AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #1 Del Skrevet 4. august 2021 Skal kjøpe ny telefon. Står nå mellom iPhone 12 256gb og iPhone 12 pro? Tenkte pro Max men den blir for stor får hånda mi. Er det verdt å kjøpe pro? Erfaringer mottas!!!!! Takk!!!! Anonymkode: 2f4ac...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #2 Del Skrevet 4. august 2021 Broren min ha 12 pro syntes den ble for stor og angret på at han ikke kjøpte den vanlige 12. De har iphone i nærmest alle elektrobutikker så du kan jo teste selv. Hva man er komfortabel med er jo subjektivt og avhengig av håndstørrelse. Anonymkode: fd546...7d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #3 Del Skrevet 4. august 2021 Har 12 pro max og er superfornøyd. Kameraet er enda litt bedre på max enn på vanlig pro mener jeg å huske. Ble fort vant til størrelsen, og synes nå det er knotete med min gamle iPhone X som jeg nå har som jobbtelefon. Anonymkode: 43572...249 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #4 Del Skrevet 4. august 2021 Ja har testet i butikk men ønsker litt erfaringer. Er det vits å kjøpe 12 pro eller er vanlig 12 like bra? Anonymkode: 2f4ac...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #5 Del Skrevet 4. august 2021 Vent på 13 Pro med 120 Hz-skjerm. Anonymkode: d9f27...ff9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå