AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #1 Del Skrevet 4. august 2021 Reiste meg på kjøkkenet, skulle skjære opp en pizza.... plutselig føltes det som alt blod forsvant fra hodet og jeg mistet meg selv helt... besvimte ikke, men klarer ikke forklare... aldri kjent noe lignende... (ikke som når man reiser seg rask og blir svimmel) jeg var der, men allikevel ikke.... jeg kjente at kroppen ristet og noe i meg prøvde å stoppe det.... men hele kroppen ristet kraftig og jeg klarte ikke å kontrollere den, datteren min fortalte at jeg stod å prøvde å holdt meg fast i en grønnsåpeflaske (av alle ting) som stod på disken... jeg var borte, men var allikevel til stede... jeg kjente at jeg ristet og smalt hodet inn i vifta over ovnen.... og da var det som jeg våknet... Alt var over på noen sekunder, og jeg føler meg HELT fin, ikke vondt noe sted, kjenner ikke noe overhodet. Hadde ikke vondt noen steder før heller... ikke hodepine, ikke noe stikking.... følte meg helt fin... Jeg ble også meg selv med en gang, bare veldig satt ut av det som skjedde.... hva kan dette være?😔 Anonymkode: 3a604...56e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 4. august 2021 #2 Del Skrevet 4. august 2021 Det kan være omtrent 250 forskjellige ting som rangerer fra ufarlig til alvorlig. Gå til legen og fortell nøyaktig hva som skjedde, hva du hadde gjort før det skjedde, samt hva du hadde spist/ikke spist og hva du hadde tatt/ikke tatt av medisiner. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjaus Skrevet 4. august 2021 #3 Del Skrevet 4. august 2021 ^ Tror det lureste du gjør er å ringe legevakten å høre.. ikke sikkert det er noe farlig, men legen har nok mer peiling en vi på KG (om ikke det kommer en lege her også) Lykke til hvert fall, høres ikke særlig behagelig ut ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #4 Del Skrevet 4. august 2021 Kanskje epilepsi? Eller blodtrykksfall? Anonymkode: 6e283...f13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #5 Del Skrevet 4. august 2021 Kan være mye uskyldig, blodtrykksfall, lavt blodsukker etc Anonymkode: f2f72...ab2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #6 Del Skrevet 4. august 2021 Ristet du fysisk eller var det noe du følte du gjorde? Hva sa datteren din? Sjekk det ut med legevakten. Det kan være et epileptisk anfall Anonymkode: c7693...b86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 4. august 2021 #7 Del Skrevet 4. august 2021 Har du diabetes eller epilepsi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadaomatte Skrevet 4. august 2021 #8 Del Skrevet 4. august 2021 (endret) Om datteren din er gammel nok, få henne til å beskrive situasjonen til legevakten. høres ut som epilepsi. Endret 4. august 2021 av Jadaomatte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 4. august 2021 #9 Del Skrevet 4. august 2021 Jeg kan begynne å riste og falle på gulvet eller bare mot en benk når jeg får kraftige blodtrykksfall. Hele kroppen rister, jeg forsvinner, men er likevel våken, og av instinkt kan jeg forsøke å holde meg fast. Av og til har jeg besvimt ordentlig. Så kommer jeg til meg selv igjen. Men har litt høy puls en kort stund etterpå. Det høres litt ut som det du fikk, men kan jo være noe annet også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #10 Del Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ristet du fysisk eller var det noe du følte du gjorde? Hva sa datteren din? Sjekk det ut med legevakten. Det kan være et epileptisk anfall Anonymkode: c7693...b86 Datteren min (som er 20) sa hun trodde jeg tullet, for hele overkroppen ristet... hodet vridd fram og tilbake, mens jeg så henne inn i øynene og smilte???? Stakkars jente😔 heldigvis er hun voksen. Var over på noen sekunder. Veldig rar følelse... for kjentes ut som jeg styrte det selv, men fikk ikke stoppet.... har aldri kjent noe lignende... men ja, kanskje blodtrykksfall? Har vært veldig stresset noen dager her... Jeg skal ringe legen min i morgen😊 Anonymkode: 3a604...56e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #11 Del Skrevet 4. august 2021 Honey Dew skrev (3 timer siden): Har du diabetes eller epilepsi? Nei, har ikke det, eller har aldri hatt det😅 Anonymkode: 3a604...56e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #12 Del Skrevet 4. august 2021 Purple_Pixiedust skrev (3 timer siden): Jeg kan begynne å riste og falle på gulvet eller bare mot en benk når jeg får kraftige blodtrykksfall. Hele kroppen rister, jeg forsvinner, men er likevel våken, og av instinkt kan jeg forsøke å holde meg fast. Av og til har jeg besvimt ordentlig. Så kommer jeg til meg selv igjen. Men har litt høy puls en kort stund etterpå. Det høres litt ut som det du fikk, men kan jo være noe annet også. Gjør du noe med dette? Eller må man bare leve med det? Høres ikke gøy ut... jeg er sjeleglad jeg var hjemme, for må ha sett helt gal ut😔 Anonymkode: 3a604...56e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #13 Del Skrevet 4. august 2021 Da jeg besvimte p.g.av. jernmangel så ristet jeg visst noe helt sinnsykt. Anonymkode: 64519...2c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 5. august 2021 #14 Del Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Gjør du noe med dette? Eller må man bare leve med det? Høres ikke gøy ut... jeg er sjeleglad jeg var hjemme, for må ha sett helt gal ut😔 Anonymkode: 3a604...56e Jeg har blitt mye bedre etter hvert, så ikke noe å gjøre med. Ble for øvrig utredet for jeg hadde lavt blodtrykk og lav puls i tillegg. Men de fant ikke noe galt utover det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 5. august 2021 #15 Del Skrevet 5. august 2021 Høres ut som blodtrykksfall. Jeg reagerer på akkurat samme måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå