Gå til innhold

Tror du jeg er kjekk?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Lorieen skrev (11 minutter siden):

Kanskje du skal fokusere mer på å tilegne deg sosiale ferdigheter enn å fiske etter bekreftelse her inne? 

Det er jo over for meg i følge de fleste av dere. Jeg er jo stygg. 

Anonymkode: dddcb...d9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det er jo over for meg i følge de fleste av dere. Jeg er jo stygg. 

Det er ingen her inne som har sagt noe negativt om utseendet ditt. Det har du hentet fra ditt eget hode. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Tror du jeg er pen, TS? 

Anonymkode: ef55f...d6b

Ja det gjør jeg. 

Helt utrolig. Du aner ikke hvem jeg er, og allikevel tror du jeg er pen. For alt du vet, kan jeg være Gunnar, 63 år, med diger ølvom, brune tenner, hentesveis og ikke ha dusja på to måneder. 

Så når du spør om vi tror du er kjekk, er det et umulig spørsmål å svare på, men det forsto du ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Ut fra ditt innlegg og det faktum at du sitter på kvinneguiden og høster svar ang utseende ditt, tror jeg det er selvtilliten du bør jobbe med. Ingen kvinner liker en usikker mann som spør om han er kjekk.

Du er helt sikkert ikke kjekk, siden du spør. De kjekke vet at de er kjekke.

Siden jeg ikke ser deg og kan komme med noen konkrete tips, anbefaler jeg å sette opp en liste med dine verdier og hva som er viktig for deg i livet. Hva trives du mest med å gjøre? Hva slags personlighet har du? Hvor kan du treffe kvinner som er på «samme plan» som deg intellektuelt? Kanskje nattklubber og slikt ikke er for deg - overfladisk og meningsløst - og det åpenbart gjør deg usikker.

Jeg er ei normalt attraktiv jente som har vært ute en del og festet bare fordi det er noe «alle gjør» og jeg har trodd at kjærligheten kanskje dukker opp på byen. Men jeg er en ganske introvert person og det vises på meg når jeg er ukomfortabel, selv om jeg later som jeg har det jævla gøy, så husk at den viben du sender ut ubevisst kan støte folk vekk - det er ikke nødvendigvis utseende ditt som avgjør. Folk legger også merke til at du «ikke er deg selv» dersom du drikker og danser for å møte kvinner når dette er noe du vanligvis ikke ville gjort. Da er det bedre å møte noen gjennom felles hobbyer, etc

Anonymkode: 886b7...4b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ut fra ditt innlegg og det faktum at du sitter på kvinneguiden og høster svar ang utseende ditt, tror jeg det er selvtilliten du bør jobbe med. Ingen kvinner liker en usikker mann som spør om han er kjekk.

Du er helt sikkert ikke kjekk, siden du spør. De kjekke vet at de er kjekke.

Siden jeg ikke ser deg og kan komme med noen konkrete tips, anbefaler jeg å sette opp en liste med dine verdier og hva som er viktig for deg i livet. Hva trives du mest med å gjøre? Hva slags personlighet har du? Hvor kan du treffe kvinner som er på «samme plan» som deg intellektuelt? Kanskje nattklubber og slikt ikke er for deg - overfladisk og meningsløst - og det åpenbart gjør deg usikker.

Jeg er ei normalt attraktiv jente som har vært ute en del og festet bare fordi det er noe «alle gjør» og jeg har trodd at kjærligheten kanskje dukker opp på byen. Men jeg er en ganske introvert person og det vises på meg når jeg er ukomfortabel, selv om jeg later som jeg har det jævla gøy, så husk at den viben du sender ut ubevisst kan støte folk vekk - det er ikke nødvendigvis utseende ditt som avgjør. Folk legger også merke til at du «ikke er deg selv» dersom du drikker og danser for å møte kvinner når dette er noe du vanligvis ikke ville gjort. Da er det bedre å møte noen gjennom felles hobbyer, etc

Anonymkode: 886b7...4b5

Hvorfor har jenter sagt at jeg er kjekk? Jeg mistenker også at de lyver. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Helt utrolig. Du aner ikke hvem jeg er, og allikevel tror du jeg er pen. For alt du vet, kan jeg være Gunnar, 63 år, med diger ølvom, brune tenner, hentesveis og ikke ha dusja på to måneder. 

Så når du spør om vi tror du er kjekk, er det et umulig spørsmål å svare på, men det forsto du ikke.

De fleste av dere sier nei selvom. Så dere vil bare være ekstra dritt mot meg. Dere fortjener ikke noe godt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...