Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg skulle satse alle pengene mine på en forretningside, hadde det vært på en kjede av salonger som fjernet tatoveringer. Der tror jeg det blir penger å tjene i fremtiden!

Anonymkode: df62b...35e

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke det er for mye og tenker du beholder den siden den betyr mye for deg :) Folk kommer til å tenke og mene noe om oss hele tiden uansett, tatovert eller ei, men skjønner at du blir usikker. 

AnonymBruker
Skrevet

Ts her igjen 😌

nå er uroen over. Jeg tok en prat med en bekjent som er helt motsatt av meg. Som aldri kunne tenkt seg en tatovering eller noen form for utsmykninger. Er også vondt ærlig. 
men som sa at den på halsen min gir på ingen måte noen «vibber» om at jeg er f.eks en kriminell eller lignende 😂 og om jeg skal i en seriøs jobbsituasjon så er det neppe noe noen kommer til å tenke over den, selv om den er på siden av halsen. For den er ganske liten. 
jeg har full tiltro til at denne personen er ærlig med meg, for hun har ikke holdt igjen på andre ting. Hun påpekte at jeg helst bør gå med langhalsede genser om jeg skulle i utlandet og gjøre forhandlinger med en bedrift 👍🏻 
Så null stress, jeg nyter livet igjen 🌼

Anonymkode: 30106...d17

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...