AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #1 Skrevet 5. august 2021 To jenter har villet møte meg. En jente på fest jeg snakka med tok på meg og sa jeg er kul. På fest på byen har også jenter tatt armen rundt meg og danset med meg. Anonymkode: dddcb...d9a
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #2 Skrevet 5. august 2021 Hvorfor ville ikke du? Var de ikke "kjekke" nok? Anonymkode: 02fcf...05b
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #3 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvorfor ville ikke du? Var de ikke "kjekke" nok? Anonymkode: 02fcf...05b Kan du svare på spørsmålet? Anonymkode: dddcb...d9a
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #4 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kan du svare på spørsmålet? Anonymkode: dddcb...d9a Ja, det kan jeg godt. Jeg tror ikke du er av de kjekkeste, for da hadde dette skjedd oftere. Men for disse to jentene var du kjekk nok. Kanskje bare der og da, hvis de var fulle? Jeg kjenner deg igjen fra tidligere diskusjoner, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg svarer. Du står jo bom fast i deg selv. Anonymkode: 02fcf...05b 9
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #5 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det kan jeg godt. Jeg tror ikke du er av de kjekkeste, for da hadde dette skjedd oftere. Men for disse to jentene var du kjekk nok. Kanskje bare der og da, hvis de var fulle? Jeg kjenner deg igjen fra tidligere diskusjoner, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg svarer. Du står jo bom fast i deg selv. Anonymkode: 02fcf...05b Jeg har bare vært på byen 2-3 ganger men ok. Da er jeg ikke kjekk og har ikke sjans på damer uansett. Takk. Anonymkode: dddcb...d9a
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #6 Skrevet 5. august 2021 I følge KG er alle menn uattraktive Anonymkode: 019f8...a8a 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #7 Skrevet 5. august 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: To jenter har villet møte meg. En jente på fest jeg snakka med tok på meg og sa jeg er kul. På fest på byen har også jenter tatt armen rundt meg og danset med meg. Anonymkode: dddcb...d9a Høres ut som du har fryktelig lav selvtillit, hvilket gjør deg mindre kjekk i det du begynner å snakke uavhengig av hvordan du ser ut. Virker som du er veldig ung. Med tiden vil du se at konseptet «kjekk» er subjektivt 😊 Anonymkode: db7b0...615 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #8 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Høres ut som du har fryktelig lav selvtillit, hvilket gjør deg mindre kjekk i det du begynner å snakke uavhengig av hvordan du ser ut. Virker som du er veldig ung. Med tiden vil du se at konseptet «kjekk» er subjektivt 😊 Anonymkode: db7b0...615 Så det du sier er at jeg ikke er kjekk. Måtte vel ha skrevet at 10 jenter står utenfor døra mi for at du skulle si at jeg er kjekk. Anonymkode: dddcb...d9a 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #9 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): I følge KG er alle menn uattraktive Anonymkode: 019f8...a8a Og i følge kg er alle damer over 22 uattraktive. Anonymkode: d3501...fa0 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #10 Skrevet 5. august 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Så det du sier er at jeg ikke er kjekk. Måtte vel ha skrevet at 10 jenter står utenfor døra mi for at du skulle si at jeg er kjekk. Anonymkode: dddcb...d9a Hahaha, om 10 jenter står på døra di kan fremdeles den 11. finne deg lite attraktiv. Synes du og kompisene dine alltid at akkurat de samme jentene er pene, eller velger dere litt forskjellig? Nettopp. Jobb med det selv i første omgang, hva alle andre synes er irrelevant. Anonymkode: db7b0...615 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #11 Skrevet 5. august 2021 Det er utrolig lite attraktivt å fiske etter komplimenter. Utrolig usexy. Anonymkode: aa1f2...344 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #12 Skrevet 5. august 2021 Vi har ikke noe grunnlag for å mene noe om ditt utseende, trådstarter. Ingen av oss vet jo hvem du er eller hvordan du ser ut. Du vet vel det? Forøvrig er jeg enig i at du fremstår veldig ung og usikker Anonymkode: 53e62...1e9 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #13 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er utrolig lite attraktivt å fiske etter komplimenter. Utrolig usexy. Anonymkode: aa1f2...344 Er det å fiske etter kompliment å spørre hvordan man ser ut? Nope jeg vil bare vite om jeg er kjekk eller ikke. Anonymkode: dddcb...d9a
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #14 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vi har ikke noe grunnlag for å mene noe om ditt utseende, trådstarter. Ingen av oss vet jo hvem du er eller hvordan du ser ut. Du vet vel det? Forøvrig er jeg enig i at du fremstår veldig ung og usikker Anonymkode: 53e62...1e9 Så interaksjoner med jenter sier ingenting om utseende 🤦🏽♂️ Anonymkode: dddcb...d9a
so_what Skrevet 5. august 2021 #15 Skrevet 5. august 2021 Og hvordan i alle dager mener du at folk her inne skal være i stand til å bedømme det? Som forøvrig, slik det allerede har vært nevnt lenger opp, er en fryktelig subjektiv sak. 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #16 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det å fiske etter kompliment å spørre hvordan man ser ut? Nope jeg vil bare vite om jeg er kjekk eller ikke. Anonymkode: dddcb...d9a Men det er jo ikke det du har gjort. Og igjen; ingen her inne kan svare på det Anonymkode: 53e62...1e9
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #17 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så interaksjoner med jenter sier ingenting om utseende 🤦🏽♂️ Anonymkode: dddcb...d9a Nei, selvfølgelig ikke. Anonymkode: 53e62...1e9
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #18 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men det er jo ikke det du har gjort. Og igjen; ingen her inne kan svare på det Anonymkode: 53e62...1e9 Så hva slags kompliment fisker jeg etter? Anonymkode: dddcb...d9a
so_what Skrevet 5. august 2021 #19 Skrevet 5. august 2021 (endret) Hvis du virkelig er så desperat etter bekreftelse, kom deg på Tinder, sveip høyre på alt som er, og la være å ta kontakt med matchene dine. Som resten av befolkningen gjør. Endret 5. august 2021 av so_what
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå