. Jeg fant min på Løplabbet. Ser ut som det blir løpebelte ja 😊 Har du er spesielt merke? AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Løper med den i hånden. Har kjøpt et par billige blue tooth på Kjeldesen & Co til 199kr. Anonymkode: bbbfe...e81 Det distraherer meg å ha den i hånden, så derfor jeg er på jakt etter noe annet. Men skal se litt nærmere på øretelefoner 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 5. august 2021 #7 Del Skrevet 5. august 2021 Bokdamen skrev (2 minutter siden): Takk 😊 Hvilken versjon har du? Ser ut som det blir løpebelte ja 😊 Har du er spesielt merke? Det distraherer meg å ha den i hånden, så derfor jeg er på jakt etter noe annet. Men skal se litt nærmere på øretelefoner 😊 Har denne i sort/grå og iPhone 11 pro Max passer i den; https://www.fjellsport.no/silva-strive-belt-blue.html?channable=01384b6964003133322d3230393530&gclid=CjwKCAjwmK6IBhBqEiwAocMc8mowFP0G1f06XjQn3PMzp4Bh_20tIz_Wkbcrt395xYRs8VMy5Ur8pRoCjW0QAvD_BwE 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #8 Del Skrevet 6. august 2021 Flipbelt. Sitter godt og holder ting på plass. Har også tl små flasker på 150ml som får plass inni beltet, er godt å ha litt påfyll på lengre turer. Anonymkode: c54af...972 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #9 Del Skrevet 6. august 2021 Apple watch selvsagt Anonymkode: 52077...d4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 6. august 2021 Forfatter #10 Del Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Flipbelt. Sitter godt og holder ting på plass. Har også tl små flasker på 150ml som får plass inni beltet, er godt å ha litt påfyll på lengre turer. Anonymkode: c54af...972 Fant meg en ubrukt flipbelt på Tise i går til en rimelig penge, så tester dette 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå