AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #1 Skrevet 5. august 2021 Har ikke integrert krydderløsning på kjøkkenet og er på inspirasjonsjakt! Anonymkode: c6c3f...2eb
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #2 Skrevet 5. august 2021 Glass har jeg i en kurv i overskapet ved siden av vifta. Poser jeg bruker ofte har jeg i en liten boks ved komfyren. Poser jeg bruker sjeldent har jeg i en kurv i et annet skap. Salt og pepper bruker jeg hele tiden, så de står oppå vifta, sammen med olje og eddik. Anonymkode: d985e...3ab
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #3 Skrevet 5. august 2021 I skuff. Har merke på lokket slik at jeg enkelt ser hva det er. En del er originalglass, men har også kjøpt litt fra feks IKEA opp gjennom slik at det er effektivt med tanke på plass. Kjøper i store poser, så har et system i bod, og fyller på etterhvert. Anonymkode: c4f2d...c78
Million Skrevet 5. august 2021 #4 Skrevet 5. august 2021 I skapet over kjøkkenvifta står alle mine krydderglass, bokser og poser. Har ikke noe mer genialt tips enn dette stativet (om du tåler at krydderet står fremme), dette og dette
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #5 Skrevet 5. august 2021 Jeg har en slik krydderinnsats fra IKEA, som ligger i øverste skuff på kjøkkenet Anonymkode: f54cb...147 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå