Bibbi_ Skrevet 4. august 2021 #1 Skrevet 4. august 2021 Jeg fikk skikkelig hodepine en uke etter jeg fikk Pfizer. Så vondt i hodet har jeg aldri hatt. Svimmel innimellom. Hodepinen varte i 1,5 uke. Kan det ha vært en bivirkning etter vaksinen? Noen som har erfaring med det samme? 1
miss spjåk Skrevet 4. august 2021 #2 Skrevet 4. august 2021 (endret) Dro du til legen? Det kan være alt fra andre medikamenter du går på, til reaksjon på varmen vi har hatt, en nerve i klem, til reell bivirkning. Hodepine konstant i over en uke høres uansett ikke bra ut, kan være tegn på at noe er galt helt urelatert til vaksinen. Hadde tatt en prat med legen. Endret 4. august 2021 av miss spjåk 2
Bibbi_ Skrevet 4. august 2021 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2021 miss spjåk skrev (4 minutter siden): Dro du til legen? Det kan være alt fra andre medikamenter du går på, til reaksjon på varmen vi har hatt, en nerve i klem, til reell bivirkning. Hodepine konstant i over en uke høres uansett ikke bra ut, kan være tegn på at noe er galt helt urelatert til vaksinen. Hadde tatt en prat med legen. Var til lege. Hun mente det var migrene. Har migrene 3-4 ganger i året. Men da varer det i 1 dag. 1
zemer Skrevet 4. august 2021 #4 Skrevet 4. august 2021 Bibbi_ skrev (1 minutt siden): Var til lege. Hun mente det var migrene. Har migrene 3-4 ganger i året. Men da varer det i 1 dag. Så da ble det ikke meldt inn heller? 1
miss spjåk Skrevet 4. august 2021 #5 Skrevet 4. august 2021 Varme og sterkt sollys slik det har vært mye i det siste kan utløse migrene, så det kan være noe i det. Men stor forskjell på hodepine og migrene.. Hjalp det med paracet? Isåfall var det jo ikke migrene du hadde. E.l tok du migrenemedisin? 1
Bibbi_ Skrevet 4. august 2021 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2021 Tok mye smertestillende ibux og paracet, hjalp minimalt. Tenkte ikke over at det evt kunne være en bivirkning siden det kom 1 uke etter vaksinen. 1
klatremusa Skrevet 4. august 2021 #7 Skrevet 4. august 2021 Jeg hadde sterk hodepine i 3 uker etter vaksinen. Kjentes ut som jeg hadde blitt slått i bakhodet. Men det gikk jo over. Helt sikkert en bivirkning. Men hva så? 1
Gjest Albbas Skrevet 5. august 2021 #8 Skrevet 5. august 2021 Hadde sterk hodepine i 2 uker, begynner å roe seg nå. Vet jo ikke om det er vaksinerelatert, men jeg kan hvertfall ikke skylde på sol og varme. 🤪
Gjest Smeltemann Skrevet 5. august 2021 #9 Skrevet 5. august 2021 Jeg har tåke syn etter vaksine,ikke hele tiden men ca 10 til 15 % av tiden jeg er våken, det kjennes ut som om at hode mitt er fyllt med bomull. Dette er noe jeg fikk etter vaksinen.
Elidaa Skrevet 6. august 2021 #10 Skrevet 6. august 2021 Smeltemann skrev (23 timer siden): Jeg har tåke syn etter vaksine,ikke hele tiden men ca 10 til 15 % av tiden jeg er våken, det kjennes ut som om at hode mitt er fyllt med bomull. Dette er noe jeg fikk etter vaksinen. Det med tåkesyn burde du sjekke opp: https://m.jpost.com/health-science/pfizer-covid-19-vaccine-linked-to-rare-cases-of-eye-inflammation-study-675839 1
GrønnNellik68 Skrevet 6. august 2021 #11 Skrevet 6. august 2021 Jeg har hatt hodepine i 5 uker etter pfizer. Men satser på at det ikke er den. Var til lege to dager siden og fikk hodepine kalender og føre og en kur smertestillende og betennelsesdempende. Har ikke kjent migrene i hvertfall. Skal tilbake om 2 uker for litt større sjekk. 1
Gjest Smeltemann Skrevet 6. august 2021 #12 Skrevet 6. august 2021 Elida88 skrev (5 timer siden): Det med tåkesyn burde du sjekke opp: https://m.jpost.com/health-science/pfizer-covid-19-vaccine-linked-to-rare-cases-of-eye-inflammation-study-675839 Det går vel helst bra 🙂
Elidaa Skrevet 6. august 2021 #13 Skrevet 6. august 2021 Smeltemann skrev (1 time siden): Det går vel helst bra 🙂 Ja😊❤️ 1
Anbefalte innlegg