AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #1 Skrevet 5. august 2021 Har kjøpt inn kong til hunden, med noe paste av noe slag. Hunden elsket det 😄 Men den får ikke ut alt, og noe ligger igjen... jeg kjøpte de minste kongene, for jeg har liten hund Ønsker jo ikke at kongen skal bli helt tett, og jeg skjønner jo nå at jeg burde rengjøre den for hver gang... Men hvordan skal jeg vaske den?? De er jo så små!! Oppvaskbørsten kommer ikke til, og ikke fingeren min heller 😩 Tannbørste?? Anonymkode: 45608...245
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #4 Skrevet 5. august 2021 Tar det verste med en tannbørste før jeg slenger den i oppvaskmaskin Anonymkode: d5498...ca7
Gjest Saph Skrevet 5. august 2021 #5 Skrevet 5. august 2021 Bruker vaskemaskina, har ikke oppvaskmaskin. Ellers kan du sikkert bruke flaskebørste
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #6 Skrevet 5. august 2021 Tabris skrev (7 minutter siden): Jeg vasker den i oppvaskmaskinen. cleangal skrev (4 minutter siden): Oppvaskmaskin. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tar det verste med en tannbørste før jeg slenger den i oppvaskmaskin Anonymkode: d5498...ca7 Åja 🤦🏼♀️😂😂 Jeg trodde den ville smelte inni der jeg 😳 Men det gjør ting veldig mye lettere for meg! Takk 😄😄 ts Anonymkode: 45608...245
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #7 Skrevet 5. august 2021 Saph skrev (Akkurat nå): Bruker vaskemaskina, har ikke oppvaskmaskin. Ellers kan du sikkert bruke flaskebørste Flaskebørste var smart! Takk 😊 Anonymkode: 45608...245
cleangal Skrevet 5. august 2021 #8 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Åja 🤦🏼♀️😂😂 Jeg trodde den ville smelte inni der jeg 😳 Men det gjør ting veldig mye lettere for meg! Takk 😄😄 ts Anonymkode: 45608...245 Kong tåler det meste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå