AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #1 Skrevet 4. august 2021 Har en skikkelig pressende følelse i halsen, akkurat som om noen trykker på halsen min. Det er veldig ekkelt og jeg klarer ikke slappe av eller sove, da det kjennes ut som om det skal trykkes helt igjen snart. Det er også vanskelig å svelge. hva kan det være? Hva skal jeg gjøre?? Anonymkode: 50834...b03 1
Blackbird Skrevet 4. august 2021 #2 Skrevet 4. august 2021 Ring legevakta om det blir værre og hør hva de sier. God bedring 😊
Heisanns Skrevet 4. august 2021 #3 Skrevet 4. august 2021 Blackbird skrev (Akkurat nå): Ring legevakta om det blir værre og hør hva de sier. God bedring 😊 Takk! Kan man ringe legevakten får sånne «bagateller/småting»? Redd for at de tenker det er unødvendig 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #4 Skrevet 5. august 2021 Heisanns skrev (7 timer siden): Takk! Kan man ringe legevakten får sånne «bagateller/småting»? Redd for at de tenker det er unødvendig Bestill akuttime hos fastlegen i stedet. Anonymkode: 50e78...a85 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #5 Skrevet 5. august 2021 Kan det være i skjoldbruskjertelen din du føler press? Bare en tanke. Anonymkode: 7bdba...f3a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå