Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. august 2021 #21 Skrevet 6. august 2021 (endret) Tatt 1. dosen, ble kun litt øm i armen det 1.døgnet. Fikk pfizer. Endret 6. august 2021 av AthenaRavenLuna
Jens Skrevet 6. august 2021 #22 Skrevet 6. august 2021 Tok andre dosen på onsdag, fortsatt litt slapp med feber 2 dager etter.
Nikitaspin Skrevet 7. august 2021 #23 Skrevet 7. august 2021 Trøtt, lett hodepine i 2-3 timer,vond arm i 2 dager. Var på trening dagen etter uten problemer.
DrueSmoothie Skrevet 9. august 2021 #24 Skrevet 9. august 2021 Pfizer - Dose 1 - Vondt i armen - Varte til kvelden dagen etter, og avtok veldig utover ettermiddagen dagen etter. 3. dagen etter vaksinen ble jeg veldig slapp, og det varte i 4-5 dager før jeg var helt fin igjen (Jeg har en historikk med å bli veldig slapp etter sykdom så det var ikke uventet) Pfizer - Dose 2 - Vondt i armen, forsvant "Poff" ganske nøyaktig ett døgn etter stikket, midt på dagen dagen etter. Kjente ikke så mye samme dag, men var i dårlig form dagen etter. Type lett muskelverk, men aldri ble verre, og feber som "kom" men aldri kom likevel. Type ukomfortabel i hele kroppen. Kviknet veldig til etter en paracett Var aldri verre enn at jeg var på jobb mv. Men jeg orket fint lite. Var fin da jeg våknet dag 2 etter vaksinen. Nå er det 5. dagen etter dose 2 og jeg har ikke merket noe mer Jeg ble tipset av en jeg kjenner, som igjen hadde blitt tipset av en sykepleier, om å ta en paracett rett etter vaksinen samt før man la seg samme kveld for å slippe dårlig form. Så jeg gjorde det. Så kan være derfor jeg ikke merket noe før dagen etter. Jeg har også hørt at noen mener man får mindre bivirkninger dose 2 dersom det ikke går så lang tid mellom dem, jeg gikk akkurat 4 uker bare, men jeg vet ikke om dette har noe hold i virkeligheten eller om det bare er "rykter"
Shias Skrevet 9. august 2021 #25 Skrevet 9. august 2021 Dose 1 : Ekstremt trøtt og hodepine som kom etter noen timer, vedvarende utover dagen og kvelden. Var helt borte dagen etterpå. Var støl i armen i 2-3 dager. Dose nr 2 : Litt trøttere en vanlig i 2-3 dager, litt støl i armen i en dag eller to.
Shias Skrevet 9. august 2021 #26 Skrevet 9. august 2021 Shias skrev (Akkurat nå): Dose 1 : Ekstremt trøtt og hodepine som kom etter noen timer, vedvarende utover dagen og kvelden. Var helt borte dagen etterpå. Var støl i armen i 2-3 dager. Dose nr 2 : Litt trøttere en vanlig i 2-3 dager, litt støl i armen i en dag eller to. Var pfizer jeg fikk begge gangene.
Shias Skrevet 9. august 2021 #27 Skrevet 9. august 2021 Shias skrev (Akkurat nå): Var pfizer jeg fikk begge gangene. Kom forøvrig på nå at jeg fikk en del muskelverk i lårene på kvelden og natta etter dose nr 2. Tok jevnt ibux og paracet samme dag som jeg tok vaksinen og i 2-3 dager for å forebygge da mange på jobb fikk skikkelig muskelverk etter dose nr 2.
Celtic Heart Skrevet 9. august 2021 #28 Skrevet 9. august 2021 Hadde hodepine i ett døgn etter første dose, tre døgn etter andre dose, men har generelt mye vondt i hode pga nakkestivhet så kan ikke si med sikkerhet at det var pga vaksina 1
Wit Skrevet 9. august 2021 #29 Skrevet 9. august 2021 Merket ingen ting etter 1. dose etter 2. dose var jeg utrolig trøtt og hadde hodepine. Småfrysninger men ikke feber. I tillegg mer vondt i armen (tror kanskje dette er fordi de traff litt anderledes). Dette gikk over 2 dager etter vaksinen var satt.
alertmeshe Skrevet 9. august 2021 #30 Skrevet 9. august 2021 Dose 1: kjente ingenting Skal ta dose 2 i morgen. Håper jeg er heldig og ikke kjenner noe etter den heller 😄 (Pfeizer)
Tarzani Skrevet 9. august 2021 #31 Skrevet 9. august 2021 Litt øm i armen de første 2 døgn, ellers ingenting👍👍
amit Skrevet 9. august 2021 #33 Skrevet 9. august 2021 Det offisielle systemet for rapport av vaksineskader i UK kalles for Yellow Card. Dette kan være vanskelig å navigere, men det er laget et system som heter UK Column som gjør det lett å navigere det offisielle systemet. Hvis man f eks vil vite hvor mange ganger det er rapportert blindhet i UK i forbindelse med Pfizer vaksinen, så haker man av for Pfizer, taster inn ”blindness” på ”Reaction name” og får som svar at det er rapportert 86 tilfeller av blindhet i forbindelse med Pfizer-vaksinen. https://yellowcard.ukcolumn.org/yellow-card-reports 3
Sapree Skrevet 9. august 2021 #35 Skrevet 9. august 2021 Jeg har vært uheldig og har fått en av de mer skjeldne bivirkningene og det er random prikking (pins and needles) forskjellige steder på kroppen. Vedvarer det skal jeg ikke ta dose 2. 2
Alauda Skrevet 9. august 2021 #36 Skrevet 9. august 2021 Jeg har ikke kjent noe annet enn ørlite ømhet i armen, som gikk over et par dager. Ikke verre enn at jeg trente og levde helt som normalt. Moderna.
emlia Skrevet 9. august 2021 #37 Skrevet 9. august 2021 Begge dosene tatt, kun litt øm i området rundt stikket begge gangene.
Gjest Linny111 Skrevet 9. august 2021 #38 Skrevet 9. august 2021 To doser, ingen bivirkninger utenom litt øm arm i et par dager.
Kala Skrevet 9. august 2021 #39 Skrevet 9. august 2021 Snart tre uker siden, og jeg sliter med høy puls, og trykk i brystkassa. Til tider tungpust. Kom dagen etter 1. vaksine. Dette er påviselig siden det gir utslag på pulsklokken min. Hvilepulsen min har fått seg et byks, fortsatt ikke nede på «mitt» normalnivå. Legen har innrapportert det som bivirkninger, alle tester var helt normale (blodpropp, diff.test, og ekg). 2
Concubus Skrevet 9. august 2021 #40 Skrevet 9. august 2021 Dose 1: Øm arm i to dager, litt slapp, nedsatt matlyst og litt kvalm/svimmel. Var over på andre dagen helt. Dose 2: Veldig trøtt, øm i armen i en dag, litt feber, kortpustet, tørr hals og hodepine. På andre dagen var det bare litt hodepine så gikk det over mot kveldstid. Dag tre går alt bra! Tok Pfizer på begge.
Fremhevede innlegg